اجاره ماشین

اجاره ماشین ایرانی،اجاره ماشین ارزان تهران،اجاره ماشین بدون چک،اجاره ماشین لوکس ارزان،اجاره خودرو لوکس

خدمات تاسیساتی و لوله بازکنی «خدمت از ما»

امروزه رسیدگی به تاسیسات ساختمان با توجه به افزایش آپارتمان‌نشینی بیش از پیش اهمیت دارد. موارد همچون حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و حتی نصب توالت فرنگی، باید در زمان مناسب و با رعایت نکات فنی انجام شوند تا جلوی مشکلات بعدی را بگیرند. اما متخصصان حرفه‌ای برای هریک از کارهای حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی را چگونه می‌توان پیدا کرد؟

در بازار آنلاین «خدمت از ما» می‌توانید از بهترین تکنسین‌های حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی کمک بگیرید. در صورتی که با مشکلات مربوط تاسیساتی و لوله‌کشی مواجه شدید، سریعا دست به کار شوید و به نیروهای باتجربه حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی فعال در این بازار اعتماد کنید. در ادامه با این خدمات و نحوه دریافت آنها آشنا می‌شویم.

 

 

 

لوله بازکنی «خدمت از ما»

لوله بازکنی «خدمت از ما» می‌تواند شما را از شر مشکلات متعددی از جمله گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی سینک‌ها، بالا زدن چاه فاضلاب و... نجات دهد. اگر مشکل شما با پودرها و اسیدهای لوله بازکنی رفع نمی‌شود، زمان استفاده از خدمات لوله بازکنی «خدمت از ما» است. لوله بازکنی "خدمت از ما" با توجه به نیاز شما، با تجهیزات زیر انجام می‌شود:

  1. فنر لوله بازکنی: متداول‌ترین دستگاه لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی است. فنرهای لوله بازکنی قطرهای متفاوتی داشته، و هرکدام برای چاه‌های مختلفی استفاده می‌شوند. تشخیص اینکه از چه فنری باید برای کدام چاه استفاده کرده به عهده تکنسین لوله بازکنی «خدمت از ما» است.
  2. دستگاه تراکم هوا: از این دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی‌هایی که به دلیل وجود موادی مانند خاک، رخ داده است، استفاده می‌شود.
  3. محلول‌های لوله بازکنی: محلول‌های مخصوصی برای لوله بازکنی وجود دارد که در مواقع نیاز برای رفع گرفتگی از آنها استفاده می‌شود.
  4. روش‌های ترکیبی: این مورد در لوله بازکنی «خدمت از ما» شامل استفاده از تجهیزات بالا به صورت همزمان با مواد شوینده است. این کار برای لغزاننده کردن سطح لوله‌ها و جدا کردن چسبندگی موجود در ماده یا جسمی که داخل لوله ایجاد گرفتگی کرده است، به کار می‌رود.

اگر ساکن تهران هستید، در چند مرحله کوتاه می‌توانید از خدمات لوله بازکنی نیاوران، لوله بازکنی غرب تهران، لوله بازکنی ونک و... استفاده کنید. اگر ساکن شهرهای دیگر باشید نیز می‌توانید از خدمات لوله بازکنی «خدمت از ما» استفاده کنید. خدمات این بازار آنلاین در بیشتر شهرهای بزرگ کشور ارائه می‌شود.

 

 

 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در کنار لوله بازکنی، یکی دیگر از خدمات محبوب تاسیساتیست. با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می‌توان علاوه بر کاهش آسیب به ساختمان، هزینه کمتری نیز پرداخت. در واقع تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیاز به تخریب و پیدا کردن محل نشت با آزمون‌وخطا را حذف می‌کند. با این وجود، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه را نیز مانند خدمات لوله بازکنی نباید عقب انداخت. زیرا هرچه از زمان نشتی بگذرد، آسیب‌های عمیق‌تری به ساختمان وارد شده، و موجب افزایش نم می‌شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با "دستگاه" به کمک امواج فراصوت انجام می‌شود. این دستگاه یک گیرنده و فرستنده امواج دارد که در یک محفظه‌ قرار گرفته است. این کپسول روی مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود، حرکت می‌کند. فرستده امواج را به طرف هدف فرستاده و امواج بازگشتی را دریافت می‌کند. دستگاه با استفاده از مدل‌های کامپیوتری وجود ترک و نشتی را تشخیص می‌دهد.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نرخ مشخصی داشته و در مناطق مختلف هر شهر تقریبا یکسان است. علاوه بر تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شرق تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیز مانند سایر خدمات «خدمت از ما» در شهرهای مختلف نیز قابل استفاده است؛ از جمله تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شیراز، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه کرج و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه اصفهان.

 

حفر چاه

حفر چاه برای اهداف مختلفی از جمله حفر چاه فاضلاب، حفر چاه آب، چاه ارت ساختمان و... انجام می‌شود. با این وجود، حفر چاه فاضلاب بیشترین درخواست را در میان سایر خدمات حفر چاه دارد. حفر چاه اندازه‌ای از نیم متر تا دو متر داشته، و به صورت استوانه‌ای و در مواردی به شکل مربع انجام می‌شود. اگر چاه ساختمان شما متناسب با ظرفیت ساختمان نباشد، چاه در معرض ریزش باشد، کارایی چاه کاهش یافته باشد یا در حال ساخت ساختمان باشید، به حفر چاه نیاز دارید.

تعیین بهترین محل حفر چاه آب و اندازه آن به عهده مقنی حفر چاه است. بهترین زمان برای حفر چاه هنگامیست که سطح آب‌های زیرزمینی در پایین‌ترین حد باشد. بنابراین زمانی باید اقدام به حفر چاه جدید کرد که میزان بارندگی‌ها حداقل باشد، یعنی ماه‌های مرداد و شهریور. جنس زمین منطقه شما و تعداد نفرات نیز اندازه حفر چاه فاضلاب را مشخص خواهد کرد.

محاسبه قیمت حفر چاه (قیمت حفر چاه آب کشاورزی، چاه فاضلاب و...) با توجه به نرخ اتحادیه حفر چاه تعیین می‌شود. به طور کلی، قیمت حفر چاه فاضلاب و مقنی حفر چاه به نوع چاه، متراژ آن و نوع خاک آن از نظر سفتی بستگی دارد. بدین معنا که قیمت حفر چاه آب عمیق با حفر چاه فاضلاب در کرج متفاوت است.

 

 

 

نصب توالت فرنگی

ممکن است حالا که به دنبال لوله بازکنی «خدمت از ما» و سایر خدمات تاسیساتی هستید، تصمیم بگیرید بالاخره نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی را هم انجام دهید. نصب توالت فرنگی معمولی یا نصب توالت فرنگی دیواری به شبکه فاضلاب نیاز به سیفون ندارد، زیرا آنها خود دارای سیفون هستند و به همین جهت به آنها سیفون سرخود می‌گویند.

ممکن است نصب توالت فرنگی را خودتان نیز بتوانید انجام دهید. با این وجود، نصب توالت فرنگی دیواری یا نصب توالت فرنگی دیواری به دست متخصصی که نکات مهم در نصب توالت فرنگی را می‌داند، خیال شما را بابت بروز نشتی آب راحت خواهد کرد. هزینه نصب توالت فرنگی نیز معمولا با توجه به نوع کار (برای مثال نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی یا نصب توالت فرنگی دیواری)، لوازم نصب توالت فرنگی و مصالح مورد نیاز تعیین می‌شود.

 

سخن پایانی

شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» بهترین متخصصان حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی و نصب توالت فرنگی را پیدا، و قیمت خدمات را از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات این متخصصان، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای خدمات تاسیساتی موردنیازتان انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2231/Installation_services_and_pipe_opener

+نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1399برچسب:خدمات تاسیساتی,تشخیص ترکیدگی,نصب توالت فرنگی,خدمت از ما,ساعت20:17توسط pars | |

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان مجموعه اقدامات وابسته به نصب شیرالات و نصب پمپ بوده که در تاسیسات منزل بسیار اهمیت دارد. امروزه نصب انواع و اقسام لوازم وابسته به سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و ... در منزل نیازمندی لوله کشی ساختمان می‌باشد.

دسترسی به جریان آب برای به کار انداختن لوازم مختلف منزل مثل لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع پکیج نیز به لوله کشی ساختمان وابسته است. بنابراین لوله کشی ساختمان وابسته به نوع خدمات ارائه شده نیازمند تخصص و اطلاعات کافی در خصوص نحوه کاربرد انواع ابزار و انجام صحیح کار لوله کشی در ساختمان می‌باشد.

 

 امکان دسترسی به نصابان و کارشناسان تاسیسات سیار برای حضور در محل گاها برای همه افراد به یک اندازه آسان نیست. بازار آنلاین "خدمت از ما" با ایجاد یک بستر یکپارچه و هماهنگ شرایط را برای معرفی افراد متخصص در زمینه لوله کشی ساختمان و نصب شیرالات و نصب پمپ برای همه کاربران به یک اندازه سهولت بخشیده است.

 

قیمت لوله کشی ساختمان به راحتی استعلام بگیرید.

کارشناسان تاسیسات با مشاهده و کارشناسی فضای منزل و ساختمان مدنظر شما قیمت لوله کشی ساختمان را تخمین می‌زنند. اما در حالت کلی و با توجه به تجربه‌های گذشته قیمت لوله کشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ فضا برای لوله کشی آب، مصالح مورد نیاز، نوع لوله مورد استفاده و در نهایت دستمزد لوله کش ساختمان تعیین می‌شود.

 

 

 

هزینه لوله کشی ساختمان در هنگام نصب شیرالات و نصب پمپ وابسته به نوع لوازم، محل نصب و سختی کار نیز تفاوت دارد. کسب اطلاعات دقیق برای برآورد قیمت لوله کشی ساختمان برای برخی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. "خدمت از ما" با ارائه خدمات استعلام قیمت رایگان این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

برای دریافت قیمت لوله کشی ساختمان و تخمین هزینه نصب شیرالات و نصب پمپ در قسمت‌های مختلف منزل از کارشناسان تاسیسات فعال در "خدمت از ما" به راحتی استعلام قیمت رایگان بگیرید. استعلام قیمت حدودی در این شرایط با توضیحات شما برای کارشناس مربوطه حاصل می‌شود.

 

خدمات پر کاربرد در لوله کشی ساختمان کدامند؟

لوله کشی ساختمان از جمله خدمات پر اهمیت است که در انجام آن نهایت دقت و مهارت کارشناسان تاسیسات باید به کار گرفته شود. هر گونه بی مسئولیتی و یا کاربرد تجهیزات نامرغوب در لوله کشی ساختمان ترکیدگی و انواع مشکلات دیگر را به دنبال دارد.

 

 

 

از سری اقدامات مهم که بواسطه لوله کشی ساختمان ایجاد می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • لوله کشی آب سرد و گرم برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • تشخیص ترکیدگی لوله در قسمت‌های مختلف منزل
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان برای تمامی قسمت‌ها
  • لوله کشی ساختمان برای جریان گاز
  • لوله کشی آب ساختمان برای مصارف مختلف
  • لوله کشی ساختمان توکار
  • لوله کشی ساختمان روکار
  • و...

تمامی این موارد با اعزام یک کارشناس تاسیسات متخصص به محل به راحتی قابل انجام است.

 

بهترین راهکار در هنگام  نصب شیرالات بشناسید.

نصب شیرالات از مهمترین اقداماتی بوده که در تغیر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. نصب شیرالات را می‌توان دنباله‌ای از لوله کشی ساختمان دانست. علاوه بر این نصب شیرالات در قیمت لوله کشی ساختمان نیز بی تاثیر نیست.

بهترین راهکار برای نصب شیرالات بعد از اطمینان از لوله کشی تکمیل شده ساختمان به کارگیری افراد متخصص و کاربلد در این زمینه است. انواع شیرالات وابسته به تجهیزات کاربردی شان باید به درستی در مسیر لوله کشی ساختمان قرارگیرند. تمامی این نکات مستلزم کاربرد یک کارشناس و نصاب شیرالات باتجربه است.

 

 

 

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب کارشناس تاسیسات برای نصب شیرالات ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" می‌باشد. دلیل این پیشنهاد مزیت کاربردی بازارآنلاین "خدمت از ما" در نشان دادن نظرات مشتریان قبلی در خصوص نحوه عملکرد کارشناسان و صداقت در نشان دادن تمامی نظرات است.

 

نصب پمپ آب را با یک انتخاب اوصولی آسان کنید.

نصب پمپ آب از مهم ترین اقداماتی است که برای دسترسی به آب خصوصا در مجتمع‌های آپارتمانی باید صورت گیرد. کمبود آب در ساختمان در فصول گرم سال یک معضل به شمار می‌آید. امروزه مشکلات کم خوابی بخصوص در آپارتمان‌ها افراد را به نصب اونواع پمپ آب در ساختمان  راغب کرده است.

نصب پمپ آب از سری اقداماتی بوده که باید توسط تکنسین‌های با تجربه در نصب انواع پمپ آب صورت گیرد. عدم اطلاع از نحوه نصب پمپ و نا آشنا به تجهیزات کاربردی برای نصب پمپ با نتایج نامطلوب و در برخی مواقع آسیب پمپ آب همراه است.

 

 

 

با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از طریق تلفن همراه و بدون صرف زمان و هزینه بهترین انتخاب نصاب و کارشناس نصب پمپ آب را داشته باشید. امکان مشاهده نزدیک ترین نصابان پمپ به محل و سوابق کاری و نظرات مشتریان درباره نحوه عملکردشان در صفحه ثبت سفارش "خدمت از ما" و انتخاب اصولی و راحت وجود دارد.

 

بهترین کارشناسان برای لوله کشی ساختمان، نصب شیرآلات و نصب پمپ را در "خدمت از ما" بیابید.

 

امروزه کاربران فضاهای آنلاین به دنبال یک ارتباط و اعتماد دو طرفه اقدام به ثبت سفارش و دریافت خدمات می‌کنند. انتخاب "خدمت از ما" برای دریافت بهترین کارشناس تاسیسات و نصب شیرالات و نصب پمپ به نوعی داشتن خدمات و اعتماد در کنار هم را ارائه می‌دهد.

زمانی که شما در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش می‌کنید، امکان مشاهده تمامی کارشناسان لوله کشی ساختمان در کنار نصابان برای نصب شیرالات و نصب پمپ برای شما ایجاد می‌شود. به دنبال این کار علاوه بر امکان انتخاب هر کارشناس شرایط لازم برای دیده شدن سوابق کاری آنها نیز فراهم می‌شود.

این امر شرایط را برای انتخاب یک کارشناس باتجربه و کاربلد برای لوله کشی ساختمان و نصب شیرالات و نصب پمپ سهولت می‌بخشد. بنابراین با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما"  بهترین نصابان و کارشناسان تاسیسات را برای انجام کار خود در اختیار داشته باشید.

 

منبع: https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/52/Building_plumbing

+نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1399برچسب:لوله کشی ساختمان,خدمت از ما,قیمت لوله کشی ساختمان,ساعت20:4توسط pars | |

بنایی ساختمان و بازسازی بناهای

 

بنایی ساختمان و بازسازی بناهای مختلف از جمله اقداماتی بوده که همیشه در جریان است. مرمت و بازسازی بناهای قدیمی، تغییر دکوراسیون منزل، ساختمان سازی به سبک‌های مختلف و ... همگی مستلزم اجرای شاخه‌های مختلف بنایی ساختمان است.

بنایی ساختمان از دسته حرفه‌هایی بوده که از گذشته تا به امروز در شاخه‌های مختلف انجام می‌شود. نیاز به تخصص و آشنایی کامل از انجام انواع خدمات بنایی مثل مثل گچ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری، دیوار چینی، سنگ کاری از ویژگی‌های بارز یک بنای حرفه‌ای است.

 

"خدمت از ما" امروزه بعنوان یکی از قوی ترین مجریان خدمات آنلاین در زمینه‌های مختلف شرایط را برای یافتن یک بنا و کارشناس در شاخه‌های متنوع بنایی در مناطق مختلف تهران سهولت بخشیده است. با یک سفارش آنلاین در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتریان قبلی بهترین کارشناسان بنایی را انتخاب کنید.

 

صفر تا صد بنایی ساختمان در تهران

بنایی ساختمان در دسته خدمات پر درخواستی است که متناسب با نیاز افراد در شاخه‌های گسترده بنایی مثل گچ کاری، سیمان کاری، کاشی کاری، دیوار چینی، سنگ کاری برای مرمت و ساختمان سازی انجام می‌شود. تغییر دکوراسیون قسمت‌های مختلف منزل از جمله اقداماتی است که امروزه بیشترین درخواست بنایی ساختمان در تهران را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

دسترسی آسان با مشاهده نمونه‌ کارهای انجام شده در هر کدام از شاخه‌های بنایی ساختمان برای مناطق مختلف تهران از سری خدمات پر درخواست امروز می‌باشد.حتما شما هم به دنبال یک راهکار آسان برای یافتن یک تیم بنایی ساختمان حرفه‌ای در مناطق مختلف تهران هستید.

بازار آنلاین "خدمت از ما" با در کنار هم قرار دادن تعداد زیادی کارشناس بنایی ساختمان فعال امکان دسترسی به بناهای مختصص در مناطق مختلف تهران را فراهم آورده است. همه چیز از یک ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" تا مشاهده سوابق کاری کارشناسان مربوطه و اعزام بنا به محله مورد نظر در تهران در مدت زمان کوتاه برای شما امکان پذیر است.

 

تعمیر ساختمان تهران با اعمال روش‌های مختلف بنایی 

تعمیر ساختمان تهران از جمله اقداماتی است که در ارتباط مستقیم با شاخه‌های مختلف بنایی ساختمان می‌باشد. حداقل یکی از چندین بخش بنایی ساختمان برای تعمیر و مرمت قسمت‌های مختلف ساختمان لازم است. بعنوان مثال نیاز به تخصص یک کاشی کار در تغییر دکوراسیون و تعمیر آشپزخانه و سرویس بهداشتی و یا یک دیوارچین برای بخشی از نشیمن در تعمیر ساختمان در تهران بسیار حس می‌شود.

دسترسی به تعمیرکار ساختمان در مناطق مختلف تهران برای همه افراد به یک اندازه آسان نیست. از طرفی اوصولا نزدیک ترین افراد متخصص از نظر افراد انتخاب مناسب تری برای بنایی ساختمان تهران به نظر می‌آید. همین موارد ممکن است زمان و هزینه زیادی از شما برای یافتن یک بنای متخصص در نزدیک ترین مناطق تهران هدر دهد. 

 

 

دسترسی آسان به متخصص ترین بناها و حرفه‌ای ترین تعمیرکاران ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن بدون صرف هزینه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ایجاد می‌شود. با انتخاب بازار آنلاین "خدمت از ما" به امکان یک انتخاب منطقی را برای خودتان فراهم کرده و بهترین تعمیرکاران اطراف خود را در تعمیر ساختمان تهران بشناسید.

 

خدمات پر کاربرد در تعمیر ساختمان تهران کدامند؟

خدمات صورت گرفته در تعمیر ساختمان تهران وابسته به نوع بازسازی و تعمیرات انجام شده در ساختمان بصورت زیر ارائه می‌شوند:

  • گچ کاری ساختمان در بازسازی منزل
  • کاشی کاری و نصب سرامیک در بازسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • تعمیر کاشی کاری قسمت‌های مختلف منزل
  • تغییر دکوراسیون نشیمن و اتاق‌ها با دیوارچینی و سنگ کاری
  • تعمیر ساختمان با بازسازی حیاط و محوطه با سیمان کاری
  • مرمت بنای ساختمان با سنگ کاری جدید
  • و...

 

قیمت "گچ کاری" ساختمان چقدر است؟

قیمت "گچ کاری" ساختمان که از پر درخواست ترین خدمات در بنایی ساختمان و تعمیر ساختمان تهران به شمار می‌آید، بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد. وابسته به متراژ فضای گچ کاری شده، سبک گچ کاری که می‌تواند ساده یا مدرن باشد، هزینه مواد اولیه  تجهیزات و مواردی که در حین اجرای گچ کاری ممکن است پیش آید قیمت قیمت "گچ کاری" ساختمان را مشخص می‌کنند.

 

قیمت گچ کاری ساختمان برای مناطق مختلف تهران متناسب با زمانی که از گچ کار برای اجرای این کار صرف می‌شود نیز تعیین می‌شود. اگر در جزو افرادی هستید که برآورد قیمت گچ کاری ساختمان قبل از انجام کار برایتان اهمیت دارد، در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش رایگان کنید.

برای دریافت قیمت دقیق "گچ کاری" ساختمان و تخمین هزینه تعمیر ساختمان در مناطق مختلف تهران با گچ کاری از کارشناسان بنایی فعال در "خدمت از ما" به راحتی استعلام قیمت رایگان بگیرید.

سبک‌های مختلف نقاشی ساختمان در  تهران

نقاشی ساختمان را می‌توان از دسته اقداماتی دانست که با سبک‌های مختلف همیشه روشی ساده برای تغییر دکوراسیون و فضای ساختمان به شمار می‌آید. علاوه بر این  نقاشی ساختمان را می‌توان بخشی از تعمیرات و بازسای قسمت‌های مختلف ساختمان برشمرد.

رنگ پلاستیک، بلکا، رنگ روغنی و دیگر انواع مواد اولیه و اصلی نقاشی ساختمان بوده و هر کدام ابزار مشخص خود را دارند. نقاشی ساختمان گاها با نیاز به مرمت و بازسازی دیوار و سقف با گچ کاری برا جذب مناسب رنگ همراه بوده به همین دلیل می‌توان آن را نیز شاخه‌ای از بنایی ساختمان دانست.

 

 

برای جذب یک نقاش ساختمانی متخصص و یک تیم کار بلد برای رنگ آمیزی ساختمان در مناطق مختلف تهران یک راهکار آسان و سریع ثبت سفارش در خدمت از ما می‌باشد. با تلفن همراه خود به آسانی در اپلیکیشن "خدمت از ما" ثبت سفارش کرده و بهترین نقاشان ساختمانی نزدیک به خود را در تهران بشناسید.

 

قیمت نقاشی ساختمان در مناطق مختلف تهران چقدر است؟

قیمت نقاشی ساختمان وابسته به نوع رنگ پوششی انتخابی، محدوده مورد نظر برای رنگ آمیزی، وضعیت دیوار (نیاز به مرمت دارد یا ندارد)، مدت زمان به کار رفته برای انجام کار و در نهایت هزینه تهیه مواد اولیه متغیر و متفاوت بوده و متناسب با این موارد قابل تعیین می‌شود.

بعنوان مثال هزینه و قیمت نقاشی ساختمان به سبک بلکا با رنگ روغنی و رنگ پلاستیک برای ساختمان‌های مختلف متفاوت است. تعیین قیمت نقاشی ساختمان گاها نیاز به یک کارشناسی ابتدایی از محیط منزل دارد.

 

 

شما می‌توانید دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نقاشی ساختمان پس از ثبت سفارش آنلاین در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" از افراد فعال و متخصص در نقاشی ساختمان در مناطق مختلف تهران به رایگان استعلام قیمت بگیرید.

بهترین تعمیرکاران ساختمان و کارشناسان بنایی ساختمان را در خدمت از ما بیابید.

کیفیت مطلوب و نتیجه نهایی کار، دسترسی آسان به بهترین تعمیرکاران ساختمانی در مناطق مختلف تهران، اعتماد به استفاده از خدمات آنلاین برای بنایی ساختمان و ... همگی از جمله درخواست‌های متداول افراد خصوصا در شهرهای بزرگی مثل تهران برای دریافت سریع، مطمئن و دقیق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان یک بستر کاربردی دقیق، مطمئن و حرفه‌ای شرایط را برای دسترسی آسان به افراد متخصص و کاربلد در شاخه‌های مختلف بنایی ساختمان در تهران فراهم آورده است. یک ثبت سفارش رایگان در خدمت از ما تمام آنچه شما از یک بازار آنلاین انتظار دارید را برای دریافت خودمات در زمینه بنایی ساختمان فراهم می‌کند.

 

منبع: https://councils.clark.edu/eportfolios/4522/Building_construction

+نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1399برچسب:خدمت از ما,بنایی ساختمان,بازسازی بناهای,تعمیر ساختمان,ساعت18:11توسط pars | |

محبوب‌ترین‌های نوسازی خانه؛ از کابینت سازی تا سقف کاذب

نوسازی خانه یکی از هوشمندانه‌ترین گزینه‌ها برای دادن چهره‌ای جدید به منزل در عین صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. در بین خدمات نوسازی، کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری برای ساخت نرده و درب و پنجره، می‌توانند بیشترین تغییر را در خانه ایجاد کنند. اگر مطمئن نیستید از کجا باید بهترین متخصصان کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را برای نوسازی منزل در شهرتان پیدا کنید، از “خدمت از ما” کمک بگیرید. در ادامه با خدمات کابینت سازی، نصب سقف کاذب، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری بیشتر آشنا می‌شویم.

 

 

 

کابینت سازی

کابینت سازی به صورت اصولی، چهره قلب خانه شما یا آشپزخانه را دگرگون خواهد کرد. تاثیر یک آشپزخانه زیبا و مدرن در چهره خانه غیرقابل‌انکار است. کابینت سازی در کارگاه کابینت سازی با متریال‌هایی مانند0 چوب، ام دی اف، های‌گلس، فلز و... انجام می‌شود. مشخصا کابینت سازی با هر یک از این متریال‌ها مزایا و معایب خود را دارد. برای مثال کابینت سازی با فلز کم‌کم درحال منسوخ شدن است. زیرا کابینت‌های فلزی به مرور رنگ‌شان را از دست می‌دهند، زنگ می‌زنند، لبه‌های تیز آنها خطرناک است، و صدای زیادی تولید می‌کنند.

امروزه کابینت سازی با ام دی اف بسیار محبوب است. کارگاه کابینت سازی با این ماده می‌تواند کابینت‌هایی باکیفیت را در رنگ‌های مختلف تولید کند. این ماده برای کابینت سازی در هر نوع دکوری مناسب است. ام دی اف شاید شیک بودن چوب را نداشته باشد، اما قیمت مناسب‌تری داشته و نگهداری از آن نیز ساده‌تر است. اگر دکوراسیون مدرنی دارید و از طرح‌های مینیمال لذت می‌برید، کابینت سازی توسط کارگاه کابینت سازی با این مدل برای شما عالیست.

سپردن کار کابینت سازی به متخصصان شغل کابینت سازی، علاوه بر تضمین زیبایی آشپزخانه، کارایی آن را نیز ارتقا می‌دهد. متخصصان در کارگاه کابینت سازی از مهارت لازم برای طراحی انواع کابینت برخوردار هستند، و می‌دانند برای هر محیط باید چه کابینتی را با چه ظاهر و بخش‌هایی تهیه کرد. برای پیدا کردن چنین افرادی در حوزه کابینت سازی می‌توانید روی “خدمت از ما” حساب کنید. در ادامه خدمات نصب سقف کاذب را بررسی می‌کنیم.

 

 

 

نصب سقف کاذب

نصب سقف کاذب و اجرای آن با کمترین تخریب در نوسازی خانه انجام می‌شود. نصب سقف کاذب به دلیل سهولت، بهینه‌سازی مصرف انرژی، امکان اجرای نورپردازی‌های زیبا و... محبوبیت بالایی دارد. نصب سقف کاذب بسته به جنس آن انواع مختلفی دارد. در ادامه محبوب‌ترین انواع نصب سقف کاذب را معرفی کرده‌ایم:

1. نصب سقف کاذب کناف

نصب سقف کاذب کناف در اکثر ساختمان‌های امروزی انجام می‌شود. نصب سقف کاذب کناف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک وجود دارد. مدل یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل‌های گچی روکش‌دار روی آن نصب می‌شود. اما مدل مشبک از سازه‌های سپری و تایل‌های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می‌شود. همچنین، پس از نصب سقف کاذب کناف مشبک نیازی به رنگ‌آمیزی نبوده، و نگهداری آن نیز آسان است.

2. نصب سقف کاذب پی وی سی

پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است. این ماده فرآورده‌ای نفتیست و محدودیت‌های سایر متریال‌های ساختمانی را ندارد. نصب سقف کاذب پی وی سی به دلیل اینکه می‌توان آن به هر شکلی درآورد، انتخاب مناسبی در نوسازی خانه است. نصب سقف کاذب با این ماده در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی انجام می‌شود. علاوه بر زیبایی، استحکام نصب سقف کاذب با این ماده نیز مثال‌زدنیست. نصب سقف کاذب پی وی سی برای سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... انجام می‌شود.

نصب سقف کاذب مدل‌های متنوع دیگری نیز دارد. متخصصان نصب سقف کاذب در انواع مدل‌ها را می‌توانید با کمک “خدمت از ما” به سرعت پیدا کنید. پس از نوسازی سقف با نصب سقف کاذب، نوبت به کف ساختمان و نصب قرنیز پی وی سی می‌رسد.

 

 

 

نصب قرنیز پی وی سی

نصب قرنیز پی وی سی معمولا به دنبال نصب کفپوش انجام می‌شود. اما اگر کفپوش‌تان همچنان نو است، نصب قرنیز پی وی سی برای افزایش زیبایی فضا کافی خواهد بود. پس از نصب قرنیز پی وی سی یا قرنیز پلی استایرن، ظاهری شبیه به قرنیز ام دی اف و چوبی خواهید داشت؛ با این تفاوت که قرنیز پی وی سی کمی براق‌تر است.

برخی از مزایای نصب قرنیز پی وی سی عبارت است از قبل شستشو بودن، عدم ایجاد گرد و غبار ناشی از برشکاری هنگام نصب و عدم پریدگی و آسیب دیدن گوشه‌ها پس از نصب قرنیز پی وی سی. در ادامه نکات مهم برای خرید و پیش از نصب قرنیز پی وی سی را مرور می‌کنیم:

  1. رنگ قرنیز با توجه به رنگ کفپوش و با دو یا سه درجه اختلاف انتخاب می‌شود. اگر کفپوش لمینیت یا پارکت دارید؛ رنگ قرنیز پی وی سی را تاریک‌تر انتخاب کنید. این انتخاب جلوه‌ای زیبا از کناره‌های دیوارها را تداعی می‌کند.
  2. اگر فضای منزل‌تان کوچک است و یا سقف‌ها بلند نیستند، نصب قرنیز پی وی سی را با مدل‌های ۷ و یا ۹ سانتی‌متری انجام دهید. اما اگر ارتفاع سقف بیش از سه متر و یا فضا بیشتر از صد متر است، نصب قرنیز پی وی سی با ارتفاع ۱۲ و یا ۱۵ سانتی‌متری بهترین گزینه است.
  3. هنگام سفارش کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی می‌تواند رنگ این دو را با یکدیگر ست کنید.

 

جوشکاری

ممکن است در ادامه کابینت سازی، کابینت سازی و نصب قرنیز پی وی سی برای نوسازی خانه، بخواهید درب و پنجره و یا نرده‌های راه‌پله و بالکن را نیز تغییر دهید. برای تمام این کارها به جوشکاری نیاز دارید. جوشکاری استیل و آلومینیوم در میان انواع جوشکاری می‌تواند زیباترین نرده‌ها، حفاظ و... را برای شما آماده کند. قیمت جوشکاری معمولا به وزن سازه ساخته‌شده بستگی دارد و به صورت کیلویی محاسبه می‌شود.

هزینه خدماتی مانند خرده جوشکاری نیز معمولا توافقیست. ناگفته پیداست که پیداکردن یک جوشکار حرفه‌ای برای اندازه‌گیر و اجرای دقیق جوشکاری چقدر اهمیت دارد، مخصوصا برای سفارشات ظریف خانگی و نه کارهای بزرگ صنعتی و یا سری‌سازی. به همین دلیل، مانند سایر خدمات نوسازی خانه، پیدا کردن متخصص جوشکاری نیز بسیار مهم است.

 

نوسازی خانه با "خدمت از ما"

شما می‌توانید در بازار آنلاین "خدمت از ما" متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. "خدمت از ما" همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان کابینت سازی، نصب قرنیز پی وی سی و جوشکاری، نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید تا بهترین فرد را برای نوسازی منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.yc.edu/eportfolios/2960/Home_Renovation

+نوشته شده در جمعه 14 شهريور 1399برچسب:نوسازی خانه,کابینت سازی,سقف کاذب,خدمت از ما,ساعت14:0توسط pars | |

معرفی خدمات کولر آبی؛ نصب، سرویس و تعمیر

با گرم شدن هوا بازار نصب کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی نیز گرم شده و تقاضا برای این خدمات افزایش می‌یابد. نصب کولر آبی با رعایت اصول، سرویس کولر آبی به طور منظم و تعمیر کولر آبی بدون به تعویق انداختن آن، همه از مواردی هستند که خیال‌تان را از داشتن هوای مطبوع در تابستان راحت می‌کند. البته برای انجام این خدمات به موارد دیگری مثل کانال‌کشی نیز نیاز دارید. در این شرایط قیمت کانال کولر نیز مهم خواهد بود. با ما همراه باشید تا خدمات نصب کولر آبی، سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی را همراه با قیمت کانال کولر دقیق‌تر بررسی کنیم.

 

 

 

سرویس کولر آبی

سرویس کولر آبی نه تنها عمر کولر را بیشتر می‌کند، بلکه باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و برق نیز می‌شود. هزینه سرویس کولر آبی در مقایسه با تعمیر هم مناسب‌تر است. برای انجام نصب و سرویس کولر آبی، شناخت قسمت‌های مختلف کولر ضروریست. مراحل سرویس کولر آبی آبسال و باقی برندها تقریبا یکسان است. اولین مرحله سرویس کولر آبی تعویض پوشال است. پوشال محل مناسبی برای رشد قارچ‎ها و باکتری‌هاست که بوی ناخوشایندی را ایجاد می‌کنند.

این مرحله در سرویس کولر آبی با توجه به کیفیت پوشال (قبلی) و آب شهری انجام می‌شود. البته این مرحله در سرویس کولر آبی سلولزی وجود ندارد. مرحله بعد در سرویس کولر آبی رسیدگی به پمپ آب و موتور است. این دو بخش هرچه سالم‌تر باشند، پس از سرویس کولر آبی دستگاه عملکرد بهتری داشته و مصرف انرژی نیز کمتر می‌شود. بنابراین در سرویس کولر آبی آبسال یا برندهای دیگر، تمیز کردن و روغن‌کاری این قطعات از مراحل مهم سرویس کولر آبی است.

مراحله آخر سرویس کولر آبی برپایی سایه‌بان است. با توجه به اینکه بدنه کولر فلزیست و در معرض نور مستقیم قرار دارد، هنگامی که بدنه کولر داغ شود، کارایی آن کاهش می‌یابد. با در نظر گرفتن یک سایبان هنگام سرویس کولر آبی می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد. دقت کنید که سرویس کولر آبی تنها به معنی رسیدگی به کولر کارکرده نیست. شما پیش از نصب کولر آبی نیز باید سرویس کولر را (بررسی پوشال، روغن‌کاری و...) انجام دهید. بنابراین پس از سرویس کولر آبی، نوبت به نصب آن می‌رسد.

 

 

 

نصب کولر آبی

پس از اینکه با بررسی تمام جوانب و نوع نیازتان کولر موردنظر را خریداری کردید، به نصب کولر آبی توسط نصاب کولر آبی نیاز دارید. نصب کولر آبی آزمایش، نصب کولر آبی سپهر الکتریک، نصب کولر آبی جنرال و برندهای دیگر شباهت‌های قابل‌توجهی دارند. با این وجود، توصیه می‌شود که برای نصب کولر آبی (حتی نصب کولر آبی رومیزی) حتما از متخصص کمک بگیرید. چراکه نصب کولر آبی، خصوصا برای اولین بار، به برق‌کشی، لوله‌کشی و کارهای فنی دیگری نیاز دارد.

اولین قدم جهت نصب کولر آبی ، سیم‌کشی و نصب برق آن است. در ادامه، نصب کلید کولر آبی برای کنترل آن اتجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، کولر آبی توسط یک کلید سه‌منظوره کنترل می‌شود که وظایف روشن و خاموش کردن، راه‌اندازی پمپ آب و افزایش یا کاهش دور کولر را به عهده دارد. مرحله بعد در نصب کولر آبی آزمایش و برندهای دیگر، تهیه شاسی برای قرار دادن کولر روی آن است. شاسی نصب کولر آبی بسته به موقعیت کولر تهیه شده و نوع آماده آن در بازار موجود نیست.

مرحله آخر در نصب کولر آبی جنرال، نصب کولر آبی سپهر الکتریک و...، اتصال دهانه خروجی کولر به کانال کولر است. این‌کار معمولا با استفاده از برزنت و یک چسب مخصوص انجام می‌شود. همان‌طور که می‌بینید، تهیه کانال و کانال‌کشی کولر نیز از مراحل نصب کولر آبی است. هزینه نصب و سرویس کولر آبی معمولا نرخ مشخصی دارد، اما قیمت کانال کولر چگونه تعیین می‌شود؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

 

 

 

قیمت کانال کولر

کانال کشی کولر و پرداخت قیمت کانال کولر هنگام ساخت منازل انجام شده، و اجرای صحیح آن به خنک‌تر شدن منزل کمک شایانی می‌کند. طراحی یک مسیر بدون پرپیچ و خم برای کانال‌کشی علاوه بر هدر ندادن باد کولر، هزینه‌ای که باید برای قیمت کانال کولر بپردازید را نیز کاهش می‌دهد.

قیمت کانال کولر به تنهایی به جنس ورق گالوانیزه مورداستفاده و متراژ آن بستگی دارد. برای مثال، قیمت کانال کولر برای کانال کشی با ورق گالوانیزه ۵۰ درصد و بند کشویی، با ورق گالوانیزه 60 درصد و بند کشویی، با ورق گالوانیزه ۷۰ درصد و فلنج آهنی به ترتیب افزایش می‌یابد. البته پرداخت قیمت کانال کولر به تنهایی برای نصب کولر آبی کافی نیست. علاوه بر قیمت کانال کولر، بایستی هزینه دریچه‌ها و دستمزد نصاب را نیز درنظر داشته باشید.

نکته مهم در مورد قیمت کانال کولر و کانال‌کشی کولر این است که بالا بودن متراژ موردنیاز شما می‌تواند هزینه‌های شما را تعدیل کند. هم قیمت کانال کولر در متراژ بالا می‌تواند شامل تخفیف شود، و هم هزینه کانال‌کشی را کاهش دهد. به کارهایی با متراژ پایین در نصب و سرویس کولر آبی «خرده‌کاری» می‌گویند. با این وجود، حتی اگر نصب کولر آبی و سرویس کولر آبی‌تان را به بهترین افراد سپرده باشید، نیاز به تعمیر کولر آبی در درازمدت اجتناب‌ناپذیر است.

 

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی در شرایط مختلفی ممکن است لازم شود؛ برای مثال روشن نشدن کولر، داغ بودن باد دستگاه، شنیدن صدای بلند و ناهنجار از کولر آبی، آبریزی از دستگاه و غیره. در تمامی این حالات، علت وجود مشکل ممکن است از بخش‌ها و قطعات مختلفی ناشی شود. به همین دلیل، حتما تعمیر کولر آبی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

کم بودن باد کولر، یکی از دلایل اصلی افراد برای تعمیر کولر آبی به عنوان مثال است. اگر جایگاه نصب کولر مناسب نباشد و هوا به خوبی از پوشال‌ها وارد کولر نشود، هوادهی کولر کم می‌شود. برخی مواقع هم توربین به دلیل شل و یا سفت بودن پروانه به خوبی نمی‎چرخد؛ یا موتور نیم‌سوز شده و قدرت لازم را ندارد. این تنها یکی از مثال‌های تعمیر کولر آبی که دلایل احنمال آن نشان‌دهنده اهمیت کمک گرفتن از متخصص برای تعمیر کولر آبی است.

 

سخن پایانی

چه به سرویس کولر آبی نیاز داشته باشید، یا نصب کولر آبی و تعمیر کولر آبی، «خدمت از ما» به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای انجام آن پیدا کنید. همچنین، در مواردی مانند کانال‌کشی کولر نیز می‌توانید قیمت کانال کولر را از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات هر متخصص تعمیر، نصب و سرویس کولر آبی به همراه نظرات مشتریان قبلی، قیمت خدمات را نیز به رایگان از آنها استعلام کنید. تمام این موارد شما را قادر خواهد کرد تا بهترین فرد را برای انجام خدمات کولر آبی انتخاب کنید.

 

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/Water_Cooler_Services

 

+نوشته شده در پنج شنبه 13 شهريور 1399برچسب:خدمات کولر آبی,نصب کولر آبی,سرویس کولرآبی,تعمیرکولرآبی,ساعت17:48توسط pars | |

هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی در سال 99 | حداقل هزینه ارتودنسی

 

هزینه ارتودنسی

 

اولین سوالی که برای بیمار این است که هزینه ارتودنسی چقدر است؟ هزینه ارتودنسی چگونه محاسبه می شود؟ عوامل موثر در هزینه ارتودنسی چیست؟ هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی) یکی از مهمترین مسائل در هنگام درخواست ارتودنسی است. با توجه به افزایش قابل ملاحضه هزینه‌ ارتودنسی در این روزها، داشتن آگاهی از هزینه ارتودنسی برای فردی که می‌خواهد ارتودنسی دیمون، ارتودنسی فک بالا یا ارتودنسی فک بالا و پایین، ارتودنسی سرامیکی و… انجام دهد، به امری مهم بدل می‌شود. ما در ادامه این مقاله برای شما شرح کاملی از هزینه ارتودنسی، حداقل هزینه ارتودنسی، هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین و … داده‌ایم. یکی از مهمترین عوامل در هزینه ارتودنسی، نوع ارتودنسی است که می خواهید انجام دهید. هزینه ارتودنسی فک بالا با هزینه ارتودنسی فک پایین متفاوت است. همچنین خوب است بدانید که هزینه ارتودنسی ثابت با هزینه ارتودنسی متحرک و هزینه ارتودنسی نامرئی کاملا متفاوت است. همچنین هزینه ارتودنسی به نوع و جنس دندان بیمار نیز بستگی دارد.

 

هزینه ارتودنسی چگونه محاسبه می شود؟

 

 

این روزها در وب، در کنار عبارت قیمت ارتودنسی، عبارات زیر نیز جستجو می‌شوند. ما سعی می‌کنیم در کنار هزینه ارتودنسی، هر یک از موارد زیر را نیز به خوبی شرح دهیم.

  • حداقل هزینه ارتودنسی
  • عوامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی
  • هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین
  • هزینه ارتودنسی دیمون
  • قیمت ارتودنسی سرامیکی
  • هزینه تقریبی ارتودنسی
  • قیمت ارتودنسی در کرج
  • قیمت ارتودنسی در زاهدان
  • قیمت ارتودنسی رنگی
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 / قیمت ارتودنسی دندان در سال 99

 

هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)

 

 

حداقل هزینه ارتودنسی:

پیش از آن که به حداقل هزینه ارتودنسی بپردازیم، بهتر است از عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)، آگاهی بیابیم؛ چرا که به عنوان مثال حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با حداقل هزینه ارتودنسی سرامیکی و حتی حداقل هزینه ارتودنسی فک بالا و حداقل هزینه ارتودنسی فک پایین با هم متفاوت است.

 

حداقل هزینه ارتودنسی چقدر است؟

 

 

عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی:

عوامل متفاوتی بر هزینه ارتودنسی اثرگذار هستند. ما در ادامه به شرح 5 عامل از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا حداقل هزینه ارتودنسی را بدانید.

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی؛ نوع ارتودنسی

می‌توان گفت نوع ارتودنسی که مدنظرتان است، مهم‌ترین عامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی یا هزینه ارتودنسی است. به صورت معمول، هزینه ارتودنسی مرئی و ثابت که با براکت‌های معمولی یا براکت‌های رنگی صورت می‌گیرد، یک دهم تا یک پنجم هزینه ارتودنسی نامرئی است. مواد استفاده شده در هنگام ارتودنسی بر هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی اثر مستقیم دارد.

 

قیمت ارتودنسی چگونه محاسبه می‌شود؟

 

 

در صورت تمایل‌تان به ارتودنسی سرامیکی(در این نوع از ارتودنسی، از براکت‌های سرامیکی شفاف استفاده می‌شود)، باید حدود 1.5 تا 2 برابر ارتودنسی مرئی معمولی، بپردازید. حداقل هزینه ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف نیز، در حدود 5 تا 7 هزار دلار متغیر است.

 

هزینه ارتودنسی دندان

 

 

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی؛ هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین

قیمت‌هایی که در بخش اول بیان نمودیم، هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین بود. در صورتی که متخصص ارتودنسی، تنها نیاز به ارتودنسی فک بالای شما را تشخیص دهد، هزینه ارتودنسی فک بالا، در حدود دو سوم هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین است.

 

قیمت ارتودنسی دندان

 

 

به عنوان مثال، قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا، 2.5 تا 3 هزار دلار است. در صورتی که می‌خواهید به صورت کامل با ارتودنسی نامرئی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «ارتودنسی نامرئی» را مطالعه کنید. در آن مقاله به شرح کامل قیمت ارتودنسی نامرئی، دلایل گران بودن این نوع ارتودنسی و … پرداخته‌ایم.

 

هزینه ارتودنسی فک بالا

 

 

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی؛ استفاده از هدگیر

در مواردی دکتر ارتودنسی تشخیص به استفاده از هدگیر برای ارتودنسی دندان‌های شما می‌دهد. چنین مواردی معدود هستند، اما برای ارتودنسیی فک بالا و بازگردانی آن به حالت طبیعی، باید از ابزار هدگیر در موارد حاد، بهره برد. می‌توانید مقاله «هدگیر» را که به این ابزار پرداخته است، مطالعه کنید.

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی

 

 

عوامل موثر در هزینه ارتودنسی؛ تشخیص به اپن بایت بودن فرد بیمار

«اپن بایت» به این مفهموم است که استخوان‌های فک شما، به شکلی رشد یافته‌اند که دندان‌های فک بالا بر روی دندان‌های فک پایین، نمی‌خوابند و در عمل دهان شما باز می‌ماند. در چنین مواردی، ارتودنسی راه کار مناسبی نیست و باید دکتر ارتودنسی، به شما پیشنهاد «جراحی فک یا ارتوگناتیک» را می‌دهد.

 

هزینه ارتودنسی و قیمت ارتودنسی چقدر است؟

 

 

هزینه ارتودنسی دندان در سال 99:

با توجه به آن که در سال 99 به نسبت سال 98، ارزش ریال در برابر دیگر ارزها از جمله دلار کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است؛ به همین سبب، هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 در حدود 2 تا 4 برابر هزینه ارتودنسی در سال 98 هست.

به خصوص اگر شما خواهان ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف هستید، هزینه این نوع ارتودنسی در سال 99، در حدود 3 برابر سال 98 هست. دلیل اصلی آن، ساخته شدن این نوع از ارتودنسی در خارج از ایران است. بنابراین هزینه ارتودنسی تاثیر زیادی می گیرد. از سوی دیگر، برخی از ارتودنسی‌های ثابت در داخل ایران تولید می‌شوند که هزینه‌شان در سال 99 به نسبت سال 98، در حدود 2 تا 3 برابر است.

 

هزینه ارتودنسی دندان در سال 99

 

 

هزینه ارتودنسی دیمون:

همانند دیگر روش‌های ارتودنسی که قیمت‌شان بسیار وابسته به میزان ناهنجاری‌های دندان است، هزینه ارتودنسی دیمون نیز متغیر خواهد بود؛ البته هزینه ارتودنسی دیمون، در حدود 400 تا 500 دلار است و متناسب با ناهنجاری شما، افزایش پیدا می‌کند و در صورتی که تنهای بخواهید فک بالایتان را ارتودنسی دیمون کنید، هزینه ارتودنسی فک بالا کمتر است.

 

قیمت سیم کشی دندان

هزینه سیم کشی دندان سال 99 و قیمت سیم کشی دندان در ایران متناسب با نوع سیم کشی تعیین می‌شود.

قیمت سیم کشی دندان بالا از 2 میلیون تومان و سیم کشی ثابت دو فک بسته به سن بیمار و نیاز به کشیدن دندان از 9 میلیون تومان شروع می‌شود. هزینه سیم کشی دندان نهفته نیز به ازای هر دندان حداقل 3 میلیون تومان است. بهتر است برای تعیین دقیق‌تر قیمت سیم کشی دندان به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

 

هزینه تقریبی ارتودنسی

هزینه تقریبی ارتودنسی همان‌طور که برایتان شرح داده شد، به عوامل متفاوتی بستگی دارد. از جمله عوامل اثرگذار بر هزینه تقریبی ارتودنسی، می‌توان به نوع ارتودنسی مدنظرتان، فرم فعلی دندان‌هایتان و … اشاره نمود. در صورت تمایل به آگاهی بیشتر از هزینه تقریبی ارتودنسی، می‌توانید با مطب‌های دکتر سعید قریشی تماس بگیرید.

 

هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی

 

 

هزینه ارتودنسی سرامیکی:

در صورتی که تمایل به پرداخت هزینه‌های 5 تا 7 هزار دلاری ارتودنسی نامرئی را ندارید، ارتودنسی سرامیکی یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. در این نوع ارتودنسی، از براکت‌های سرامیکی به جای سرامیک‌های متدوال استفاده می‌شود که شفاف هستند و دیگر چندان مشخص نخواهد شد، شما ارتودنسی انجام داده‌اید.

قیمت ارتودنسی در تهران

 

 

هزینه ارتودنسی در کرج، زاهدان و همدان:

هزینه مواد اولیه ارتودنسی در شهرهای متفاوت ایران از جمله هزینه ارتودنسی در کرج، هزینه ارتودنسی در زاهدان یا هزینه ارتودنسی در همدان، همانند هزینه مواد اولیه ارتودنسی در تهران است؛ اما متناسب با هزینه‌های دیگر زندگی در شهرهای متفاوت ایران، متخصص ارتودنسی، هزینه متفاوتی را برای مزد خود دریافت می‌کند. به همین دلیل هزینه ارتودنسی در تهران، به صورت معمول از دیگر شهرهای ایران از جمله کرج، زاهدان و همدان، گران‌تر است.

مقاله فوق، شرحی بر موادری همچون:

  • قیمت ارتودنسی
  • هزینه تقریبی ارتودنسی
  • هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین
  • هزینه‌ی ارتودنسی
  • ارتودنسی هزینه
  • قیمت ارتودنسی
  • حداقل هزینه ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان (قیمت ارتودنسی دندان)، یکی از متداول‌ترین سوالات افرادی است که تمایل به انجام ارتودنسی دارند؛ البته باید به این مورد نیز توجه داشت که هزینه ارتودنسی در سال 98 با هزینه ارتودنسی در سال 99، به دلیل عوامل متفاوت اثرگذار، تفاوت محسوسی کرده است. همچنین متناسب با ارتودنسی دندان مدنظر شما، حداقل هزینه ارتودنسی متفاوت خواهد بود. با ما در این نوشته همراه شوید تا علاوه بر هزینه ارتودنسی دندان، به موارد دیگری از جمله قیمت ارتودنسی دندان، هزینه ارتودنسی در سال 99، هزینه ارتودنسی دندان نیش و … بپردازیم.

 

هزینه ارتودنسی دندان

 

هزینه ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان و به تبع حداقل هزینه ارتودنسی، در این سال‌ها، دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. به خصوص با توجه تغییرات ارزش ریال نسبت به دلار در سال 99، هزینه ارتودنسی در سال 99 نسبت به سال 98، تفاوت‌های محسوسی به خود دیده است.

  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال ۹9
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99
  • هزینه ارتودنسی دندان نیش
  • حداقل هزینه ارتودنسی
  • هزینه ارتودنسی دندان در اردبیل
  • هزینه ارتودنسی دندانهای فاصله دار
  • هزینه ارتودنسی سال 99

 

هزینه ارتودنسی دندان در سال 99

در صورتی که بخواهیم هزینه ارتودنسی دندان در سال 99 را با سال 98 مقایسه کنیم؛ می‌توان به صورت میانگین، تغییرات 2 تا 3 برابری را در هزینه‌ها مشاهده کرد.

به خصوص در ارتودنسی‌هایی که در کشورهایی نظیر سوئیس، کانادا، فرانسه و … ساخته می‌شدند؛ نظیر ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف.

در خصوص ارتودنسی‌های ثابت فلزی که در ایران نیز تولید می‌شوند، شاهد افزایش‌های 1.5 تا 2.5 برابری هستیم.

برای آگاهی دقیق از هزینه ارتودنسی در سال 99، پیشنهاد می‌کنیم با مطب‌های دکتر سعید قریشی تماس بگیرید و با درخواست مراجعه حضوری، به صورت کاملا دقیقی از هزینه ارتودنسی دندان خود آگاه شوید.

 

قیمت ارتودنسی دندان

 

قیمت ارتودنسی دندان

قیمت ارتودنسی دندان، همچون هزینه ارتودنسی دندان است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مطب‌های ایشان، تخمین دقیقی از قیمت ارتودنسی دندان به دست آورید.

به این مورد توجه کنید که قیمت ارتودنسی دندان به صورت نامرئی، نسبت به قیمت ارتودنسی دندان به صورت مرئی و ثابت، به صورت معمول بیشتر است. به خصوص اگر شما تقاضای ارتودنسی نامرئی از نوع الاینرهای شفاف کنید، قیمت ارتودنسی دندان، با ارز دلار محاسبه می‌شود.

  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 98
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال ۹9
  • حداقل هزینه ارتودنسی
  • قیمت ارتودنسی سال ۹9
  • هزینه ارتودنسی سال 99
  • هزینه ارتودنسی دندان در سال 99
  • سیم کشی دندان قیمت چند است
  • هزینه ارتودنسی با بیمه تامین اجتماعی

 

سخن پایانی هزینه ارتودنسی:

امیدواریم این نوشته که شرحی بر هزینه ارتودنسی دندان و قیمت ارتودنسی دندان بود، برای شما مفید واقع شود. در صورت داشتن هر گونه پرسش پیرامون هزینه ارتودنسی دندان و قیمت ارتودنسی دندان، می‌توانید پرسش خود را در بخش کامنت‌ها مطرح کنید تا دکتر قریشی و همکاران‌شان، به سوالات شما پاسخ دهند.

در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر پیرامون هزینه ارتودنسی(قیمت ارتودنسی)، علاوه بر آن که می‌توانید کامنت بگذارید، دکتر سعید قریشی در 3 نقطه متفاوت شهر تهران و همچنین دارای یک مطب در شهر قم هستند که می‌توانید به صورت حضوری مراجعه نمایید. هزینه ارتودنسی را به صورت حضوری دریافت نمایید.

 

 

منبع: هزینه ارتودنسی

 

 

Orthodontic cost and orthodontic price in 99 | Minimum cost of orthodontics

 

The cost of orthodontics

 

The first question for the patient is how much does orthodontics cost? How is the cost of orthodontics calculated? What are the factors affecting the cost of orthodontics? The cost of orthodontics (orthodontic price) is one of the most important issues when requesting orthodontics. Due to the significant increase in the cost of orthodontics these days, it becomes important to be aware of the cost of orthodontics for a person who wants to do Damon orthodontics, maxillary orthodontics or maxillofacial orthodontics, ceramic orthodontics, etc. In the continuation of this article, we will give you a complete description of orthodontic cost, minimum orthodontic cost, maxillofacial orthodontic cost and… data. One of the most important factors in the cost of orthodontics is the type of orthodontics you want to do. The cost of maxillofacial orthodontics is different from the cost of mandibular orthodontics. It is also good to know that the cost of fixed orthodontics is quite different from the cost of removable orthodontics and the cost of invisible orthodontics. The cost of orthodontics also depends on the type and material of the patient's teeth.

 

How is the cost of orthodontics calculated?

 

 

These days, in addition to the phrase orthodontic price, the following terms are also searched on the web. In addition to the cost of orthodontics, we try to explain each of the following well.

• Minimum orthodontic cost

Factors affecting orthodontic prices

• Cost of maxillary and mandibular orthodontics

• Damon orthodontic expenses

• Price of ceramic orthodontics

Approximate cost of orthodontics

• Price of orthodontics in Karaj

• Price of orthodontics in Zahedan

• Color orthodontics price

• The cost of dental orthodontics in 1999 / The price of dental orthodontics in 1999

 

Orthodontic cost (orthodontic price)

 

 

Minimum cost of orthodontics:

Before we go into the minimum cost of orthodontics, it is better to know the factors affecting the cost of orthodontics (orthodontic price); Because, for example, the minimum cost of invisible orthodontics is different from the minimum cost of ceramic orthodontics and even the minimum cost of maxillary orthodontics and the minimum cost of mandibular orthodontics.

 

What is the minimum cost of orthodontics?

 

 

Factors affecting the cost of orthodontics:

Different factors affect the cost of orthodontics. In the following, we describe 5 of the most important factors affecting the price of orthodontics. Join us to know the minimum cost of orthodontics.

Factors affecting orthodontic costs and orthodontic prices; Type of orthodontics

It can be said that the type of orthodontics you are considering is the most important factor influencing the price of orthodontics or the cost of orthodontics. Typically, the cost of visible and fixed orthodontics with regular brackets or colored brackets is one-tenth to one-fifth the cost of invisible orthodontics. The materials used during orthodontics have a direct effect on the cost of orthodontics and the price of orthodontics.

 

How is the orthodontic price calculated?

 

 

If you want ceramic orthodontics (this type of orthodontics uses clear ceramic brackets), you should pay about 1.5 to 2 times as much as regular visible orthodontics. The minimum cost of invisible orthodontics with clear liners varies from about 5 to 7 thousand dollars.

 

Cost of dental orthodontics

 

 

Factors affecting orthodontic costs and orthodontic prices; Cost of maxillary and mandibular orthodontics

The prices we mentioned in the first section were the cost of maxillofacial orthodontics. If the orthodontist only determines the need for your maxillofacial orthodontics, the cost of maxillofacial orthodontics is about two-thirds the cost of maxillofacial orthodontics.

 

Dental orthodontic prices

 

 

For example, the price of invisible maxillary orthodontics is $ 2.5 to $ 3,000. If you want to get fully acquainted with invisible orthodontics, we suggest you read the article "Invisible orthodontics". In that article, we give a complete description of the price of invisible orthodontics, the reasons why this type of orthodontics is expensive, and..

 

Cost of maxillary orthodontics

 

 

Factors affecting the cost of orthodontics; Use a retainer

In some cases, the orthodontist will diagnose the use of retainers to orthodontize your teeth. Such cases are rare, but to remove the maxilla orthodontics and return it to normal, you must use a retainer tool in acute cases. You can read the article "Headgear" which deals with this tool.

Factors affecting the cost of orthodontics

 

 

Factors affecting the cost of orthodontics; Diagnosis of the patient being open bite

"Open bite" means that your jaw bones have grown in such a way that the maxillary teeth do not sleep on the mandibular teeth and in practice your mouth remains open. In such cases, orthodontics is not a good solution and your orthodontist should recommend "jaw or orthognathic surgery".

 

What is the cost of orthodontics and the price of orthodontics?

 

 

Cost of dental orthodontics in the year 99:

Considering that in 1999, compared to 1998, the value of the Rial against other currencies, including the dollar, has decreased significantly; Because of this, the cost of dental orthodontics in 1999 is about 2 to 4 times the cost of orthodontics in 1998.

Especially if you want invisible orthodontics with clear liners, the cost of this type of orthodontics in 1999 is about 3 times that of 1998. The main reason is that this type of orthodontics is made outside of Iran. Therefore, the cost of orthodontics is greatly affected. On the other hand, some fixed orthodontics are produced in Iran, which cost about 2 to 3 times in 1999 compared to 1998.

 

Cost of dental orthodontics in the year 99

 

Damon orthodontic fee:

As with other orthodontic procedures, the price of which is highly dependent on the amount of dental malformation, the cost of Damon orthodontics will vary; Of course, the cost of Damon orthodontics is around $ 400 to $ 500, and it increases according to your anomaly, and if you just want to have Damon orthodontics, the cost of maxilla orthodontics is less.

 

Dental wiring prices

The cost of dental wiring in 1999 and the price of dental wiring in Iran are determined according to the type of wiring.

The price of upper dental wiring starts from 2 million Tomans and fixed wiring of two jaws starts from 9 million Tomans depending on the patient's age and the need to extract teeth. The cost of impacted tooth wiring is at least 3 million tomans per tooth. It is best to see an orthodontist to determine the exact price of dental wiring.

 

Approximate cost of orthodontics

The approximate cost of orthodontics, as explained to you, depends on several factors. Factors affecting the approximate cost of orthodontics include the type of orthodontics you are considering, the current shape of your teeth, and so on. If you want to know more about the approximate cost of orthodontics, you can contact Dr. Saeed Qureshi's office.

 

The cost of orthodontics with social security insurance

 

 

Cost of ceramic orthodontics:

If you do not want to pay $ 5,000 to $ 7,000 for invisible orthodontics, ceramic orthodontics is one of the best options before you. In this type of orthodontics, ceramic brackets are used instead of the usual ceramics, which are transparent and it will no longer be clear whether you have done orthodontics.

Orthodontic prices in Tehran

 

 

Cost of orthodontics in Karaj, Zahedan and Hamedan:

The cost of orthodontic raw materials in different cities of Iran, such as the cost of orthodontics in Karaj, the cost of orthodontics in Zahedan or the cost of orthodontics in Hamedan, is the same as the cost of orthodontic raw materials in Tehran; But in proportion to the other costs of living in different cities of Iran, the orthodontist receives a different cost for his salary. For this reason, the cost of orthodontics in Tehran is usually more expensive than other cities in Iran, including Karaj, Zahedan and Hamedan.

The above article is a description of materials such as:

• Orthodontic price

Approximate cost of orthodontics

• Cost of maxillary and mandibular orthodontics

• The cost of orthodontics

• Cost orthodontics

• Orthodontic price

• Minimum cost of dental orthodontics

The cost of dental orthodontics (price of dental orthodontics) is one of the most common questions of people who want to do orthodontics; Of course, it should be noted that the cost of orthodontics in 1998 with the cost of orthodontics in 99, due to different factors, has been significantly different. Also, the minimum cost of orthodontics will vary depending on the orthodontics you are considering. Join us in this post to pay attention to other issues in addition to the cost of dental orthodontics, such as the price of dental orthodontics, the cost of orthodontics in 1999, the cost of canine orthodontics and..

 

Cost of dental orthodontics

 

Cost of dental orthodontics

The cost of dental orthodontics, and consequently the minimum cost of orthodontics, has undergone extensive changes over the years. Especially due to the changes in the value of the Rial against the dollar in 1999, the cost of orthodontics in 1999 compared to 1998, has seen significant differences.

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• The cost of dental orthodontics in the year 99

The cost of canine orthodontics

• Minimum orthodontic cost

• Cost of dental orthodontics in Ardabil

• The cost of orthodontic braces

• Orthodontic cost of the year 99

 

Cost of dental orthodontics in the year 99

If we want to compare the cost of dental orthodontics in 1999 with 1998; On average, you can see 2 to 3 times changes in costs.

Especially in orthodontics that were made in countries such as Switzerland, Canada, France and ؛; Like invisible orthodontics with clear liners.

Regarding fixed metal orthodontics that are also produced in Iran, we see 1.5 to 2.5 times increases.

For accurate information about the cost of orthodontics in 1999, we suggest that you contact the offices of Dr. Saeed Qureshi and be informed about the exact cost of your orthodontics by requesting a face-to-face visit.

 

Dental orthodontic prices

 

Dental orthodontic prices

The price of dental orthodontics is the same as the cost of dental orthodontics. You can get an accurate estimate of the price of dental orthodontics by visiting their offices in person.

Note that the price of invisible orthodontics is usually higher than the price of invisible and fixed orthodontics. Especially if you request invisible orthodontics of the transparent liner type, the price of dental orthodontics is calculated in dollars.

• The cost of dental orthodontics in 1998

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• Minimum orthodontic cost

• Orthodontic price of the year 99

• The cost of orthodontics for the year 99

• The cost of dental orthodontics in the year 99

• How much does dental wiring cost?

• The cost of orthodontics with social security insurance

 

Concluding remarks on the cost of orthodontics:

We hope you find this article about the cost of dental orthodontics and the price of dental orthodontics useful. If you have any questions about the cost of dental orthodontics and the price of dental orthodontics, you can ask your question in the comments section so that Dr. Qureshi and his colleagues can answer your questions.

If you want more information about the cost of orthodontics (orthodontic price), in addition to you can leave a comment, Dr. Saeed Qureshi has 3 different points in Tehran and also has an office in Qom that you can visit in person. The cost of orthodontics to

 

Source: https://blogs.cornell.edu/bestresearch/orthodontic-quality-and-price/

+نوشته شده در دو شنبه 10 شهريور 1399برچسب:هزینه ارتودنسی,قیمت ارتودنسی,قیمت ارتودنسی در سال 99,حداقل هزینه ارتودنسی,ساعت18:5توسط pars | |

مجله اینترنتی خدمت از ما، محلی برای حل چالش‌های روزمره

این روزها دنیای اطرافمان با سرعت بالایی در دنیای دیجیتال و اینترنت در حال تغییر است. این تغییرات در مورد مجله‌های سنتی نیز صدق می‌کند. یک مجله اینترنتی جایگزین مناسبی برای مجله‌های کاغذی است که برای عموم مردم به صورت رایگان در دسترس است.
مجله خدمت از ما یک مجله اینترنتی و رسانه آنلاین است که در آن روزانه مطالبی با موضوعات خانه داری و سبک زندگی، ترفندهایی در زمینه تکنولوژی و نرم افزارها، مطالب زیبایی و آرایشی، نکاتی برای عیب یابی خودرو و آموزش ترفندهای گوناگون به صورت رایگان منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران است از دل آن، رسانه آنلاین خدمت از ما برآمده است.

 

مجله اینترنتی خدمت از ما با بهره از منابع معتبر خارجی و داخلی، یک مرجع آموزشی کامل برای رفع مشکلات روزمره‌ است. هدف این مجله اینترنتی و آنلاین کمک به رشد آگاهی و توانمندی جامعه در بخش‌های یاد شده است.
این مجله در چندین بخش برای علاقه مندان و مخاطبان خود فعالیت می‌کند. یاد بگیر و خودت انجام بده، آخرین و به‌روزترین مطالب و بخش پست‌های محبوب از مهم‌ترین بخش‌های آن است. در بخش "یاد بگیر و خودت انجام بده" می‌توانید مطالبی را مطالعه کنید که به شما توانمندی انجام کارهای روزمره را می‌دهد.
با فراگیری راهکارهای معتبر و ساده، کارها را خودتان انجام می‌دهید. در بخش آخرین مطالب می‌توانید مطالب اخیر مجله را متناسب با موضوعات روز مطالعه کنید.

اما پست‌های محبوب مجله اینترنتی خدمت از ما، یک بخش مستقلی را به خود اختصاص داده است. در پست های محبوب می‌توانید مطالب گوناگونی را مطالعه کنید که با اقبال عمومی روبه‌رو بوده‌اند و برای عموم کاربران سایت کاربردی و جذاب بوده است.

لکه چسب را چگونه از لباس و وسایل خود پاک کنیم؟ چطور از گیاه کاکتوس خود مراقبت کنیم؟ چگونه با حشراتی مانند مورچه در منزل مقابله کنیم؟ چطور کیک تولد خوشمزه تهیه کنیم؟ در پست‌ های محبوب مجله خدمت از ما می‌توانید پاسخ سوالات فوق و هزاران سوال دیگر را بیابید.
اگر به این‌گونه موضوعات علاقه دارید، در ادامه می‌توانید لیستی از عناوین محبوب این مجله را مشاهده کنید و از مطالعه آن‌ها لذت ببرید:

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد | حذف اکانت اینستاگرام:
https://khedmatazma.com/mag/delete-instagram-account

آموزش ساخت ایمیل:
https://khedmatazma.com/mag/create-email

با لکه های چسب خداحافظی کنید!:
https://khedmatazma.com/mag/glue-stain

از بین بردن رسوب کتری یا سماور و کندن گچ ضخیم کتری:
https://khedmatazma.com/mag/how-to-clean-kettle-and-remove-limescale

7 راه از بین بردن مورچه (خیلی ریز، بالدار و ...):
https://khedmatazma.com/mag/destroy-the-ant

آبیاری درخت انگور:
https://khedmatazma.com/mag/grape-tree-irrigation

علت کند شدن دور موتور کولر آبی چیست؟:
https://khedmatazma.com/mag/slowing-down-the-cooler-motor

مشکل نرم افزاری صدای گوشی:
https://khedmatazma.com/mag/phone-sound-software-problem

نحوه از بین بردن کک، در منزل (از بین بردن کک در خانه):
https://khedmatazma.com/mag/eliminate-flea-at-home

آموزش دیلیت یا حذف اکانت تلگرام:
https://khedmatazma.com/mag/delete-account-telegram

علت سوختن نوک برگ گیاهان آپارتمانی:
https://khedmatazma.com/mag/reason-of-leaf-scorch

سانسوریا؛ مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی:
https://khedmatazma.com/mag/sansevieria

علت کار نکردن پمپ کولر آبی:
https://khedmatazma.com/mag/cooler-pump-break-down

لیست غذاهای مفید برای سگ خانگی:
https://khedmatazma.com/mag/dog-food-list

دستور پخت کیک تولد خانگی:
https://khedmatazma.com/mag/birthday-cake-recipe

علت روشن شدن چراغ روغن:
https://khedmatazma.com/mag/cause-dont-car-oil-light-turning-on

عیب یابی فریزر پارس:
https://khedmatazma.com/mag/troubleshooting-pars-freezer

3 روش دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن:
https://khedmatazma.com/mag/3-ways-download-youtube-without-anti-filter

نحوه فلش کردن گوشی:
https://khedmatazma.com/mag/how-flash-phone

بهترین راه‌های تمیز کردن داشبورد خودرو:
https://khedmatazma.com/mag/best-ways-to-clean-dashboard

خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو:
https://khedmatazma.com/mag/black-seed-oil-for-white-hair

تولدت مبارک:
https://khedmatazma.com/mag/happy-birthday

سوابق بیمه | سابقه بیمه و نحوه مشاهده سوابق بیمه:
https://khedmatazma.com/mag/insurance-records

نقشه مترو تهران | خطوط مترو تهران:
https://khedmatazma.com/mag/metro-tehran

مترجم گوگل:
https://khedmatazma.com/mag/google-translate

انواع رنگ مو:
https://khedmatazma.com/mag/diffrent-hair-color

نشانه‌ها و علائم کبد چرب:
https://khedmatazma.com/mag/symptoms-of-fatty-liver

«مدل کوتاهی مو مدل امسال» برای بانوان مدپسند:
https://khedmatazma.com/mag/haircut-trends

کاکتوس | انواع کاکتوس | نگهداری از کاکتوس:
https://khedmatazma.com/mag/cactus

تقویت گل پتوس:
https://khedmatazma.com/mag/make-pothos-grow

source : https://catcourses.ucmerced.edu/eportfolios/11576/An_online_magazine_serving_us

+نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1399برچسب:مجله اینترنتی خدمت از ما,مجله اینترنتی,خدمت از ما,بازار آنلاین,بازار آنلاین خدمات ایران,ساعت13:11توسط pars | |

در این متن برای شما اسامی 28 تا از بهترین وبلاگ ها برای دانستنی و سرگرمی را اورده ایم.
شما می توانید با دسترسی به این 28 وبلاگ و مطالعه آن هر روز اطلاعات خود را به روز کنید و به روز بمانید.
امید است که جمع آوری این وبلاگ ها برای شما مفید باشد


1. http://donianet.mihanblog.com/
2. http://sarjoo.mihanblog.com/
3. online-services.mihanblog.com
4. http://maghalehnet.mihanblog.com/
5. http://baazsazi.mihanblog.com/
6. http://seeyou.mihanblog.com/
7. http://likesearch.mihanblog.com/
8. http://netplusplus.mihanblog.com/
9. http://hadafmandan.parsiblog.com/
10. http://kaarbaalaad.parsiblog.com/
11. https://orthoindexer.blogsky.com/
12. http://serviceonline.blogsky.com/
13. http://iranmarkaz.blogsky.com/
14. https://onlinekhedmat.blogsky.com/
15. http://khanehpak.blogsky.com/
16. https://khedmatazma.blogsky.com/
17. http://kaardun.blog.ir/
18. http://www.pishroyan.loxblog.com/
19. http://khedmatazmaa.loxblog.com/
20. http://khedmatazma.avablog.ir/
21. http://khedmatazma.farsiblog.com/
22. http://khedmat.royablog.ir/
23. http://khedmatazma.monoblog.ir/
24. http://khedmatazma.bigsite.ir/
25. https://idat.ir/@mostafa.saghaee
26. http://loolekeshi.persianblog.ir/
27. http://tamiratesakhteman.persianblog.ir
28. https://novinkhedmat.persianblog.ir/
منبع: https://catcourses.ucmerced.edu/eportfolios/11576/introduced_our_service

+نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1399برچسب:بهترین وبلاگ ها,ساعت19:45توسط pars | |

برای شما اینجا لیستی از رسانه هایی که در مورد “خدمت از ما” صحبت کرده اند آورده ایم.
خدمت از ما ارائه دهنده خدمات در منزل

خدمت از ما یک کسب و کار service marketplace (پلتفرم دو سویه) است. حیطه فعالیت های “خدمت از ما” گسترده است و نمونه thumbtack در امریکا است. (درباره خدمت از ما

خدمات در این سایت به چند کتگوری زیر تقسیم می شود:

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

هر کدام از کتگوری سرویس های بالا، خود به چندین زیر سرویس تقسیم می شوند که در اینجا برخی از آن ها را نام می برم:

  • خدمات ایزوگام
  • خدمات برق کاری
  • خدمات تاسیسات و لوله کشی
  • قالیشویی
  • مبل شویی
  • نظافت منزل
  • خدمات گرمایشی
  • خدمات سرمایشی
  • تعمیر لوازم منزل
  • لوله بازکنی
  • خدمات باغبانی
  • تخلیه چاه
  • خدمات ساختمانی
  • پذیرایی مجالس
  • خدمات پرستاری
  • نقاشی ساختمان
  • اسباب کشی
  • تعمیر آسانسور
  • ساخت در و پنجره
  • وانت بار

و در آینده نیز از این گسترده تر خواهد شد. فعلا این خدمات در تهران و چند کلان شهر دیگر ارائه می شوند که در آینده به کل کشور تعمیم داده خواهد شد.سایر کلان شهرها

  • مشهد
  • کرج
  • اصفهان
  • شیراز
  • تبریز
  • اهواز

به نظرم قبل از دریافت هر خدمتی اول قیمت خدمات را مشاهده کنید.

 

Here is a list of media outlets that have talked about “khedmatazma.com“.

Our service is a service marketplace business (two-sided platform). The scope of “khedmatazma.com” activities in many field and look like a thumbtack.com in America. (About khedmatazma.com(

The services on this site are divided into the following categories:

  1. Home
  2. Cleaning
  3. Facilities
  4. Beauty
  5. Building
  6. Digital
  7. Car and transportation
  8. Animals
  9. Education

Each of the above service categories is divided into several sub-services, some of which I will name here:

  • Roof insulation
  • Electrical services
  • Installation and plumbing services
  • Carpet cleaning
  • Sofa washing
  • House cleaning
  • Heating services
  • Cooling services
  • Repair of home appliances
  • Tube opener
  • Gardening services
  • Drain the well
  • Building services
  • Reception of meetings
  • Nursing services
  • building painting
  • Moving
  • Elevator repair
  • Build doors and windows
  • Bar pickup

And it will be even wider in the future. Currently, these services are provided in Tehran and several other metropolises, which will be extended to the whole country in the future. Other metropolises

  • Mashhad
  • Karaj
  • Esfahan
  • Shiraz
  • Tabriz
  • Ahwaz

I think before receiving any service, first see the price of the service.

 

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

·       https://www.yjc.ir/00Ug2a

«اپلیکیشن خدمت از ما»؛ تنوع ارائه خدمات، از نظافت شرکت تا دوخت کاور مبل!

·       https://www.zoomit.ir/2020/1/20/344577/khedmatazma-services-cleaning/

بازار آنلاین خدمات “خدمت از ما” – متخصص هر کاری را پیدا کنید

·       https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/03/18/2281157/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF?ref=vista

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

·       http://fna.ir/ewjmzi

بهترین آرایشگر کوتاهی مو و اصلاح سر را در «خدمت از ما» بیابید.

 

·       https://www.donya-e-eqtesad.com/fa/tiny/news-3636755

رونمایی از لوگوی جدید «خدمت از ما»: پلتفرم درخواست و پشتیبانی خدمات آنلاین

·       https://digiato.com/promoted/1149026/

نظافت منزل را به متخصصین «خدمت از ما» بسپارید

·       https://www.entekhab.ir/fa/news/530366/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

نظافت منزل؛ با خدمت از ما راحت‌تره!

·       https://www.tabnak.ir/fa/news/950786/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%D9%87

درخواست نظافت منزل، تشخیص ترکیدگی لوله و … در اپلیکیشن خدمت از ما

·       https://www.khabaronline.ir/news/1339025/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA

با «خدمت از ما» مدیریت نظافت منزل خود را دست بگیرید

·       https://fararu.com/fa/news/422975/%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF

 

بهترین متخصصان را در بازار خدمت از ما پیدا کنید

·       https://www.beytoote.com/news/social/services1-home-application.html

بهترین متخصص هر کاری (زیبایی، تاسیسات، کاشی کاری و …) را در بازار «خدمت از ما» پیدا کنید!

·       https://www.asriran.com/fa/news/705138/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

نظافت خانه و محل کار خود را به خدمت از ما بسپارید

·       https://www.isna.ir/news/98091813109/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF

چه راه‌هایی برای بهینه سازی مصرف انرژی در زمستان وجود دارد؟

·       https://www.mehrnews.com/news/4797928/%DA%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

 

(تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       http://www.jahannews.com/news/716209

 

نظافت منزل به سرعت برق

 

·       http://namnak.com/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84.p75909

از نقاشی ساختمان تا تعمیر شیرآلات در اپ بازار خدمات

·       http://khabarfarsi.com/node/251

 

چطور با برنامه نظافت منزل برای عید، سال جدید را با موفقیت آغاز کنیم؟

·       https://www.chetor.com/190290-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84/

در «خدمت از ما»، بهترین نیروی نظافت منزل تهران و سایر خدمات محبوب نظافتی را بیابید!

·       https://www.mashreghnews.ir/news/1038638/

 

هر آنچه که باید قبل از تعمیر کولر آبی بدانید

·       https://www.cloob.com/timeline/reportage_91_1

 

 

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است

·       https://snn.ir/fa/news/849524/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

راهنمای سرویس کولر گازی و نکات مهمی که باید بدانید!

 

·       https://aftabnews.ir/fa/news/653683/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

·       https://www.eghtesadonline.com/n/2DIb

«کاشت ناخن» و «اصلاح سر» را در منزل انجام دهید

·       https://www.parsine.com/002aEo

 

خدمت از ما: درخواست نصب، تعمیر و سرویس کولر گازی در سراسر ایران

 

·       http://jamejamonline.ir/005ITL

سرویس کولر گازی، آسان‌تر از همیشه!

·       https://www.1pezeshk.com/archives/2020/03/khedmatazma.html

  • سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶

 

نصب و تعمیر کولر آبی را به متخصصین «خدمت ازما» بسپارید

·       https://www.aftabir.com/news/article/view/1398/12/20/2356703

آموزش سرویس و تعمیر کولر گازی

 

·       https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/988873-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       https://www.alef.ir/news/3981105053.html

نظافت منزل؛ با خدمت از ما راحت‌تره!

 

·       https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/858267-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%D9%87

نیروی متخصص و معتمد برای نظافت شرکت و نظافت منزل تهران در خدمت از ما!

·       https://www.fardanews.com/fa/news/974524/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       https://www.dana.ir/news/1566827.html/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7–%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C–%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA–%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA–%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88——%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

(تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید

·       http://www.jahannews.com/news/716209/%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

·       https://www.javanonline.ir/fa/news/988026/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

 

با رعایت موارد زیر به هنگام نصب کولر گازی، سال‌ها به تعمیر کولر گازی، نیاز نخواهید داشت

 

·       http://www.rajanews.com/news/336577/%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA

·        

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و …) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.

·       http://www.shafaf.ir/fa/news/500663/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

 

یافتن متخصصین خدمات مختلف در خدمت از ما

·       http://www.baharnews.ir/news/196509/%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA

نقاشی ساختمان، متری چند؟

·       https://article.tebyan.net/472127

 

Source: https://newscience.sites.ucsc.edu/which-media-have-introduced-our-service/

+نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1399برچسب:خدمت از ما,اپلیکیشن خدمت از ما,ساعت12:8توسط pars | |

مشاور کسب‌ و کار یا مشاوره کسب و کار نیازی است که این روزها بیش از پیش خود را نمایان کرده است. به دلیل پیچیدگی در سطح کسب و کارها، گاهی اوقات نیاز داریم که یک نفر در نقش راهنما (کسی که ترجیحا یک بار خودش این راه را رفته) کنارمان باشد تا بتوانیم در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم.

این روزها خیلی از افراد به دنبال این هستند که “چگونه مشاور کسب و کار شویم”، از طرفی دیگر عده ای به دنبال مشاوره رایگان کسب و کار یا مشاوره تلفنی کسب و کار هستند. اما موردی که تقریبا به ترند این روزها تبدیل شده مشاور کسب و کار اینترنتی است. شاید هم افراد با کنجکاوی های شخصی دنبال درآمد مشاور کسب و کار باشند و از طرف دیگر افرادی به دنبال بهترین مشاور کسب و کار در ایران و استخدام مشاور کسب و کار باشند. در ادامه بیشتر توضیح می دهم که مخاطب این مطلب چه کسانی هستند و برای چه افرادی بیشتر مفید خواهد بود.

 

مشاور کسب و کار کیست؟ | مشاوره کسب و کار چیست؟

در ابتدا تعریفی که ویکی پدیا از مشاور و کسب‌و‌کار دارد را برای شما می آورم.

مشاور، (به انگلیسی: consultant) یک فرد حرفه‌ای است، که به کسب‌ و کارها برای توسعه فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی کمک می‌کند. استفاده از مشاور ناشی از نیاز به یک مهارت یا دانش خاص یا نیاز به تحلیل‌گر یا برنامه‌نویس برای تکمیل پروژه است. یک مشاور خدماتش را به طیف وسیعی از کسب‌وکارها عرضه می‌دارد، که برای نمونه می‌توان به بخش‌هایی چون: امنیت اطلاعات، مدیریت، حسابداری، قانون، منابع انسانی، بازاریابی، روابط عمومی، علوم مالی، مهندسی و دانش پزشکی اشاره کرد. شناخته‌شده‌ترین گونه‌های مشاور شامل مشاوره حقوقی، مشاوره فناوری اطلاعات، مشاور مدیریت و مشاوره (روانشناسی) است.

براساس این تعریف اگر بخواهم همین جا یک جهت به ادامه مطلب بدهم باید بگویم که تِم این مطلب مشاور مدیریت است.

کسب و کار یا بیزینس (به انگلیسی: Business)، یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا، خدمات یا هر دو به مشتری ایجاد شده‌ است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند. کسب و کارها می‌توانند ناسودبر باشند یا مالک آن‌ها دولت باشد. از کسب و کاری که چندین فرد در دارایی آن شریک باشند با عنوان شرکت یاد برده می‌شود، هر چند که این واژه تعریف دقیق‌تری نیز دارد. پترس و پلومن، از صاحب نظران این حوزه، بر این باورند که هر نوع خرید و فروش کسب وکار نیست، بلکه کسب وکار هر نوع تبادل تکرار شونده و تجدید پذیر است.

برای داشتن یک کسب و کار سه راه وجود دارد:

  • راه اندازی کسب و کار از صفر
  • خرید کسب و کار موجود از شخص دیگر
  • نمایندگی یا فرنچایز

که در این مطلب به مورد اول یعنی راه اندازی کسب و کار از صفر می پردازم. (چیزی که خودم در آن تخصص و تجربه دارم)

پس اگر بخواهم در ابتدای بحث، راه را شفاف کنم باید بگویم این مطلب در مورد مشاوره و راه اندازی کسب و کار بخصوص مشاور کسب و کار اینترنتی است.
به عبارتی این مطلب برای کسانی که می خواهند کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی کنند مناسب است.

 

مخاطبان این مطلب:

شما یا قصد یادگیری راه اندازی کسب و کار (اینترنتی – آنلاین) دارید یا خواهان مشاوره/مشاور کسب و کار هستید. برای دسته اول ادامه مطلب را تدارک دیدم و برای دسته دوم پیشنهاد می کنم که به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

ایده:

عموما اول ایده ای در ذهن ما هست و بعد ما تصمیم به راه اندازی کسب و کار آنلاین می گیریم. (از این نقطه به بعد من به کسب و کار اینترنتی می گویم آنلاین، چون کسب و کار اینترنتی عبارتی بسیار مبتدیانه است و چون ما با هم در حال یادگیری هستیم این اولین نکته برای یادگیری است)

در ابتدا باید ایده خودمان را چکش کاری کنیم. ما که دوست نداریم در خلوت خودمان ایده را تولید کنیم بعد آن را تبدیل به کسب و کار کنیم و در مرحله آخر توجه شویم بازار اصلا به این خدمت یا کالا نیاز نداشته است. ( از اینجای مطلب من به خدمت یا کالا می گویم محصول)

چندین سال پیش چک لیستی تهیه کردم (که هنوز هم هر از گاهی آن را به روز می کنم) در ابتدا پیشنهاد می دهم به آن مراجعه کنید و کمی با واقعیت ها و ترند های بازار، ایده خود را بسنجید.

چک لیست ارزیابی۷نکته که بهتر است در ایده خود لحاظ کنید + یکسری ترجیحات

 

خوب با فرض اینکه ایده ما مورد نیاز بازار است و با واقعیت ها همسو و هم جهت است به مرحله بعد می رویم.

 

برای فهم بهتر مطلب قبلی در اینجا در چند مثال آورده ام: چند نمونه مقایسه کسب و کارهای آنلاین

از کجا شروع کنیم:

 

 

۱- انتخاب Domain مناسب

در مورد انتخاب دامین/دامنه چند روش را پیشنهاد می کنم:

  • اسمی با معنا و جالب انتخاب کنید. براساس تجارت خودتان. مانند:

متمم : محل توسعه مهارت های من ، دیوار : با تعبیر اینکه هر آگهی را در قدیم برای اطلاع به دیوار می چسباندیم

  • می توانید اسم را دقیقا کاری که انجام می دهید بگذارید(البته من این سبک را نمی پسندم)

ورزش۳

توجه: سعی کنید کمی آینده بینی در مورد کار داشته باشید که بعدا اگر کسب و کار شما رونق گرفت مفهوم اسم از بین نرود. مانند دیجی کالا که در ابتدا به منظور فروش کالا های دیجیتال بود اما حالا لباس و مواد سوپرمارکتی هم می فروشد.

  • اسم گذاری اشاره کلی به کسب و کار داشته باشد و در ذهن مخاطب بماند(من خودم این سبک را خیلی می پسندم) مانند:

جاب اینجا : یعنی شغل مورد نظر شما اینجاست  ، خدمت از ما : بابت انجام کارهای خدماتی ، جاباما : رزرو هتل

  • می تواند خیلی بی ارتباط باشد. مانند:

علی بابا : فروش بلیط ، رسپینا۲۴ : فروش بلیط

فهرستی از ۵۰۰ سایت اول ایران را که مربوط به آبان ماه ۹۵ هست را اینجا می گذارم. به نظرم می توان یکسری اطلاعات از آن استخراج کرد. هم در زمینه دامنه، هم نوع فعالیت و هم …

 

۲- انتخاب Host مناسب

من با سه شرکت سرویس هاست کار کردم در بین این ها طرح الماس نت افراز توانست رضایت من را جلب کند.

 

۳- زبان برنامه نویسی سایت

به نظر من و به اعتقاد شخص من سعی کنید با یک cms کار سایت خود را راه بیاندازید(خصوصا وردپرس). به دلیل اینکه با استانداردهای به روز جهان پیش می روند.

 

مطلب مرتبط: چرا وردپرس بهترین انتخاب است

 

  • پلاگین نویس و پلاگین های بسیار دارد.
  • هزینه آن کمتر است.
  • قابلیت زود یادگیری دارد.
  • بسیار کاربر پسند است.
  • در کمترین زمان آماده می شود.
  • دارای سئو قوی و قابلیت انعطاف پذیری بالا دارد( مهمتر از همه با برنامه نویس زیاد نمی خواهد سرو کله بزنید).

نکته: مرجع اصلی برای انتخاب قالب، سایت themeforest.com است که می توانید بهترین قالب های وردپرسی را در آن بیابید. یکی از قالب های خیلی خوب Betheme هست که دموهای متنوعی دارد. (betheme را دوست خوبم مجید پران به من معرفی کرد.). اما betheme لزوما بهترین نیست.

 

نکات بسیار مهم در انتخاب قالب:

  • قالبی را انتخاب کنید که page builder داشته باشد (البته betheme دارد)
  • RTL باشد
  • speed خوب
  • SEO optimized
  • اگر کسب و کارتان اینترنشنال است، چند زبانه باشد
  • responsive. معمولا تمام قالب های جدید هستند
  • تا جای که می شود قالبِ مربوط به کسب و کارتان را انتخاب کنید که در طول کار سهولت را به همراه داشته باشد(از لحاظ گرافیکی)

 

اولین اقدامات پس از انتخاب قالب:(۱۰۰% این کارها را انجام دهید)

  • نصب پلاگین Yoast برای SEO
  • درست کردن robots.txt
  • نصب پلاگین WPRocket برای بهبود سرعت سایت
  • پلاگین wincher
  • در صورت نیاز برای فشرده سازی، استفاده از Gzip (در صورت داشتن css و js زیاد): Gzip رو هم از طریق htaccess می توانید فعال کنید و هم از طریق نصب پلاگین Gzip. خوبی استفاده از کد htaccess این هست که  تعداد پلاگین هاتون زیاد نمی شود. چون تعداد خیلی زیاد افزونه فعال، روی سرعت سایت می تواند تاثیر بگذارد، حتی بدتر اینکه گاهی باعث تداخل افزونه ها می شود.
  • در صورت داشتن اسلایدر. استفاده از slider revolution (به دلیل اینکه با نوشته های درون آن هم می توانید روی کلمات کلیدی تان کار کنید)
  • نصب kk star rating

 

مطلب مرتبط: رقیب کیست و چگونگی تحلیل آن

 

بعد از بالا آمدن سایت اقدام  به استخراج کلمه کلیدی مناسب کسب و کار خود کنید.

  1. اگر سایت فروشگاهی است اقدام برای نماد الکترونیک یا Enamad، نماد ارشاد و انجام کارهای درگاه پرداخت
  2. Online Chat (در صورت نیاز)
  3. خرید پنل sms و Email marketing (در صورت نیاز)

پس از انجام کارهای اولیه و ردیف بودن ظاهر

  1. دوباره بر می گردیم به تحلیل بیشتر رقبا برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب تر (استفاده از گوگل ترند، similar web، الکسا، سرچ گوگل، سایت Moz و خیلی ابزارهای پیشرفته دیگر)
  2. شروع به محتوا گذاری با کلمات کلیدی انتخاب شده. (سئو چیست)
  3. راه اندازی Twitter و Instagram (در صورت لزوم)

 

نکته مهم در مورد محتوا گذاری:(به ترتیب اولویت می نویسم)

  1. بهترین محتوا، محتوایی است که حاصل تجربیات شخص خودتان باشد.
  2. محتوای خارجی را ترجمه کنیم و در سایت قرار دهیم (با ذکر منبع).
  3. چند مطلب از سایت های ایرانی بخوانید و خلاصه آنچه متوجه شدید را بنویسید (همراه با نوشتن منبع). حتما پاراگراف اول را سعی کنید به بهترین نحو بنویسید.

 

بهترین مشاور کسب و کار:

برخی برای کسب و کارشان به دنبال بهترین مشاور می گردند (از نظر من هم از ابتدا به سراغ بهترین ها رفتن عموما درست ترین تصمیم است) چون می خواهند در زمان و پول خود صرفه جویی کنند. که عموما با این عبارات دست به سرچ می شوند: مشاور کسب و کار در تهران و یا بهترین مشاور کسب و کار در ایران

همانطور که گفتم تجربیات قبلی مشاور بسیار مهم است و اینکه آن تجربیات چقدر به نیاز امروز شما نزدیک باشند، بیشتر به آن کمک می کند که متوجه شوید مشورت ها و راهنمایی های او برای شما می تواند کارساز باشند یا خیر.
البته به نظر خودم طبیعی است که چنانچه شخص مشاور خود چندین کسب و کار را مدیریت و راه اندازی کرده باشد، جنس حرف ها و مشورت های ایشان بیشتر قابل باور و از طرفی دیگر قابلیت پیاده سازی در بازار واقعی را دارد.

 

مشاور کسب و کار خوب، جنس صحبت هایش از باید ها و نباید ها در قالب پیشنهاد است. کارهایی که به دلیل کمبود منابع ما بهتر است انجام ندهیم یا در فرصتی دیگر به سراغشان برویم.

 

منبع: https://blogs.cuit.columbia.edu/sek2216/internet-business-consultant/

+نوشته شده در دو شنبه 3 شهريور 1399برچسب:مشاوره رایگان کسب و کار,مشاور کسب و کار اینترنتی,مشاوره و راه اندازی کسب و کار,ساعت19:6توسط pars | |