اجاره ماشین

اجاره ماشین ایرانی،اجاره ماشین ارزان تهران،اجاره ماشین بدون چک،اجاره ماشین لوکس ارزان،اجاره خودرو لوکس

 

Bitcoin mining, or bitcoin mining, is a voluntary activity in which volunteers, called miners, provide the processing power of their extractive devices to the network to validate network transactions.

 

Of course, the miners don't do it for God's sake, but they are rewarded for it, and that is the bitcoin reward. In other words, when you send bitcoin to your friend, the miner helps validate your transactions and rewards the network.

 

So there are three main things to do in mining:

 

Confirm bitcoin transactions

Keeping the bitcoin network secure

Decentralize the production of new bitcoin units

The explanation we gave was simple so you can understand the mining more easily. Here's a look at bitcoin mining technically.

Click to extract bitcoin and get free bitcoin

+نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1398برچسب:get free bitcoin,ساعت17:50توسط pars | |

در موقع خرابی پکیج، اولین گزینه یافتن نمایندگی تعمیر پکیج در تهران هست. با توجه به برند پکیج، نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و غیره را باید پیدا کنید. پیدا کردن نمایندگی های تعمیرات انواع پکیج در تهران سخت نیست.

خدمات تعمیر پکیج در تهران توسط تعمیرکاران مختلفی ارائه میگردد. حتی خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی را با مناسب ترین تعرفه تعمیرات پکیج تهران بیابید.

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

وقتی که پکیج دیواری خراب میشود. به دنباله نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران می‌گردند. پیدا کردن نمایندگی پکیج در نزدیکی خود یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد است.

 خیلی از شرکت های تولید کننده پکیج های دیواری در شهر تهران نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج دارند. و همچنین نمایندگی تعمیر پکیج در تهران نیز دایر کرده اند. به هنگام خرابی پکیج می توانید خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی های تعمیرات پکیج در تهران دریافت نمایید.

https://tamirkaran.net/butan-package-repair/

 خدمات پس از فروش پکیج های دیواری

 تمام این شرکت ها یک مدت زمانی را  در ضمانت نامه پکیج خدمات پکیج را پشتیبانی می کنند. خرابی قطعات پکیج و تعمیر پکیج را انجام می دهند. تا زمانیکه مدت زمان ضمانت نامه پکیج دیواری شما معتبر باشد. می توانید از خدمات پس از فروش پکیج برند خود استفاده نمایید.

 در ادامه به برخی از برندهای معروف پکیج اشاره می‌کنیم.

 نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

شرکت ایران رادیاتور یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پکیج های دیواری می باشد. که مورد استفاده بسیاری از افراد در ساختمان ها جهت گرمایش و تامین آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 این شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش نمایندگی های مختلفی در در سطح شهر تهران دارد. از جمله نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران و سایر نقاط تهران.

 نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان

 اگر از پکیج های دیواری بوتان استفاده می کنید می توانید خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های این شرکت در شهر تهران دریافت نمایید.

 

 ایمنی در استفاده از پکیج های

 وارد شدن دود از پکیج ممکن است اتفاق بیفتد. که هم موجب سیاه شدن دیوارها می گردد. و اگر به همراه مونوکسید کربن باشد بسیار خطرناک است. و باعث مسمومیت و مرگ افراد در خانه می گردد.

 به همین خاطر حتماً باید به ایمنی پکیج های دیواری دقت زیادی داشته باشید. که مهمترین قسمت مربوط به ایمنی پکیج فن پکیج میباشد. فیلم اموزشی تعمیرات پکیج

 که باید به طور منظم این پکیج را چک نمایید و از سالم بودن و عملکرد درست فن پکیج اطمینان حاصل کنید.

 البته سیستم ایمنی پکیج های دیواری به طوری طراحی شده است که در صورت آسیب دیدن فن پکیج و کار نکردن آن برد الکترونیک پکیج دستگاه را خاموش می کند. pdf آموزش تعمیرات پکیج

 

 تعمیر مبدل پکیج

 پکیج های دیواری آب را از طریق مبدل که در معرض حرارت بالای مشعل پکیج قرار دارد گرم می کنند. که ممکن است که ممکن است مبدل دچار رسوب گرفتگی گردد. چون آب لوله کشی شهری به طور معمول دارای املاح زیادی هست. این بستگی به محل سکونت شما و میزان املاح آب لوله‌کشی شهر شما نیز بستگی دارد.

 و هرچقدر املاح و ناخالصی های آب لوله کشی بیشتر باشد. احتمال رسوب گرفتگی پکیج نیز بیشتر می گردد.

 به همین جهت لازم است حتماً از صافی های مخصوص پکیج های دیواری استفاده نمایید. تا میزان انباشت رسوبات در مبدل پکیج و دیگر قطعات آن کاهش یابد.

 خدمات رسوب زدایی پکیج

 در صورتی که پکیج شما نیاز به رسوب گیری دارد. می توانید از سرویس کاران پکیج کمک بگیرید. معمولاً رسوب زدایی پکیج دیواری و مبدل پکیج به وسیله مایع مخصوص اسید شویی پکیج استفاده می‌شود.

 این محلول اسیدی رسوبات مبدل پکیج و قطعات پکیج را می شوید. البته اشید شویی پکیج باید توسط یک سرویس کار مجرب و ماهر انجام گیرد. در غیر این صورت ممکن است موجب وارد شدن آسیب به پکیج و یا مبدل پکیج گردد.

http://turkuazisi.ir/

 

 

+نوشته شده در سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:,ساعت12:12توسط pars | |

5 قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

 

گروه کسب و کارشاید نیازی نباشد بگوییم این روزها توسعه شبکه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به حدی رسیده است که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جایگزینی قدرتمند برای عصر صنعت تبدیل شده است تا جایی که تولید محتوا در اینستاگرام این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دلیل شرایط و ویژگی‌هایی که شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها ایجاد کرده اند، عموما شرکت‌های تجاری قدیمی نیز راهی به سوی این فضا برای خود ترسیم کرده اند و قدمی در مسیر به روز رسانی کسب و کار خود برداشته اند و به سمت تولید محتوا در اینستاگرام رفته اند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنید و پیج‌های کاری را جست و جو کنید؛ آن وقت است که می‌بینید در هر حوزه ای از فضای اقتصادی کشور، کسب و کاری اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است و پیجی برای برند سازی و جذب مشتری، فعالیت می‌کند.

با دنیای تولید محتوا آشنا شوید
شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم این روزها نانوایی‌ها هم برای خود پیج دارند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با توجه به موارد گفته شده این سوال همواره مطرح است که فعالیت در اینستاگرام چگونه است و چطور می‌توان به موفقیت در این دنیای بی حد و حصر دست یافت؟
باید بگوییم این روزها تولید محتوا در موفقیت کسب و کارها حرف اول را می‌زند. این که شما بدانید مخاطبتان کیست، چه نیازهایی دارد و با چه شرایطی به پیج اینستاگرام شما سر می‌زند، نقطه ای است که می‌تواند زمینه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به این سوالات می‌توانید محتوایی ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب تولید کنید و سبب شوید کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با این روش به معنی ایجاد اعتماد و همچنین برند سازی است که سبب می‌شود کاربران بیش از آن که تنها یک نظاره گر صرف باشند، به مشتری وفادار شما تبدیل شوند و نیازهای خود را از طریق پیج کاری شما بر طرف نمایند.

تولید محتوا در اینستاگرام
حتما برایتان جالب است که بدانید پیج‌های اینستاگرامی این روزها به درآمدهایی چند ده میلیونی در ماه دست میابند و مشتریان بسیاری برای خود جذب می‌کنند. آنها با شناخت مخاطب، اهمیت به نیاز وی و همچنین تولید محتوای ارزشمند، سعی در جلب اطمینان کاربران داشته و ارتباطی ارزشمند با آنها برقرار می‌سازند.
در ادامه موارد فوق باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، بایدها و نبایدهای بسیاری دارد که اگر به آنها توجه نکنید، قطعا با مشکل رو به رو می‌شوید و نمی توانید کاربران خود را جذب نمایید. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از:

•    هشتگ گذاری
شما می‌توانید با استفاده از هشتگ، 13 درصد بیشتر از حالت عادی، مخاطبان را به سمت پست‌های خود جذب کنید و خود را به آنها معرفی نمایید. در واقع هشتگ گذاری راهی است که کمک می‌کند شما مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و آنها را برای فالو کردن پیج و همچنین خرید از خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید زدن هشتگ‌های غیر مرتبط و بیش از اندازه خیلی هم جذاب نیست و می‌تواند شما را از مسیر فعالیت خود دور کند. برای این کار بهتر است بین 5 الی 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نمایید.

•    کپشن نویسی
برای آن که بتوانید کپشنی تاثیرگذار بنویسید، باید اطلاعاتی منحصر به فرد ارائه کنید. در واقع شما میبایست یک راهنمایی، یک اطلاعات خاص، یک مزیت کسب و کار خود و مواردی از این دست را با شرایطی استثنایی ارائه کنید. در واقع منظورمان این است که اگر شما نتوانید اطلاعاتی خاص به مخاطب ارائه کنید و حرفی تازه بزنید، هیچ جذابیتی برای آنها نخواهید داشت.
به بیانی دیگر شما باید توجه کنید تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در فضاهای دیگر متفاوت است. در واقع منظور این است که شما باید به نحوی با کاربر خود ارتباط برقرار کنید که با شما احساس راحتی کنند. به بیانی دیگر لحن خود را به شکلی تنظیم کنید که هم صمیمانه باشد و هم جذاب.

•    زمان درست پست گذاری
هدف شما برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ احتمالا پاسختان آن است که شما می‌خواهید مخاطب به دست بیاورید. حال تصور کنید محتوای خود را زمانی ارائه دهید که مخاطبان شما آنلاین نباشند و پیامتان را نبینند، آن وقت تولید محتوای شما چه ارزشی دارد؟
باید بگوییم نکته ای که میبایست به آن توجه داشته باشید، آن است که محتوای خود را در زمانی درست منتشر نمایید. زمان درست یعنی زمانی که کاربران شما بیشترین حضورشان را در اینستاگرام دارند. به طور نمونه ساعاتی چون 9 و 10 شب ساعاتی است که عموما کاربران فعال هستند و پست کردن محتوا در این ساعت احتمال دیده شدن شما را بالا می‌برد.

•    استوری‌های جذاب
یکی از کارهایی که می‌توانید برای جذب بیشتر مخاطب انجام دهید آن است که از استوری‌های جذاب و خاص کمک بگیرید. استوری‌های ویژه می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید سلایق مخاطبان خود را بیشتر بشناسید و بهتر برایشان محتوا تولید کنید.

•    طراحی پست
طراحی پست یک اقدام مهم در تولید محتوای اینستاگرام است. پست در اینستاگرام آنچنان ارزشمند است که گاه صاحبان کسب و کارها، ساعت‌ها برای این کار زمان می‌گذارند و برای بهبود کیفیت آن تلاش می‌کنند.
استفاده از تصاویر منحصر به فرد و جذاب با سایزهای استاندارد، ویرایش خاص تصاویر و استفاده از موضوعاتی ویژه، اتفاقات خاصی را برای شما رقم می‌زند و سبب می‌شود راحتتر بتوانید کاربران را به سمت خود جذب نمایید.

همراه با الوکانتنت
اگر علاقه مند به تولید محتوا در اینستاگرام هستید، ما می‌توانیم در شرکت الو کانتنت شما را یاری کنیم و با استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد و بهره گیری از متدهای جدید سال 2020، همراهتان باشیم.
باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، به شکل یک متد استثنایی پیش می‌روند تا جایی که می‌توان در خصوص نتیجه بخش بودن این متد، به شما تضمین دهیم. در واقع تیم الوکانتنت با استفاده از کارشناسان مجرب، بر آن است تا با استفاده از یک تقویم محتوایی غنی و پیروی از الگوریتم‌های اینستاگرام، محتوایی درخور و ارزشمند تولید نماید.

 

+نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,ساعت15:54توسط pars | |

مقایسه انواع اب مرکبات گیری بوش یا آب پرتقال گیری بوش

تفاوت و شباهت های انواع مدل های آب مرکبات گیری بوش و یا همان اب پرتقال گیری را با کاملترین توضیحات بررسی نمایید.

 

اب پرتقال گیری برقی یا دستگاه آب مرکبات گیری برقی که یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی کوچک است که امروزه جای گزینی برای مدل های دستی و قدیمی است که امروزه در هر خانه ای وجود دارد، در اینجا سعی داریم تا با بررسی تفاوت و شباهت های انواع اب مرکبات گیری بوش به شما عزیزان کمک کنیم تا خریدی آسوده تر داشته باشید. اگرچه مدل های دستگاه اب مرکبات گیری بوش و مارک های دیگر در مجموع ظاهری ساده ازلحاظ عملکرد دارند اما دانستن برخی نکات کلیدی در این باره قطعاً دید شمارا نسبت به خرید مناسب تر این نوع از لوازم خانگی باز خواهد کرد.

مشخصات مشابه اب مرکبات گیری بوش

همان طور که می دانید شرکت بوش یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی می باشد یکی از محصولات این شرکت تولید انواع اب پرتقال گیری برقی می باشد شاید ازنظر تعداد مدل بسیار محدود است اما با همین تعداد نیز توانسته قسمت بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد، شاید در دید اول ازنظر بسیاری از افراد دستگاه اب پرتقال گیری یک دستگاه بسیار ساده می باشد اما همین دستگاه به ظاهر ساده دارای نکات بسیار مهمی است که دانستن آن می تواند برای انتخابی بهتر به ما کمک کند.

 

شروع کار با فشار دست:

یکی از تکنولوژی های بسیار مهم در اب پرتقال گیری شروع کار با فشار دست می باشد که تمام مدل های اب مرکبات گیری بوش دارای این قابلیت هستند، به این معنی که سری آن ها پس از اتصال به برق و روشن شدن به طور دائم کار نخواهد کرد و تنها در زمانی که فشار اندک دست شما بر روی دستگاه ایجاد می شود، کار دستگاه آغاز می گردد که این مشخصه در طول عمر دستگاه و مصرف برق کمک بسیار چشم گیری دارد.

قابلیت چرخش محور در دو جهت:

یکی دیگر امکانات بسیار مهم در دستگاه آب پرتقال گیری برقی قابلیت چرخش محور در دو جهت می باشد به این صورت که شما هر بار دست خود را بر می دارید دستگاه خاموش می شود و با فشار بعدی مخروطی در جهت دیگر شروع به حرکت می کند و همین موضوع باعث می شود اب میوه خیلی بهتر گرفته شود که تمام آب مرکبات گیری های بوش دارای این قابلیت هستند.

دیگر شباهت ها:

داشتن درپوش محافظ در برابر گرد و غبار، قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه در اب پرتقال گیری های بوش، قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، امکان استفاده دستگاه اب مرکبات گیری بوش بدون شیشه یا مخزن آب میوه، صافی ضد زنگ و مخروطی بادوام از دیگر قابلیت های این برند می باشد؛ و از آنجایی که شرکت بوش همیشه به سلامت افراد و محیط زیست اهمیت زیادی می دهد از همین رو همیشه از مواد اولیه با کیفیت و عاری از BPA که عاری از مواد مضر برای سلامتی انسان است استفاده می کند که این موضوع بسیار اهمیت دارد.

انواع مدل های اب مرکبات گیری بوش

اب مرکبات گیری های بوش در حالت کلی در طراحی و ظاهر از نظر دیزاین، رنگ با یکدیگر متفاوت است که در این مورد بهتر است آن را به عهده سلیقه افراد گوناگون بگذاریم تا براساس بودجه و سلیقه خود مدل مورد نظرشان را انتخاب نماید و به غیر از ظاهر کلی اب مرکبات گیری بوش در مدل های مختلف دارای تفاوت هایی جزئی می باشد که جزییات آن را در ادامه مطلب و در هر مدل بررسی کرده ایم:

اب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB


 آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GMB یکی از لوکس ترین اب مرکبات گیری های تولید شده در دنیاست دقت داشته باشید که MCP72GMB بالاترین مدل از بهترین مارک آب پرتقال گیری در دنیا می باشد. دیزاین فوق العاده ساده و لوکس این اب مرکبات گیری، داشتن دربی زیبا و مخزن شیشه ای شفافش این امکان را به شما می دهد تا از این دستگاه برای سرور آب مرکبات و ابمیوه خود بر روی میز سرو غذای مهمان خود نیز استفاده کنید. این آب پرتقال گیری بسیار پرقدرت دارای توان مصرفی 40 وات می باشد که در میان تمام اب مرکبات گیری ها دارای بیشترین قدرت می باشد و با داشتن مخزن 1 لیتری از جنس شیشه علاوه بر زیبایی این امکان را به شما می دهد که حجم زیادی از آب میوه را درون خود جای دهد و به قدری این پارچ زیباست که شما می توانید آن را بر روی میز غذای خود در مهمانی ها قرار دهید و یا با گذاشتن درب این مخزن آن را مانند یک پارچ آبمیوه داخل یخچال قرار دهید، این مدل با داشتن سیستم چکه گیر این امکان را به شما می دهد که در زمان برداشتن پارچ آب میوه از زیر دستگاه دیگر آبمیوه ای بر روی زمین و یا کابینت چکه نمی کند و دیگر زحمت شمارا زیاد نمی کند. آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB علاوه بر پارچ شیشه ای دارای مخروطی از جنس استیل می باشد که زیبای فوق العاده ای به این دستگاه داده است تنها مشکل این اب مرکبات گیری بوش این است که قیمت بسیار بالایی به نسبت دیگر اب پرتقال گیری ها در بازار دارد، اما اگر از نظر قیمت با آن مشکلی ندارید و به دنبال یک آب مرکبات گیری لاکچری و پرقدرت هستید در خرید آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB شک نکنید چراکه به جرئت می توانیم بگوییم این مدل پرقدرت ترین و لوکس ترین آب مرکبات گیری در دنیا می باشد؛ اما در انتها به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن عکس های مختلف و فیلم این محصول بر روی مدل این محصول در ابتدای متن کلیک کنید و خواندن مشخصات کامل آن و مقایسه آن با دیگر مدل ها بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید.

 

اب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GPW

اب مرکبات گیری بوش MCP72GPW با رنگ سفید ساخت کشور چین می باشد که تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود دقت داشته باشید که تمام اب پرتقال گیری های بوش در این کشور تولید می شود که در المان و تمام کشورها به فروش می رسد، این مدل نیز با قدرت 40 وات یکی از قدرتمندترین مدل ها محسوب می شود و با داشتن مخزن آبمیوه با ظرفیت 1 لیتر از جنس شیشه زیبایی و کارایی آن را چند برابر کرده است چراکه شما می توانید حجم زیادی از آب میوه را گرفته و ظرف آن را مانند یک پارچ در داخل یخچال قرار دهید تا زمان سرو از طرف دیگر ظرف آن به قدری زیباست که شما می توانید از آن در مهمانی های خود استفاده کنید و آن را بر روی میز شام خود قرار دهید. آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GPW جزو مدل های لوکس و لاکچری این شرکت می باشد که از نظر مشخصات دقیقاً مشابه MCP72GMB می باشد تنها با این تفاوت که رنگ این مدل سفید صدفی است که اگر آشپزخانه شما سفید باشد و یا از رنگ های شاد استفاده کرده باشید مسلماً این مدل می تواند خود را بیشتر با دیزاین آشپزخانه شماست کند، یکی دیگر از تفاوت های این مدل در مخروطی آن است که در مدل قبلی رنگ این خرطومی استیل براق بود اما در این مدل خرطومی آن مشکی است که زیبایی بی نظیر به آن داده است. قیمت آب پرتقال گیری برقی بوش مدل MCP72GPW در مقایسه با دیگر مدل ها کمی گران است اما اگر به دنبال یک دستگاه پرقدرت و لوکس هستید می تواند بهترین اب مرکبات گیری برای شما می باشد.

 
   

اب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

این مدل از اب مرکبات گیری بوش با دیزاینی کاملاً متفاوت به نسبت دو مدل ذکر شده تولید شده است و در برخی دیگر از موارد کمی تفاوت با مدل های آورده شده بالا دارد. لازم است بدانید که اگر آنقدر به دنبال لوکس بودن ظاهر آب پرتقال گیری خود نیستید و نمی خواهید تا حد مبلغی آن مدل ها هزینه کنید، این مدل با طول عمر بسیار بالا جوابگوی اب گیری مرکبات در منزل شماست و با اطمینان می توانید آن را برای خرید انتخاب نمایید، اب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500 ساخت کشور چین دارای 25 وات قدرت می باشد که در رده اب پرتقال گیری های برندهای دیگر نیز در دسته اب مرکبات گیری های پرقدرت است و به دلیل سهولت استفاده، کارایی و طول عمر جز پرفروش ترین اب پرتقال گیری های برقی در دنیاست می باشد. ظرفیت مخزن ابمیوه این دستگاه 0.8 لیتر و جنس مخروط و مخزن آبمیوه آن نیز پلاستیک فشرده می باشد، قیمت آب پرتقال گیری بوش مدل MCP3500 به نسبت قدرت و کیفیت آن بسیار مناسب است پس اگر دیزاین اب مرکبات گیری برای شما خیلی اهمیت ندارد و کارایی آن مهم است در خوب بودن آن شک نکنید چراکه این مدل در لیست پرفروش ترن مدل ها در میان تمامی برندها قرار دارد، با این همه به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن عکس و فیلم های این محصول بر روی مدل آن در ابتدای متن کلیک کنید تا وارد صفحه این محصول شوید.

منبع: https://www.otag.ir

+نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,ساعت12:24توسط pars | |

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 

+نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,ساعت16:35توسط pars | |

فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید شاید تاریخچه خرید آنلاین و فروشگاه های آنلاین برای شما جالب باشد و از تجربیات آنها کمک بگیرید.

 

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا مشتری می‌ تواند تنها با یک سرچ ساده کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تر در سایت‌های گوناگون پیدا کند رقابتی بسیار تنگاتنگ که به لطف اینترنت به وجود می‌آید، چراکه در اینجا مشتری می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت خریدار می‌تواند با صرف کمترین زمان کالای خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا خریدار بتوانید محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کند یک فروشگاه اینترنتی برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا مشتریان دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد مشتری می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت مشتری بتواند انتخاب بهتری داشته باشد این موارد تنها قسمت کوچکی از مزایای خرید اینترنتی بشمار می‌آید.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند خریدار را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز مشتریان آنلاین می‌توانند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ کالا و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی استفاده کنند و یا حتی می‌توانند مبلغ آن را بعد از دریافت محصول با اطمینان بیشتر درب منزل پرداخت کنند چراکه امروزه بسیاری از سایت‌ها برای راحت کردن فرایند خرید و اطمینان بیشتر مشتری برای ارسال کالاهای فیزیکی مانند کتاب، لباس یا لوازم خانگی و هر آنچه که می‌تواند به ذهن شما برسد از سرویس‌های مختلفی مانند ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و حتی بازگشت کالا تا یک هفته را برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت بیشتر مشتری ارائه می‌کنند، اما زمان خرید محصولات دیجیتالی مانند فایل‌های صوتی، تصویری و یا نرم افزار از یک فروشگاه اینترنتی معمولاً فایل خریداری شده از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می‌شود. اگر در اینجا بخواهیم بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان نام ببریم می‌توانیم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و یا از 20Bekhar نام ببریم که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی می باشد.

اما این دسته از سایت‌ها که محصول و یا خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم. این فروشگاه ها به دلیل اینکه امروزه موبایل های هوشمند در دست همه می‌باشند و بیشترین استفاده را در طول روز برای افراد دارد و بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل در اینترنت می‌گذرانند وب سایت‌های خود را به‌ گونه‌ای طراحی کرده اند که مشتریان به راحتی بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن های هوشمند خود به راحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه ها دارای اپلیکیشن هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا مشتریان بتوانند راحت تر از آنها استفاده کنند و همیشه کنار شما باشند.

تاریخچه خرید آنلاین از کجا شروع شد

اگر در اینجا بخواهیم ‌به اولین شرکتی اشاره کنیم که بستر تجارت آنلاین را فراهم کرد می‌توانیم به IBM (OLTP)  اشاره کنیم که در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاین را گسترش داد و توانست امکان پردازش معاملات مالی را در لحظه فراهم کند، بعد از ایجاد این بستر توسط IBM برای اولین بار توسط یک شرکت هواپیمایی در آمریكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت این شرکت از این بستر برای رزرواسیون بلیط هواپیما به صورت انلاین استفاده می کرد، به این صورت که کامپیوترهای واقع در آژانس های مسافرتی به یکServer  در IBM متصل می شدند که می توانستند به یک Database همزمان دسترسی داشته باشند تا همه آژانس های مسافرتی بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و کار رزرو کردن بلیط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط به عنوان یک ابزاری تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت ها عمل می کرد که شرکت های بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه ها به سرعت مدیران شرکت های تجاری و تولید کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرقی و به فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند، چراکه تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم خریدار ایجاد کند از طرفی فروشنده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه های آن را تا حد چشم گیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت؛ از طرف دیگر خریدار نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را یافت کنید.

رشد فروشگاه های آنلاین از کجا شروع شد

 

اولین سرور و مرورگر وب جهانی توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 برای استفاده تجاری شروع به طراحی کرد و در سال 1991 شروع به کار کرد و پس از آن در سال 1994 بانکداری آنلاین کار خود را آغاز کرد و سپس اولین فروشگاه اینترنتی پیتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقیقت اولین فروش اینترنتی انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سایت فعالیت خود را در سال 1995 آغاز کرد و پشت آن eBay نیز در سال 1995 پا به دنیای تجارت الکترونیک گذاشتند و از اینجا به بعد بود که فروشگاه های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه شرکت های کوچک و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی های آن آشنا شوید چون اگر آشنایی درستی با آن نداشته باشد و نتوانید در آن رقابت کنید می‌تواند به سرعت تمام سرمایه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چیزی از آن باقی نگذارد.

رفتار خریدار یا مشتری در یک فروشگاه اینترنتی

هنگامی که شخصی تصمیم به خرید آنلاین می گیرد به احتمال زیاد از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و یا سایر دستگاه های دیجیتال برای متصل شدن به اینترنت و جمع آوری اطلاعات استفاده  می کند؛ اما محیط دیجیتال می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد چراکه توجه داشته باشد مشتری در زمان خرید آنلاین نمی ‌تواند شما و کسب و کارتان را ببیند و به همین دلیل خطر بیشتری را نسبت به افرادی حس می کند که در یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنند، سه عامل اصلی وجود دارد که ممکن است در تصمیم گیری افراد در زمان خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد اول اینکه مطمئنا مشتری دوست دارد در زمان خرید یک کالای فیزیکی بتواند آن را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند و عدم وجود این موضوع در یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود مشتری به کیفیت و اصل بودن کلاً تردید پیدا کند که محصول واقعی که قرار است به درست او برسد چقدر با تصاویر و توضیحات داده شده مطابقت می کند، دوم اینکه مشتری ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتی گارانتی به شک بیفتد و از این موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلی وجود داشته باشد چطور می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و باید سراغ چه کسی برود، اما سومین عامل که می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد پرداخت هزینه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اینترنتی حساب بانکی خود را به خطر بیندازد و یا شاید هیچ گاه کالای خود را دریافت نکند و پول خود را از دست بدهد این عواملی هستند که می‌تواند در رفتار خریدار فروشگاه اینترنتی تاثیر گذاشته و ترجیح دهد کالای مورد نظر را از یک فروشگاه فیزیکی با قیمت بالاتر تهیه کند.

از همین رو صاحبان فروشگاه های آنلاین بر جنبه اعتماد مشتری تأکید بسیار زیادی دارند و سعی می‌کنند با روش های مختلف اعتماد بیشتر مشتری را به دست آورند به همین خاطر نیز بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای اینکه بتوانند اعتماد مشتری خود را به دست آورند و احساس امنیت بیشتری به مشتریان خود بدهند از سرویس هایی مانند ارسال ریگان، تسویه درب منزل، بازگشت کالا و سرویس های دیگری به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

تجارت الکترونیک به سرعتی درحال توسعه در تمام دنیا می باشد که در که در سال های خیلی نزدیک شاهد این خواهیم بود که فروشگاه های فیزیکی بیشتر تبدیل به ویترین و نمایشگاه هایی برای تولید کنندگان و نمایندگی ها می شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در دید مشتری قرار دهند.

منبع:  جوان آنلاین

 

+نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1398برچسب:,ساعت16:42توسط pars | |

هر آنچه درباره قرص ماشین ظرفشویی لازم است بدانید

در اینجا برای خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی با کمترین قیمت کمک می کنیم و به نحوه استفاده و نگهداری صحیح آن خواهیم پرداخت.

 

امروزه قرص ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات شوینده در دنیا محسوب می شود به همین خاطر دانستن اطلاعات کافی و لازم برای نگهداری و خرید قرص ماشین ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم به شما در خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی کمک کنیم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداری صحیح قرص ظرفشویی خواهیم پرداخت.

همانطور که اشاره کردیم بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصول کاربردی به موارد زیر فکر می کنند که در هر قسمت ما به سؤالات شما در این باره پاسخ خواهیم داد:

  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی و بهترین مارک این محصول کدام برند است؟
  • کدام مارک قرص برای برند ماشین ظرفشویی من مناسب است؟
  • قرص های ظرفشویی اصل را چطور تشخیص دهیم؟
  • نحوه نگهداری این محصولات چگونه است؟
  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای مارک ظرفشویی شما، چه برندی است؟
  • آیا انواع قرص های ماشین ظرفشویی نصف می شوند؟ ژل یا قرص ظرفشویی؟

 

این سؤالات و نکات ریز دیگر درباره این شوینده ظرف را در اینجا مطالعه فرمایید تا بتوانید بهترین خرید و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشید.

اگر قصد خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش و یا فیری را دارید می توانید این محصول را به قیمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید چراکه یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی و مواد شوینده مرتبط می باشد، شما می توانید با کلیک کردن بر روی «قرص ماشین ظرفشویی» وارد صفحه مورد نظر شوید و قیمت ها را مقایسه کنید دقت داشته باشید که تمام محصولات با تضمین اصل بودن و بهترین قیمت می باشد.

بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی را بشناسید

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که انواع قرص ظرفشویی دارای تکنولوژی کاملاً منحصربه‌فرد است و همین عامل باعث شده است که نام برندهای محدودی که به عنوان بهترین تولیدکنندگان هستند به گوش ما بخورد به همین دلیل دو کمپانی بزرگ و معتبر در دنیا به نام های فینیش و فیری توانسته اند تا بیش از 90 درصد از بازار دنیا را به دست بگیرند هر دو کمپانی تولید کننده تخصصی شوینده ظروف در دنیا می باشند به همین دلیل نیز امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که نام این دو کمپانی را نشنیده باشد. در ادامه به اختصار به قابلیت ها و اشاره ای به بیشینه کار و عملکرد این دو مارک قرص ظرفشویی خواهیم پرداخت:

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

فینیش «Finish» که یکی از بزرگترین کمپانی های تولید قرص ظرفشویی در دنیاست که از سال 1953 فعالیت خود را آغاز کرده یعنی بالای 60 سال است که در زمینه تولید مواد شوینده سابقه ای درخشان را برای خود رقم زده است و اکنون انواع محصولات فینیش ازجمله قرص ماشین ظرفشویی فینیش در بالای 40 کشور دنیا در حال عرضه می باشد. این کمپانی انواع قرص ظرفشویی خود را از کامل‌ترین نوع های کوانتوم در بسته بندی های گوناگون تولید می کند که قرص های این برند معتبر علاوه بر شویندگی بسیار قوی و بی نقص دارای ویژگی هایی بدین شرح است:

حاوی جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوی نمک (کم کننده میزان سختی آب و جلوگیری از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقی ماندن رسوبات آهکی در ظرفشویی به منظور کمک در طول عمر دستگاه و کیفیت شستشو)

همانطور که اشاره کردیم شما می توانید قرص فینیش کوانتوم را به عنوان تکمیل ترین قرص در دنیا با خیالی آسوده از کیفیت و شستشویی بی نقص تهیه فرمایید.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

شرکت پروکتر اند گمبل که یک برند آمریکایی است از سال 1837 تولیدات بسیار حرفه ای را به صورت جهانی ارائه می کند و بالای یک و نیم قرن است که در حال فعالیت می باشد؛ از قرص ماشین ظرفشویی تا ژیلت، هد اند شولدرز و بسیاری از محصولات دیگر می تواند را می توان به عنوان تولیدات کم نظیر این کمپانی ابر قدرت نام برد و درواقع در کمتر خانه ای ردی از این کمپانی به چشم نمی خورد، شاید جالب باشد که بدانید روزانه سه میلیارد نفر در روز با محصولات پی اند جی سروکار دارند، قدرت روز افزون این کمپانی و تولیدات حرفه ای آن باعث شده است که این برند معتبر به یکی از تاپ برندها در دنیا تبدیل شود. قرص ماشین ظرفشویی فیری که در این کمپانی معتبر تولید شده در لیست بهترین قرص های ماشین ظرفشویی قرار داد که با داشتن کامل‌ترین عملکرد می تواند شستشویی بی نقص را برای شما به ارمغان آورد. از شویندگی قدرتمند این محصول گرفته تا جلا دهنگی، ضد رسوب بودن و تضمین سلامت ظرفشویی شما باعث شده است که در دهه های طولانی این قرص به عنوان پرفروش ترین و حرفه ای ترین قرص ماشین ظرفشویی در کل دنیا عرضه گردد. مدل های پلاتینیوم، جار از تولیدات و دسته بندی های انواع محصولات این کمپانی است که هریک کاملترین عملکرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشین ظرفشویی اصل

همانطور که گفتیم انواع قرص های ماشین ظرفشویی دارای تکنولوژی خاص و پیچیده ای در تولید است و این امر باعث شده کمتر کمپانی ای بتواند در چرخه پررقابت و حرفه ای تولید این نوع از محصول بماند و تولید این محصول را بر عهده بگیرد از طرفی دیگر همین پیچیدگی فناوری تولید باعث شده تا نگرانی گونه های تقلبی به حداقل برسد پس شما می توانید با مشاهده ظاهری کاملاً مشخص به خرید قرص ظرفشویی اصل خود بپردازید.

نکته مهم: گاه افراد ترکیدن قرص ها و یا چسبیدن قرص ها به یکدیگر را دلیل تقلبی بودن قرص ها می دانند اما به طور قطع باید بگوییم که این موارد هیچ ارتباطی با اصل نبودن قرص های شما ندارد و تنها به روش نگهداری نادرست شما بر می گردد که در ادامه به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت.

نحوه نگهداری صحیح انواع قرص ماشین ظرفشویی

برای آنکه بتوانید سلامت قرص ظرفشویی خود را حفظ کنید تا باکیفیت تولید اولیه خود، کار شستشوی ظروف را انجام دهد، توجه به چند نکته مهم دارای اهمیت است چراکه عددم توجه به عامل هایی ساده در نحوه نگهداری قرص ماشین ظرفشویی به صورت جدی به کاهش کیفیت عملکردی آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسی کوتاهی از شایع ترین مواد خواهیم پرداخت اما پیش از هر چیز توجه کنید که شما باید این محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

دلایل چسبیدن قرص های ماشین ظرفشویی به یکدیگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشویی در فضاهای خشک و همچنین قرار دادن آن ها در فضاهای گرم باعث چسبیدن قرص ها به یکدیگر خواهد شد پس برای نگه داشتن کیفیت تولید محصول خریداری شده خود به این امر توجه فرمایید.

دلیل ترکیدن قرص های ظرفشویی

گذاشتن قرص های ظرفشویی در فضاهای سرد باعث ترکیدن آن ها خواهد شد، وقتی سخن از جای خنک است پس نگهداری تعادل دمایی را فراموش نکنید چراکه سرمای زیاد باعث ترکیدن قرص ها خواهد شد. شما می توانید انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری را با ضمانت اصل بودن زیر قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید.

 

بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای مارک دستگاه ظرفشویی شما

بسیاری از افراد پیش از خرید این محصول، به این مورد فکر می کنند که کدام مارک قرص ماشین ظرفشویی را بخرم تا سازگاری بیشتری با برند ظرفشویی من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند که برخی از نصاب های ماشین ظرفشویی نیز با دادن پیشنهاد اولیه خود درباره برند خریداری قرص ظرفشویی، این باور غلط را در ذهن افراد جای می‌گذارند که برای مارک ظرفشویی من، برند مناسب قرص تنها، مارکی خاص است اما به زبانی ساده بگوییم فرقی نمی کند برند دستگاه شما بوش، میله، سامسونگ، ال جی یا هر مارک دیگر باشد، استفاده از هر برند معتبری مانند انواع قرص های فینیش یا فیری بدون شک می تواند بهترین انتخاب‌های شما باشد چراکه کمپانی های قدرتمندی همچون فیری و فینیش که هریک سالیان طولانی در حال تولید بهترین های این محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با کمپانی های قدرتمند تولید دستگاه های ظرفشویی قرصی تماماً سازگار با تمام برندهای معتبر دنیا تولید کنند پس شما می توانید بر اساس نیاز، سلیقه و حتی عادت خرید خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خیالی آسوده خرید نمایید.

جدیدترین قرص های ماشین ظرفشویی؛ نصف نمی شوند

همانطور که گفتیم کاملترین و جدیدترین قرص های ظرفشویی از برندهای معتبر از مدل های کوانتوم، جار، پلاتینیوم  و ... تماماً دارای پوسته ای ژله ای قابل حل در آب هستند که همین امر باعث می شود که شما نتوانید این قرص ها را نصف کنید پس فرق نمی کند که چه حجمی از ظرف در ظرفشویی شما وجود دارد یا دستگاه کوچکی در منزل از مدل های رومیزی دارید و یا مبله، استفاده از انواع قرص ماشین ظرفشویی جدید تنها به صورت کامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اینجا این سؤال پیش می آید که اگر لازم نبود که یک قرص ظرفشویی کامل را استفاده کنم، چه کار کنم؟

 

درباره این مطلب کاملاً حق با شماست، گاهی شما تنها نیمی از دستگاه خود را پر کرده اید و از آنجایی که هر قرص کامل برای یک دستگاه مبله کامل تهیه و تولید شده، به دنبال ره حلی در ذهن خود برای صرفه جویی در مصرف قرص های خود در این زمان خواهید بود. در پاسخ به شما باید بگوییم که انواع ژل ظرفشویی راه حل شماست تا بتوانید در این هنگام به میزان لازم و مورد احتیاج خود و بر اساس تعداد ظروف کثیف مایع شوینده را به دستگاهتان اضافه کنید تا به مرور نیز به میزان قابل توجهی در مصرف تعداد قرص ظرفشویی خود نیز کمک کنید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم به مطلب بسیار جالب در ویکی پدیا با نام Dishwasher detergent مراجعه کنید و آن را نیز مطالعه نمایید خواندن آن خالی از لطف نیست.

منبع: 1 پزشک

+نوشته شده در یک شنبه 29 دی 1398برچسب:,ساعت12:6توسط pars | |

لزوم نرم افزار پرواربندي:

  • تعريف فروشندگان ، خريداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزينه ، هزينه ها و نژاد دامها
  • ثبت فاكتور خريد دام ها
  • ثبت مشخصات دام
  • ثبت ريز هزينه هاي كار ، خوراك و سربار
  • ثبت و بررسي نوبت هاي وزن كشي دام
  • محاسبه قيمت تمام شده يك دام
  • ثبت فاكتور فروش دام و محاسبه سود فاكتور
  • محاسبه تركيب گله
  • گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ويرايش گزارش ها ( كاردكس دام به همراه ريز هزينه ها ، هزينه هاي پرداختي بين دو تاريخ ،پرداختي هاي به اشخاص ،بررسي تلفات ، ليست دام هاي وزن كشي بعدي ،ليست دامهايي كه كاهش وزن داشته اند و ... )

 

اولين نرم افزار پرواربندي در ايران 

نرم افزار پرواربندي مديران 

 

 

شركت مديران تحليلگر سپاهان 

تلگرام مديران : @ModiranCo

اينستاگرام : @modiran_34401105

شماره تماس : 031-34401105-34401393

+نوشته شده در جمعه 27 دی 1398برچسب:,ساعت14:16توسط pars | |

انتخاب بهترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان با مناسب ترین قیمت به همراه گارانتی اصلی بوش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از خرید 10 دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مقاله نمایید تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید ما در اینجا سعی داریم عواملی را که باعث افزایش قیمت ماشین ظرفشویی می شود را مورد بررسی قرار دهیم و مهم تر از همه اینکه متوجه شویم هرکدام از آنها چه مزیت هایی را برای ما ایجاد می کنند، در ادامه ما هر آن چیزی را که در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن احتیاج دارید و می تواند به شما کمک کند را برای شما جمع آوری کرده ایم.

موارد تاثیر گذار در قیمت ماشین ظرفشویی بوش که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

v      مقایسه سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش

v      برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

v      تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش

v      گارانتی اصلی بوش در ایران

 

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را برای آشپزخانه خود دارید مسلماً مانند همه مردم دوست خواهید داشت بهترین مدل را برای منزل خود تهیه کنید اما متأسفانه در ایران به علت فرهنگ اشتباهی که در خرید وجود دارد بسیاری از مردم تصور می کنند گران ترین و آخرین مدل می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد بدون آنکه به کارایی آن توجهی داشته باشند که آیا اصلاً این امکانات مورد استفاده آنها هست یا خیر؟ به طور مثال بسیاری از افراد را در اطراف خود می بینید که بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را در آشپزخانه خود دارند اما فقط زمانی آن را روشن می کنند که مهمان در منزل دارند و زمانی هم که می خواهند از آن استفاده کنند فقط از یک یا دو برنامه شستشوی آن استفاده می کنند به همین دلیل ما سعی داریم به شما کمک کنیم تا زمان خرید ماشین ظرفشویی بهترین مدل را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید تا بتوانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید و مهم تر از آن شما را با برنامه های شستشو و تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش آشنا کنیم تا بعد از خرید بتوانید از امکانات و برنامه های شستشوی آن بخوبی استفاده کنید. بعد از خواندن این مقاله اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را داشتید می توانید با استفاده از لینک «قیمت ماشین ظرفشویی بوش » به نمایندگی بوش مراجعه کنید و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و از قیمت نمایندگی مطلع شوید و در صورت نیاز به مشاوره می توانید از آنها کمک بگیرید.

مقایسه سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش

شرکت بوش در کل محصولات خود را به چند گروه تقسیم کرده است که تحت عنوان سری معرفی می شوند که در هر سری مدل های بسیار متعددی وجود دارد که ازنظر مشخصات فنی در یک سطح قرار دارند اما تنها تفاوتی که بین مدل های مختلف در یک سری وجود دارد امکانات و تعداد برنامه های شستشو می باشد که در اینجا قصد داریم نگاه کوتاهی بر مشخصات هر سری داشته باشیم اما قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که تمام مدل ها از پایین ترین مدل ماشین ظرفشویی بوش تا آخرین مدل ازنظر کیفیت و طول عمر در یک سطح قرار دارند بازهم تأکید می کنیم تنها تفاوت بین مدل ها امکانات و برنامه های شستشو در آنها می باشد که بهتر است بر اساس نیاز شما باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید و برای شما مفید باشد. اگر این مقاله توانست کمی دید شما را باز کند به شما پیشنهاد می کنیم حتماً راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش را در سایت خبرآنلاین دنبال کنید مطمئن باشید کمی وقت گذاشتن برای خواندن چند مقاله می تواند چشم شما را بسیار باز کند تا درنهایت بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4

در اینجا تصمیم داریم از پایین تری سری ماشین ظرفشویی بوش یعنی سری 4 شروع کنیم که به جرئت می توان گفت پرفروش ترین مدل های ظرفشویی شرکت بوش در این سری قرار دارد، به دلیل اینکه مدل هایی که در این سری قرار دارد دارای یک طراحی ساده می باشند و کیفیت شستشو در آنها بسیار بالاست و می توان گفت اصلی ترین و مهم ترین برنامه های شستشو را دارا می باشند و هر آنچه که شما از یک ماشین ظرفشویی توقع دارید را شامل می شوند فقط برنامه ها و امکانات خاصی که مورد استفاده همه نیست از روی این سری حذف شده است به همین دلیل قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 4 بسیار مناسب است و می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب می شود، در این سری از یک پنل مکانیک استفاده شده است که بسیار زیبا بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است طبقات این سری با قابلیت تنظیم ارتفاع چیدمان ظروف را برای ما بسیار آسان تر می کند این سری در کشور آلمان و ترکیه مونتاژ می شود اما به این موضوع دقت داشته باشید که مدل های ساخت ترکیه ازنظر کیفیت هیچ تفاوتی با مدل های آلمان ندارد چراکه تحت نظارت مستقیم مهندسین بوش آلمان فقط برای کاهش قیمت به دلیل دستمزد در این کشور مونتاژ می شوند و نکته دیگری که باید بدانید این است که هر مدل فقط در یک کشور تولید می شود و غیرممکن است که یک مدل در دو کشور ساخته شود به طور مثال SMS46GW01B ساخت کشور ترکیه بوده و غیرممکن است کسی بتواند مدعی شود این مدل را با ساخت کشور آلمان و یا هر کشور دیگری دارد؛ اما یک تفاوت کوچک که در برخی از مدل ها بین مدل های آلمانی با ترکیه وجود دارد این است که کف ماشین ظرفشویی در برخی از مدل های کشور ترکیه بجای استیل از فایبرگلاس یا همان پلاستیک فشرده استفاده شده است که به‌طور قطع تأثیری بر روی کیفیت شستشو و یا طول عمر دستگاه ندارد این کار فقط برای کاهش قیمت ماشین ظرفشویی در برخی از مدل ها استفاده شده است که به شما پیشنهاد می کنیم این موضوع را به هیچ عنوان ملاکی برای خرید خود قرار ندهید.

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین های ظرفشویی بوش سری 6 کمی لوکس تر بوده و دارای برنامه های شستشوی متنوع تر با امکانات بیشتری هستند به همین خاطر قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 کمی بیشتر است اما اگر کیفیت و امکانات آن را در نظر بگیریم متوجه می شویم که قیمت آن بسیار مناسب است اما به شرط آنکه از برنامه های شستشو و امکانت آن استفاده کنیم. این سری ازنظر ظاهر دقیقاً شبیه به سری 4 بوده تنها با این تفاوت که از یک پنل لمسی در آنها مورد استفاده قرارگرفته شده است که ظاهری لوکس تر به آن داده است اما برخی از افراد تصور می کنند که پنل لمسی حساس تر بوده و ممکن است زودتر خراب شود به همین دلیل ترجیح می دهند یک ماشین ظرفشویی با پنل مکانیک تهیه کنند که باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است اما بهتر است که آن را با یک مثال برای شما توضیح دهیم دقت داشته باشد که پنل های مکانیک مانند کنترل های تلویزیون از یک صفحه کربنی در زیر آن استفاده شده است که به مرور زمان خورده می شود و حساسیت آن کمتر می شود به همین خاطر بعد از مدتی شما برای استفاده از یک دکمه مجبور هستید از فشار بیشتری استفاده کنید که حتما این تجربه را روی ریموت کنترل ها، گوشی های موبایل قدیمی و خیلی از چیزهای دیگر داشته اید اما در مقابل گوشی های موبایل جدید که از یک صفحه لمسی در آن ها استفاده شده که امروزه دست همه ما است که هر روز و ساعت ها با آن کار می کنیم اما صفحه لمسی گوش شما تا زمانی که زمین نخورد مشکلی برای آن پیش نمی اید؛ پس قطعاً پنل های لمسی عمر بیشتری دارند و درصد خرابی آن کمتر است این حرف به این معنی نیست که پنل های مکانیکی که در سری 4 استفاده شده است ممکن است خراب شود بله درسته که کربن زیر دکمه اگر تمام شود احتیاج به سرویس دارد اما اگر شما روزی 3 بار هم ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید مگر چند بار دکمه ها را فشار می دهید که بخواهد خراب شود ما زمانی که گوشی موبایل و یا ریموت کنترل را برای شما مثال زدیم فقط تصور کنید چند بار در روز از آنها استفاده می کنید، ما در اینجا فقط قصد داشتیم به تصور اشتباه برخی در مورد پنل های مکانیک جواب دهیم.

ماشین ظرفشویی بوش سری 8

این سری بالاترین و آخرین سری از ماشین های ظرفشویی بوش محسوب می شود مدل هایی که در این سری قرار دارد دارای تکمیل ترین برنامه های شستشو می باشند و اینکه شرکت بوش از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی ها در آن استفاده کرده است به همین دلیل نیز قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 بالاتر از دیگر سری ها قرار دارد اما در این رنج قیمت نمی توانید هیچ برند دیگری را پیدا کنید که تا این اندازه برنامه های شستشو و امکانات متنوع داشته باشد، در اینجا اگر از برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن بگذریم تفاوتی که در آن بسیار چشم گیر است استفاده از یک پنل تاچ می باشد که داخل بر روی درب ماشین ظرفشویی قرار دارد که ظاهری بسیار ساده و مدرنی به آن داده است چراکه با بسته شده درب ماشین ظرفشویی دیگر هیچ دکمه ای دیده نمی شود، تنها چیزی که شما می بینید یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو و مدت زمان شستشو را نشان داده می شود، اما بسیاری از افراد تصور می کنند به علت قرار داشتن پنل داخل ماشین ظرفشویی ممکن است بخار و یا گرما باعث خراب شدن آن شود اما باید بگوییم این سری با این طراحی پنل بیش از 13 سال است که تولید می شود و تا کنون مشکلی نداشته چراکه عایق بندی درب و پنل به قدری بالاست که به هیچ عنوان گرما و یا بخار آب نمی تواند به آن کوچکترین لطمه‌ای بزند، از طرف دیگر ممکن نیست شرکتی مانند بوش چنین اشتباهی را در بالاترین مدل های ماشین ظرفشویی خود کند.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی بوش

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی می تواند بسیار متنوع باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که شاید بسیاری از آنها مورد نیاز شما نباشد اما وجود هر کدام می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی شما داشته باشد که شاید هیچ گاه از آنها استفاده نکنید این به این معنی است که پول خود را دور ریخته اید، اما مسئله مهم تر این است که برخی از این موضوع ناراحت هستند که ماشین ظرفشویی آنها در بعضی از مواقع ظروف آنها را تمیز نمی شورد یا ظروف شیشه ای آنها بعد از مدتی تار و کدر می شوند و یا گل ظروف آنها کم رنگ شده است و تصور می کنند مشکل از ظرفشویی آنهاست و یا اینکه اگر مدل بالاتری را خریده بودند چنین مشکلی نداشتند اما باید بگوییم که این مشکل هیچ ارتباطی به برند و یا مدل ظرفشویی شما ندارد تنها علت چنین مشکلاتی عدم استفاده درست شما از ظرفشویی است که یکی از مهم ترین آنها می تواند انتخاب نادرست برنامه شستشو باشد که در اینجا به بررسی برنامه های شستشو خواهیم پرداخت و دلایل دیگری که می تواند باعث چنین اتفاقاتی شود را نیز به شما می گوییم.

برنامه نیم شور یا همان Half Load

برنامه  Half Loadدر ماشین ظرفشویی بوش این امکان را به شما می دهد که از نصف ظرفیت دستگاه خود استفاده کنید به این معنی که شما با داشتن برنامه نیم شور دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت ماشین ظرفشویی خود باشید شما می توانید ظروف خود را در سبد پایین قرار داده و با استفاده از این برنامه، ظرفشویی فقط سبد پایین را برای شما می شورد این یعنی صرفه جویی در آب و انرژی پس به شما پیشنهاد می دهیم اگر شما یک خانواده کم جمعیت هستید و جا برای قرار دادن یک ظرفشویی مبله در آشپزخانه دارید و کمی بالاتر بودن قیمت ماشین ظرفشویی برای شما خیلی اهمیت ندارد می توانید بجای خرید یک ماشین ظرفشویی رومیزی یک ظرفشویی مبله با برنامه Half Load تهیه کنید که به صورت معمول می توانید از نصف ظرفیت آن استفاده کنید اما در مواقعی که مهمان دارید می توانید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید؛ اما زمان استفاده از این برنامه به شما پیشنهاد می کنیم بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید به این دلیل که قرص برای یک ظرفشویی بزرگ با ظرفیت 14 نفر ساخته شده اما زمانی که از ژل استفاده می کنید مقدار آن دست شما خواهد بود.

برنامه Intensive zone برنامه شستشوی ظروف بزرگ یا هما قابلمه

شما زمان استفاده از این برنامه می توانید تمام ظروف خود را به همراه ماهیتابه و قابلمه را داخل ماشین ظرفشویی خود برای شستن قرار دهید، اما دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه قابلمه و ماهیتابه باید در سبد پایین قرار گیرد و به هیچ عنوان ظروف شیشه ای، گل دار و یا حساس را در سبد پایین قرار ندهید و آنها را در سبد بالا بگذارید چراکه زمان استفاده از این برنامه، ماشین ظرفشویی از فشار بالای آب برای شستن ظروف در طبقه پایین استفاده می کند که همین فشار بالای می تواند در بلند مدت باعث تار و کدر شدن ظروف شیشه ای و کم رنگ شدن گل های ظروف شما شود به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود زمان استفاده از این برنامه ظروف حساس تر را در سبد بالا قرار دهید که با فشار کمتر شسته می شود تا آسیبی به ظروف شما وارد نشود اما این تنها یک دلیل برای کدر شدن ظرف ها است اما دلیل دیگر عدم استفاده از نمک ماشین ظرفشویی می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله مربوط به «نکات مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی» را در مجله اینترنتی 20 بخر بخوانید.

برنامه Hygiene Plus استریل کردن ظروف

برنامه  Hygiene Plusیکی دیگر برنامه های ماشین ظرفشویی بوش می باشد که برای استریل کردن ظروف مورد استفاده قرار می گیرد اما نحوه عملکرد این برنامه به این شکل می باشد که شما می توانید آن را به برنامه شستشوی ظروف خود اضافه کنید، به این معنی که برنامه Hygiene Plus بعد از شستشوی ظروف و اجرای برنامه اصلی فعال می شود که مدت زمان آن 10 دقیقه است ماشین ظرفشویی در این مدت زمان ظروف شما را با آب داغ با دمای 70 درجه سانتیگراد آبکشی می کند که درنتیجه ظروف شما کاملا استریل می شود شما از این برنامه می توانید برای استریل کردن شیشه شیر بچه و یا ظروف غذا آنها استفاده کنید این برنامه معمولاً برای خانواده هایی که کودک و یا فردی مبتلا به آلرژی در خانه دارند گزینه بسیار مناسبی است اما ممکن است برای شما کارایی زیادی نداشته باشد اما وجود آن باعث بالا رفتن قیمت ماشین ظرفشویی شما می شود و شما پول خود را بابت چیزی داده اید که استفاده ای از آن ندارید.

تا به اینجا ما تعداد کمی از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش را مورد بررسی قرار دادیم تا با نحوه عملکرد و اهمیت استفاده درست از آن آشنا شویم اما همانطور که می بینید برخی از آنها می تواند برای ما کارایی بسیار زیادی داشته باشد اما وجود برخی از آنها ممکن است اهمیت زیادی برای ما نداشته باشد پس خیلی بهتر است که ما با برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی آشنا باشیم چراکه در زمان خرید و انتخاب مدل می تواند کمک بزرگی به ما کند تا یک ماشین ظرفشویی بر اساس نیازمان با قیمت مناسب تهیه کنیم و بعد از خرید بتوانیم از آنها به خوبی و درستی استفاده کنیم چراکه برخی از برنامه های شستشو می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد؛ اگر این موضوع برای شما جالب است و قصد دارید با دیگر برنامه های شستشو آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم در گوگل «مجله اینترنتی 20 بخر» را جستجو کنید بعد از وارد شدن به آن مقاله «برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی» را مطالعه نمایید و مطمئن باشد که می تواند کمک خوبی به شما کند.

تکنولوژی های بکار رفته در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از عوامل بسیار تاثیر گذار بر روی قیمت ماشین ظرفشویی بوش وجود امکانات و تکنولوژی های مختلف است که ممکن برای شما کارایی زیادی داشته باشد و یا وجود آن اهمیت زیادی برای شما نداشته باشد در هر صورت شما باید به این موضوع دقت داشته باشید که چنین مزیتی آیا برای شما کارایی لازم را دارد و مهم تر از آن این است که آیا این انتخاب می تواند توجیه اقتصادی برای شما داشته باشد یا خیر؟

سنگ زئولیت Zeolite:

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش یکی از امکانات و تکنولوژی هایی است که امروزه سرو صدای زیادی به پا کرده است و خیلی از افراد بدون آنکه اصلاً متوجه باشند کارایی سنگ زئولیت Zeolite چیست و چه کمکی می تواند به آنها کند فقط به دنبال مدلی هستند که دارای سنگ زئولیت باشد و حاضر هستند مابعد تفاوت زیادی نیز بابت آن پرداخت کند ما در اینجا سعی داریم سنگ زئولیت را مورد بررسی قرار دهیم تا با مزایای آن آشنا شویم تا حساب کنیم که چه مزایای برای ما دارد و تا چه می تواند توجیه اقتصادی برای ما داشته باشد.

باید بدانید که سنگ زئولیت در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیار از سنگ‌های موجود در طبیعت دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد می باشد، اما خاصیت این سنگ به این صورت است که رطوبت را جذب می کند و آن را تبدیل به گرما می کند گرمایی که این سنگ تولید می کند 212 درجه فارنهایت می باشد که ماشین ظرفشویی بوش از این گرما برای گرم کردن آب و خشک کردن ظروف استفاده می کند که باعث می شود 10 درصد از مصرف انرژی برق کاهش پیدا کند به همین دلیل تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش که دارای برچسب انرژی A++ هستند با اضافه شدن سنگ زئولیت برچسب انرژی A+++ را کسب کرده اند به طور مثال ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M کاملا شبیه به هم هستند اما تنها تفاوت بین آنها وجود سنگ زئولیت در مدل SMS88TW02M می باشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را دریافت کند اما شما باید حساب کنید که اگر ما بصورت روزانه از ظرفشویی استفاده کنیم این تکنولوژی تا چه میزان می تواند هزینه برق ما را کاهش دهد و در چه مدت زمانی می تواند مابعد تفاوتی که بابت قیمت ماشین ظرفشویی بوش پرداخت کرده ایم را جبران کند و از آن به بعد در حقیقت می شود سود ما در مقابل هزینه ای که بابت سنگ زئولیت کرده ایم، اما بر اساس محاسبه ای که ما داشتیم اختلاف قیمت این چنینی در حال حاضر در کشور ما که براثر تغییر قیمت‌ها ایجاد شد با در نظر گرفتن هزینه برق در حال حاضر هیچ توجیه اقتصادی برای ما ندارد اما بله در یک کشور اروپایی با یک اختلاف ناچیز می توانید مدلی را داشته باشد که دارای سنگ زئولیت بوده و بعد از دو سال اختلاف هزینه برق شما می شود سودی که در این سرمایه گذاری به دست آورده اید.

 

گارانتی اصلی بوش در ایران

مطمئناً بعد از انتخاب یک برند مناسب مهم‌ترین مسئله اطمینان به اصل بودن کالا و داشتن یک گارانتی معتبر است که بتوانیم با داشتن خدمات پس از فروش خیالی آسوده داشته باشیم اگر کمی صبر داشته باشید ما در اینجا گارانتی اصلی بوش و نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش را به شما معرفی می کنیم تا کار برای شما آسان تر شود، اگر به دنبال نمایندگی بوش در ایران هستید باید بگوییم شرکت بوش آلمان در ابتدای سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس در ایران آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین، کارا گستر، مهستان و سناپویان در زیرمجموعه بوش سرویس قرار دارند که هر چهار شرکت زیر نظر بوش آلمان فعالیت می کنند که ازنظر خدمات باهم کاملا برابر هستند شما می توانید از طریق لینکی که در ادامه برای شما قرار داده ایم نام ایران را در سایت رسمی بوش آلمان مشاهده نمایید وقتی وارد سایت بوش سرویس شدید می توانید در قسمت آسیا نام ایران را مشاهده نمایید اما اگر اطلاعات بیشتری از گارانتی بوش سرویس، عکس کارت گارانتی و یا اطلاعات مربوط به آدرس و شماره تلفن نمایندگی های لوازم خانگی بوش دارید می توانید به مجله اینترنتی 20 بخر مراجعه نمایید.

منبع: خبرگزاری برنا

+نوشته شده در پنج شنبه 19 دی 1398برچسب:,ساعت16:18توسط pars | |

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود را دارید ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم آموخت که در آخر بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی را با مناسب ترین قیمت برای منزل خود انتخاب کنید، در ضمن ما به شما گارانتی اصلی بوش و نمایندگی لوازم خانگی بوش را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید ماشین ظرفشویی خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، اما برای این کار شما به اطلاعات مختلفی در این زمینه نیاز خواهید داشت تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که همیشه گران‌ترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمی‌شود زمانی ما می‌توانیم بگوییم بهترین مدل را انتخاب کرده‌ایم که ماشین ظرفشویی ما علاوه بر طول عمر و کیفیت شستشوی بالا بتواند تمام نیازهای ما را بر آورده کند و همچنین ما بتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم، در ضمن شما باید بتوانید مدلی را انتخاب کنید که ازنظر ظرفیت و مصرف انرژی طوری باشد که شما بتوانید به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنید به صورتی که ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما می‌توانیم بگوییم انتخاب خوبی داشته ایم؛ شاید در ابتدا این مقاله شما را کمی خسته کند اما صرف کمی زمان برای خواندن این مقاله مطمئن باشید که شما می‌توانید با دید خیلی بهتری مدل ماشین ظرفشویی بوش خود را انتخاب کنید پس حتما تا انتها با ما باشید و ممنون می‌شویم نظر خود را در مورد آن برای ما یادداشت کنید تا سعی بر بهتر کردن آن کنیم.

 

نکاتی که در این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش به آن خواهیم پرداخت:

v      بهترین ماشین ظرفشویی بوش کدام مدل است؟

v      بررسی نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

v      برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

v      تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

v      گارانتی اصلی بوش در ایران

v      نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

 

شما می‌توانید بعد از خواندن این مقاله برای مشاهده انواع ماشین ظرفشویی بوش و خرید با اقساط 24 ماهه بدون بهره تنها با یک فقره سفته بانکی از نمایندگی بوش از لینک زیر استفاده کنید

 اینجا کلیک کنید »»  ماشین ظرفشویی بوش  «« اینجا کلیک کنید

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

یکی از سؤالاتی که همیشه بسیاری از افراد در زمان خرید ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله دیگری دارند، بهترین مارک ماشین ظرفشویی کدام است؟ بهترین مدل ماشین ظرفشویی چیست؟ ما در اینجا سعی می‌کنیم به تمام سوالات شما جواب دهیم، اما باید بگویم این سوالات ریشه در تمدن و فرهنگ ما ایرنی ها دارد چراکه ایرانی ها از دیرباز جزو خوش سلیقه ترین مردمان دنیا بشمار می‌روند از همین رو همیشه به دنبال بهترین ها در دنیا هستند، اگر شما نگاهی به آثار باستانی کشورمان نیز داشته باشید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل نیز به هر حوضه ای که نگاه می‌کنیم ایران صاحب بهترین آن در دنیاست، این موضوع در فرهنگ خرید ما ایرانی ها به خوبی دیده می‌شود چراکه مردم ما همیشه به دنبال بهترین مارک و بالاترین مدل هستند به همین دلیل می‌توانیم بگوییم متاسفانه در بسیاری از مواقع افراد توجه زیادی به نیاز و قدرت خرید خود نمی‌کنند؛ به طور مثال حتما دیده اید که افراد زیادی حاضر هستند برای اینکه بتوانند آخرین مدل ماشین ظرفشویی را برای منزل خود تهیه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترین مدل را تا حد ممکن تهیه کنند؛ بدون اینکه به این موضوع توجه داشته باشند که آیا امکانات این ماشین ظرفشویی کارایی لازم را برای آنها دارد یا خیر؟ حتی لحظه‌ای فکر نمی‌کنند که اصلا این مدل با مدل پایین تر خود چه تفاوتی دارد و پول بیشتر را بابت چه چیزی پرداخت می‌کنند؛ اما بهتر است توجه داشته باشید که می‌توانیم بگوییم تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش ازنظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند اما تنها دلیلی که باعث اختلاف قیمت بین مدل ها می‌شود استفاده از تکنولوژی های مختلف و برنامه های شستشویی است که ممکن است حتی بسیاری از آنها اصلا برای شما کارایی نداشته باشد و شما هیچ گاه از برخی از آنها استفاده نکنید، اما بهتر است یادتان باشد شما زمان خرید ماشین ظرفشویی برای هر کدام از این امکانات و برنامه های شستشو هزینه کرده اید یعنی بابت چیزی پول پرداخت کرده اید که از آن استفاده نمی‌کنید؛ درست است که تکنولوژی و برنامه های شستشوی مختلف می‌تواند کارایی و کیفیت شستشو را در ماشین ظرفشویی افزایش دهد اما به شرطی که شما از آن امکانات استفاده کنید تصور کنید ماشین ظرفشویی شما توانایی استریل کردن ظروف را دارد اما اگر از این برنامه استفاده نکنید چه تفاوتی می‌کند ماشین ظرفشویی شما برنامه استریل کردن ظروف را دارد یا خیر. متاسفانه بسیاری از افراد در اینجا با خود می‌گویند بهتر است حالا که قصد خرید ماشین ظرفشویی را داریم بهتر است که بهترین و کامل ترین آن را بگیریم، ما نیز دقیقاً با این حرف موافق هستیم که بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید اما به شما پیشنهاد می‌کنیم زمان انتخاب ماشین ظرفشویی به برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن دقت داشته باشید که این برنامه شستشو و یا این آپشن چه کارایی دارد و مهم تر از همه این برنامه چقدر می‌تواند برای ما کارایی داشته باشد و در آخر چقدر هزینه کردن بابت چنین چیزی می‌تواند برای ما منطقی باشد.

اگر تا به اینجا با ما موافق هستید بهتر است مطلب را با ما ادامه دهید اگر نه بهتر است همین الان صفحه را ببندید.

از اینکه تصمیم گرفته اید با ما ادامه دهید از این موضوع خیلی خوشحال هستیم، اما برای اینکه بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید بهتر است قدم به قدم با هم پیش رویم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچک‌تر کنیم تا در آخر میان چند مدل باقی مانده بتوانیم بهترین مدل را انتخاب کنیم، در اولین قدم بهترین کار این است که در ابتدا نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنیم، یادتان باشد که ظرفیت ماشین ظرفشویی باید بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان رفت و آمد ما باشد تا بتوایم به صورت روزانه از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنیم و ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتی یک خانواده 2 نفره هم هستید باید میزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگیرید تا اگر رفت و آمد شما زیاد است مدلی را انتخاب کنید که اگر مهمان هم در خانه داشته باشید بتوانید از آن استفاده کنید و در زمانی هایی که مهمان نیز در منزل ندارید بازهم بتوانید از آن استفاده کنید، پس یادتان باشد ماشین ظرفشویی یک وسیله تزیینی نیست که مانند برخی از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار می‌دهند و فقط زمانی که مهمان در خانه دارند از آن استفاده می‌کنند، دقت داشته باشید که این دستگاه برای کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست های ما کمتر آسیب ببیند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادی برای ما صرفه جویی کند پس شما باید ماشین ظرفشویی خود را به قدری هوشمندانه انتخاب کنید که بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید اگر شما از ماشین ظرفشویی بوش حتی روزی 2 بار نیز استفاده کنید حداقل می‌تواند 20 سال برای شما کار کند تنها به شرطی که درست از آن استفاده کنید. در ابتدا می‌خواهیم به عنوان قدم اول نوع ماشین ظرفشویی خود را بر اساس فضا و دیزاین آشپزخانه خود انتخاب کنیم و در قدم بعدی ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش را بر اساس تعداد اعضای خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنیم.

انتخاب نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

در ابتدا باید بگوییم ما می‌توانیم ماشین های ظرفشویی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم ایستاده و رومیزی که خود ماشین های ظرفشویی ایستاده خود به دو دسته تقسیم می‌شوند مبله و توکار که می‌توان گفت این دو ازنظر ظرفیت و کارایی با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها می‌باشد به این صورت که ماشین های ظرفشویی توکار برخلاف مدل های مبله که در همه خانه ها می‌بینیم کاوری روی درب آن قرار ندارد تا شما بتوانید از چوب کابینت آشپزخانه خود بر روی آن استفاده کنید در این حالت شما وقتی وارد آشپزخانه می‌شوید فقط درب های کابینت خود را می‌بینید که این باعث می‌شود آشپزخانه شما بسیار ساده و مدرن به نظر برسد اما این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما می خواهید یک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید و یا مبله این موضوع کاملا به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما مربوط می‌شود؛ اما اگر فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی ایستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند انتخاب بسیار مناسب تری برای شما محسوب شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش:

اگر شما تنها زندگی می‌کنید و یا یک خانواده کوچک دو نفره هستید و رفت و آمد زیادی ندارید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش می‌تواند کمک خوبی در آشپزخانه برای شما باشد تا بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و ازنظر اقتصادی نیز برای شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشید زمانی که از ماشین ظرفشویی رومیزی در منزل خود استفاده می‌کنید بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید چراکه میزان مواد شوینده در یک قرص برای یک ظرفشویی مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشین ظرفشویی رومیزی علاوه بر اینکه ازنظر اقتصادی اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دلیل زیاد بودن مواد شوینده می‌تواند ظرف های شما را لیز کند اما زمانی که از ژل ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید شما می‌توانید ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به میزان لازم استفاده کنید، اما یکی دیگر از مزیت های ماشین ظرفشویی رومیزی این است که فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال می‌کند و شما می‌توانید آن را روی کابینت آشپزخانه خود قرار دهید اما اگر دوست ندارید آن را بر روی کابینت قرار دهید می‌توانید زمان ساختن کابینت فضایی برای قرار دادن آن داخل کابینت در نظر بگیرید و زیر آن نیز یک کشو قرار دهید تا بتوانید به این صورت از فضای زیر آن نیز استفاده کنید، فقط دقت داشته باشید که در این حالت دور دستگاه 2 سانتی متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد دارید و می خواهید در مواقعی که مهمان در خانه دارید نیز از آن استفاده کنید و فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی بزرگ در آشپزخانه دارید و هزینه آن برای شما مشکلی ندارد به شما یک ماشین ظرفشویی مبله با قابلیت نیم شور را پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

»» برای خرید ماشین ظرفشویی بوش با اقساط 24 ماهه از نمایندگی بوش می‌توانید از لینک بالا استفاده کنید ««

 

ماشین ظرفشویی ایستاده بوش:

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم ماشین های ظرفشویی ایستاده به دو دسته مبله و توکار تقسیم می‌شوند که به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه شما بستگی دارد اما چیزی که باید در اینجا به آن دقت کنیم ظرفیت، تعداد سبد، برنامه های شستشو و امکانات دستگاه می‌باشد که باید بر اساس نیازمان آن را انتخاب کنیم به همین خاطر ما در اینجا سعی می‌کنیم توضیحات لازم را به شما دهیم تا با مزایا و معایب هر کدام به خوبی آشنا شوید تا درنهایت بتوانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

اولین چیزی که زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش نظر افراد را به خود جلب می‌کند ظرفیت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پیشنهاد می‌کنیم خیلی به این موضوع توجه نکنید به دلیل اینکه شرکت های تولید کننده می‌دانند این عدد ازنظر روانی تأثیر زیادی بر روی خریدار دارد به همین خاطر سعی می‌کنند با اضافه کردن یک قسمت کوچک به سبد مثلا برای قرار دادن فنجان های قهوه ظرفیت عددی آن را بیشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشید فضای داخل تمام ماشین های ظرفشویی یکسان است و مهم ترین مسئله تعداد سبد در ماشین ظرفشویی است که می‌تواند 2 سبد و یا 3 سبد باشد بازهم تأکید می‌کنیم در اینجا نیز فضای داخلی هر دو به یک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نیز مزایا و معایب خود را دارند به این صورت که در مدل های دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پایین قرار دارد مزیت این سبد کوچک در سبد پایین این است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسیار آسان است و زمان کمتری را از شما می گیرد و مزیت دیگر آن این است که سبد میانی که در ماشین ظرفشویی بوش قابلیت تنظیم ارتفاع دارد شما می‌توانید ارتفاع بیشتری در هر دو طبقه داشته باشید؛ اما اگر بخواهیم به معایب آن اشاره داشته باشیم توجه کنید که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار می گیرد قسمتی از فضای این طبقه را اشغال می‌کند که می‌توان گفت این سبد حدوداً فضای چهار تا پنج پشقاب را در این طبقه اشغال می‌کند؛ اما در مدل های ماشین ظرفشویی بوش که 3 طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پایین برداشته شده و به صورت یک طبقه در بالای ماشین ظرفشویی قرار گرفته است تا دیگر فضایی از طبقه پایین اشغال نشود اما در کنار این مزیت این طراحی نیز مشکلات و معایب خود را دارد اول اینکه شما باید قاشق و چنگال های خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچینید در غیر این صورت خوب شسته نمی‌شود و اگر آدم که حوصله ای هستید به شما همان مدلهای دو سبد را پیشنهاد می‌کنیم اما مشکل دوم این است که چون طبقه سوم قسمتی از فضای بالای ماشین ظرفشویی را اشغال کرده است فضای کمتری برای دو طبقه پایین وجود دارد حال اگر بخواهید قابلمه بزرگ و یا ماهیتابه را در سبد پایین قرار دهید شما مجبور خواهید بود با بالا بردن طبقه دوم فضای بیشتری به سبد پایین دهید و این باعث می‌شود ارتفاع طبقه میانی کمتر شود در این صورت شما فقط ظروفی با ارتفاع یک پیش دستی را می‌توانید داخل سبد میانی قرار دهید این معایب و مزایای ماشین های ظرفشویی 2 سبد و 3 سبد بود حال می‌بینید که شما با دانستن همین اطلاعات که تا همین جا بدست آوردیم می‌توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم اما از اینجا به بعد خیلی مهم تر خواهد بود.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفیت یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن دقت زیادی داشته باشید برنامه های شستشو می‌باشد که ما در اینجا سعی می‌کنیم به چند تا از آنها اشاره کنیم که می‌تواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه های شستشو که به دستگاه اضافه می‌شود می‌تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد که ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و یا شاید در برخی از مواقع ما به دلیل ندانستن عملکرد آن برنامه نمی‌توانید از آن استفاده کنیم پس بهتر است این قسمت را با دقت مطالعه نمایید تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

برنامه نیم شور یا همان Half Load در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی را به شما می دهد که شما می‌توانید با قرار دادن ظروف خود در سبد پایین ماشین آن را روشن کنید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه بمانید، به همین خاطر اگر یک خانواده کم جمعیت هستید که حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد اما ازنظر فضا و مالی مشکلی ندارید و دوست دارید حتی زمانی که مهمان نیز در منزل دارید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم مدلی را تهیه کنید که برنامه نیم شور یا همان Half Load را داشته باشد تا شما بتوانید هم به صورت روزانه از آن استفاده کنید و هم زمانی که مهمان در منزل دارید؛ اما به این نکته دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل استفاده کنید چراکه همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم میزان مواد شوینده در یک قرص برای ظرفیت کامل در نظر گرفته شده اما زمانی که شما از برنامه نیم شور استفاده می‌کنید استفاده از قرص می‌تواند علاوه بر لیز کردن ظروف ازنظر اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصمیم گرفتید در آینده از ژل استفاده کنید اگر دقت کنید در قسمت جایگاه قرص یک خط وجود دارد تا در زمانی که می خواهید از ژل استفاده می‌کنید اگر ظرفیت ظرفشویی شما نصف است و می خواهید از برنامه نیم شور استفاده کنید کافیست ژل را تا خط اول پرکنید اما اگر ظرفیت ماشین ظرفشویی شما کامل است ژل را تا خط دوم پر می‌کنید و یا می‌توانید از یک قرص استفاده کنید.

برنامه Vario Speed ​​Plus در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از برنامه هایی است که شاید وجود آن برای برخی از افراد در ماشین ظرفشویی مهم باشد و تمایل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVario Speed  می‌باشد، شما می‌توانید با اضافه کردن این برنامه به برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهید. در بعضی از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشید و بخواهید ظروف شما خیلی سریع شسته شود تا بتوانید از ظروف خود داخل ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا یکسری ظروف دیگر را داخل ماشین برای شستن قرار دهید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه می‌تواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چیزی حدود 20 درصد میزان مصرف انرژی افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش می دهد یعنی تاثیری بر عملکرد برنامه شستشویی که شما انتخاب کرده اید ندارد و هیچ ارتباطی با برنامه هایی مانند Quick Wash و یا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشوی Intensive zone در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشوی Intensive zone می‌تواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را برای شما بشورد، عملکرد این برنامه شستشو به این صورت است که ماشین ظرفشویی بوش برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه از دما و فشار بالای آب استفاده می‌کند اما زمان استفاده از این برنامه توجه داشته باشید که به شما پیشنهاد می‌شود قابلمه و تابه خود را در طبقه پایین ماشین ظرفشویی قرار دهید و از قرار دادن ظروف گل دار و کریستال در این طبقه خوداری کنید و از طبقه بالا برای قرار دادن این ظروف استفاده کنید، چراکه همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم  زمان استفاده از برنامه Intensive zone ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف در طبقه پایین از فشار بالای آب استفاده می‌کند که این فشار بالا در بلند مدت می‌تواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل های ظروف شما در طبقه پایین شود پس زمان استفاده از این برنامه بهتر است ظروف کریستال و گل دار خود را در طبقه بالایی قرار دهید. به همین دلیل بسیاری از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشین ظرفشویی تصور می‌کنند مشکل از ماشین ظرفشویی آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف می‌شود پس همانطور که دیدید آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو می‌تواند کمکی بزرگی در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه های شستشوی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و می‌توانند مزایای مختص به خود را برای شما داشته باشند، مانند برنامه شستشوی Night Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه های مختلف Auto که در اینجا از حوصله شما خارج بود که بخواهیم در مورد همه آنها صحبت کنیم اما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها جمله « برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه گوگل کلیک کنید تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اینترنتی 20 بخر شوید در آنجا شما می‌توانید با تمام برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده نیز بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید اما مزیت دیگری که این مسئله برای شما خواهد داشت این است که شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا می‌شوید و مطمئناً راحت تر می‌توانید متوجه شوید که به کدام یک از آنها نیاز دارید این اطلاعات می‌تواند در خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کند تا در نهایت بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

»» شما می‌توانید از طریق لینک زیر قیمت ماشین ظرفشویی بوش را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده نمایید ««

اینجا کلیک کنید »»  قیمت ماشین ظرفشویی بوش  ««  اینجا کلیک کنید

 

تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش آشنایی کامل با برخی از تکنولوژی های بکار رفته در آن می‌باشد که می‌تواند امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد اما دقت داشته باشید که تمام این امکانات ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد اما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش داشته باشد و توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به عملکرد و مزیت هایی که می‌تواند یک تکنولوژی برای شما داشته باشد خوب دقت کنید شاید وجود یک تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش برای شما خیلی مهم نباشد و شما نیازی به آن نداشته باشید و یا اختلاف قیمتی که بابت این تکنولوژی می خواهید پرداخت کنید توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد.

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

حتما اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود هستید بارها در مورد سنگ زئولیت شنیده اید و هر کس نظری در مورد آن دارد ما در اینجا عملکرد آن را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا با معایب و مزایای آن به خوبی آشنا شوید تا شما بتوانید در مورد آن تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ماشین ظرفشویی شما دارای سنگ زئولیت باشد یا خیر؟ در اینجا باید بگوییم که زئولیت Zeolite در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیاری از سنگ های دیگر در طبیعت دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، به این صورت که این سنگ زئولیت می‌تواند رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبدیل کند گرمایی که سنگ زئولیت بعد از جذب رطوبت تولید می‌کند حدود 212 درجه فارنهایت می‌باشد به همین خاطر شرکت بوش از آن برای کاهش مصرف انرژی در ماشین های ظرفشویی خود استفاده می‌کند؛ اما چطور سنگ زئولیت مصرف انرژی را در ماشین ظرفشویی کاهش می دهد؟ ماشین ظرفشویی بوش برای شروع از المنت برای گرم کردن آب استفاده می‌کند در اینجا سنگ بخار آب را جذب می‌کند و آن را به گرما تبدیل می‌کند، از اینجا به بعد این گرما به کمک المنت می آید برای گرم کردن آب و یا خشک کردن ظروف که این موضوع باعث می‌شود 10 درصد مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای سنگ زئولیت هستند برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترین مثال برای آن می‌توانیم به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنیم این دو مدل ازنظر مشخصات فنی دقیقا شبیه به هم هستن اما تنها تفاوت بین این دو مدل وجود سنگ زئولیت در SMS88TW02M می‌باشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد اما SMS88TW01M دارای برچسب انرژی A++ می‌باشد اما شما می‌توانید اختلاف قیمت بین این دو مدل را به خوبی ببینید و تصمیم بگیرید که این اختلاف قیمت برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

نکته دیگری که در مورد این سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که برخی از فروشندگان این طور بازگو می‌کنند که وجود این سنگ باعث می‌شود ظروف شما خیلی بهتر خشک شود و متاسفانه برخی طوری این مسئله را بازگو می‌کنند که تفاوت خیلی زیادی وجود دارد اما اگر بخواهیم کاملا واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم باید بگوییم که ظرف ها در تمام ماشین های ظرفشویی به صورت کامل خشک می‌شوند اما همانطور که گفتیم سنگ زئولیت رطوبت را جذب می‌کند و آن را به گرما تبدیل می‌کند که این باعث می‌شود زمانی که فن شروع به باد زدن می‌کند و گرمای المنت را در ماشین پخش می‌کند گرمای این سنگ به کمک المنت می آید و باعث می‌شود المنت زمان کمتری را کار کند و همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش می شد و چون این سنگ رطوبت را به خود جذب می‌کند زمانی که شما درب ماشین را باز می‌کنید بخار کمتری در دستگاه است و همان زمان شما می‌توانید ظروف خود را داخل کابینت قرار دهید اما در مدل هایی که این سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافیست نهایت 10 دقیقه درب دستگاه را باز بزارید تا بخار آب خارج شود و سپس می‌توانید ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابینت قرار دهید این تمام واقعیت و مزایای سنگ زئولیت بود حال شما باید تصمیم بگیرید که آیا این اختلاف قیمت در مقابل این مزایا برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

Home connect در ماشین ظرفشویی بوش

وجود قابلیت Home connect در ماشین ظرفشویی بوش این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید و با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود در هرجایی که هستید بتوانید به آن متصل شوید و آن را مدیریت کنید بطور مثال زمانی که در مسافرت هستید می‌توانید از خاموش و یا روشن بودن دستگاه خود مطلع شوید و یا ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و زمانی که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستید آن را روشن کنید تا زمانی که به خانه می‌رسید ماشین ظرفشویی شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است که Home connect نیز یک آپشن خوب برای شماست اما سوال اینجاست که چقدر ممکن است شما از یک همچین آپشنی استفاده کنید و چقدر حاضرید برای چنین آپشنی پول پرداخت کنید و تا چه حدی برای شما توجیه اقتصادی دارد. امیدواریم مباحث گفته شده تا به اینجا توانسته باشد تا حدی به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی به شما کمک کرده باشد شاید تا به اینجا نتوانستیم تمام تکنولوژی های ظرفشویی را به شما معرفی کنیم اما سعی کردیم 2 تا از مهم ترین آنها را که تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشتند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

گارانتی اصلی بوش در ایران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید داشتن اطلاعات کافی در مورد گارانتی بوش است اما متاسفانه امروزه به هر فروشگاهی که مراجعه می‌کنید خود را نمایندگی اصلی بوش معرفی می‌کند و یک گارانتی را به عنوان گارانتی اصلی به ما معرفی می‌کند و جالب اینجاست که مدعی این هستند که این گارانتی اصلی بوش در ایران است و گارانتی های دیگر معتبر نیستند اما متاسفانه هیچ مدرکی بابت ادعاهایی که می‌کنند ندارند و فقط شما را دچار سردرگمی می‌کنند ما در ابتدا داستان این همه گارانتی را به شما خواهیم گفت و در ادامه گارانتی اصلی بوش در ایران را به همراه مدارک به شما معرفی خواهیم کرد چراکه داشتن یک گارانتی شرکتی می‌تواند خیال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله دیگری که بسیار مهم هست این است که با داشتن گارانتی اصلی بوش می‌تواند خیال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسیاری از فروشگاه و شرکت های تعمیرات لوازم خانگی کارت هایی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ می‌کنند و در اختیار فروشگاه های لوازم خانگی قرار می‌دهند تا آن را به عنوان کارت گارانتی بر روی لوازم خانگی خود قرار دهند اما دقت داشته باشید که این کارت های گارانتی در حقیقت فقط یک ترکت تبلیغاتی می‌باشد که تحت عنوان کارت گارانتی روی دستگاه قرار می گیرد، به این صورت اگر شما روزی احتیاج به سرویس کار و یا قطعه‌ای داشته باشید مطمئناً مستقیم به سراغ کارت گارانتی دستگاه خود می روید و با شماره‌ای که بر روی آن قرار دارد تماس می گیرید، به این صورت شما مشتری آن شرکت تعمیرات لوازم خانگی خواهید شد چراکه مطمئنا هیچ چیز شامل گارانتی نمی‌شود و شما باید بابت سرویس و قطعات هزینه آن را پرداخت کنید و چون آنها می‌دانند شما به عنوان نمایندگی به آنها اعتماد زیادی دارید و سراغ شرکت دیگری نخواهید رفت هزینه بسیار زیادی از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانید شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین، سناپویان، کارا گستر و مهستان را در زیر مجموعه خود قرار می گیرد این چهار شرکت تحت عنوان بوش سرویس وظیفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات این چهار شرکت تحت نظارت مستقیم BSH آلمان انجام می‌شود که خدمات یکسانی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند، حتما با خود می گویید اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد مطمئنا باید نام ایران در سایت رسمی بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقیقا همین طور است به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن عکس کارت گارانتی بوش سرویس و دیدن نام ایران در سایت رسمی بوش از طریق لینک «گارانتی بوش سرویس» وارد صفحه مورد نظر شوید شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتی بوش سرویس و یا حتی سیهاوی لازم دارید را پیدا کنید و جواب تمام سوالات خود را بگیرید اما بیاد داشته باشید تمام مقاله را به دقت بخوانید چراکه مسئله بسیار مهمی است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شوید.

 

شما می‌توانید انواع ماشین ظرفشویی بوش را با اقساط 24 ماهه از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید برای این کار می‌توانید از لینک ابتدای صفحه استفاده کنید

 

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

حال که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید حتما به دنبال نزدیک ترین نمایندگی بوش به منزل خود هستید ما نیز آدرس و تلفن تمام فروشگاه های لوازم خانگی بوش را در سرار کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید اما توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ فروشگاهی تحت عنوان نمایندگی بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامی فروشگاه ها در حقیقت فقط عامل فروش محسوب می‌شود چراکه دقت داشته باشید زمانی ما می‌توانیم فروشگاهی را به عنوان نمایندگی فروش به شما معرفی کنیم که توسط شرکت بوش روی آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنین چیزی در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملی از نمایندگی بوش سرویس و یا سیهاوی لازم دارید از طریق لینک «نمایندگی بوش سرویس» می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید در آنجا شما می‌توانید به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرویس، سیهاوی و تمام فروشگاه های لوازم خانگی در کل کشور دسترسی داشته باشید.

منبع: خبرآنلاین

 

 

 

+نوشته شده در یک شنبه 15 دی 1398برچسب:,ساعت15:31توسط pars | |