اجاره ماشین

اجاره ماشین ایرانی،اجاره ماشین ارزان تهران،اجاره ماشین بدون چک،اجاره ماشین لوکس ارزان،اجاره خودرو لوکس

در خرید تمام وسایل و تجهیزات نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها به خوبی توجه کرد. اما این موضوع در خصوص خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح بیشتر تاکید می‌شود. چرا که کارایی و کیفیت این دستگاه رابطه مستقیم با سلامت افراد در محیط‌های گوناگون خصوصا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارد. از طرفی بحث قیمت دستگاه ضدعفونی کننده سطوح نیز غالبا برای خریداران اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این موارد برخی نکات دیگر نیز در خرید این نوع دستگاه‌ها وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد دستگاه

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که قبل از خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح باید به آن توجه شود، نوع کاربرد و محیطی بوده که قرار است از آن استفاده شود. اگرچه معمولا این نوع دستگاه‌ها دارای قابلیت یکسانی هستند، اما برخی مراکز مانند بیمارستان‌ها دارای حساسیت بیشتری بوده و باید در خرید دستگاه تلاش کرد تا بهترین نوع آن خریداری شود. ابتدا بهتر است لیستی از نیازهایی که قرار است توسط دستگاه برطرف شود، تهیه گردد و سپس می‌توان از فروشندگان یا افراد مطلع در این خصوص برای تهیه دستگاه ضدعفونی کننده مناسب اقدام کرد. دستگاهی که بتواند نیازهای لازم را برآورده کند.

نوع دستگاه

در ساخت دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح معمولا از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌شود. انواع مختلف این دستگاه‌ها می‌توانند دارای تفاوت‌هایی باشند که به هنگام خرید باید به آنها دقت شود. از جمله مواردی که در خرید انواع این نوع دستگاه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، قابلیت حمل و استفاده آسان، استفاده از تکنولوژی‌های روز در ساخت آنها، امکان کاربرد در محیط‌های گوناگون، سرعت عمل دستگاه و موارد دیگر است.

قیمت دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح

قیمت در خرید هر محصول و کالا نقش اساسی در انتخاب آنها دارد. دستگاه‌های مذکور بنا به علت‌های مختلف معمولا در قیمت‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شوند. عواملی همچون داخلی یا خارجی بودن دستگاه و نوع تکنولوژی مورد استفاده در ساخت آنها می‌تواند در قیمت تاثیرگذر باشد. اگرچه پیش‌تر اکثر این دستگاه‌ها در خارج تولید شده و توسط شرکت‌های واردکننده وارد می‌شدند، اما امروزه برخی شرکت‌های توانسته‌اند انواع مختلف آنها را با شرایط مناسب تولید و به فروش برسانند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید بسیاری از تجهیزات و محصولات بدون داشتن گارانتی می‌تواند نقص بزرگی محسوب شود. این مورد خصوصا برای محصولاتی مانند دستگاه ضدعفونی کننده می‌تواند اهمیت بیشتری داشته باشد. چرا که مسائلی همچون نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات معمولا برای آنها وجود دارد. از این رو داشتن گارانتی یا خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند خیال خریدار را بابت مشکلات احتمالی راحت کند. بهتر است قبل از خرید در خصوص چگونگی و میزان نیاز به تعمیر دستگاه ضدعفونی کننده از افراد مطلع سوال پرسید. همچنین وجود قطعات در بازار به هنگام خرابی نیز می‌تواند محل توجه خریداران باشد.

برند دستگاه

استفاده از برندهای معتبر در هر محصول یا کالایی تا حد زیادی خیال خریداران را آسوده می‌کند. چرا که آنها با توجه به معروفیت و معتبر بودن برند مذکور به آن اعتماد می‌کنند. این مساله در خصوص خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نیز کاملا صدق می‌کند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید دستگاه از برندهای مختلف در این خصوص و میزان کیفیت آنها کسب اطلاع کرد سپس برای خرید اقدام نمود. اگرچه برندهای خارجی و داخلی مختلفی در این زمینه وجود دارد، اما در چند سال اخیر استفاده از برندهای ساخت داخل نیز رونق چشم‌گیر داشته است. چرا که شرکت‌های داخلی توانسته‌اند با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا مانند تکنولوژی مه‌خشک اقدام به تولید انواع دستگاه ضدعفونی کننده هوا کنند.

مشاوره خرید دستگاه ضدعفونی کننده

پیش‌تر اشاره شد که در خرید دستگاه بهتر است از افراد یا مراکز مطلع در این خصوص مشورت گرفت. این مساله اگرچه در خرید تمام وسایل اهمیت دارد، اما با توجه به آشنایی کمتر عموم جامعه با این دستگاه‌ها، استفاده از مشاوره بیشتر تاکید می‌شود. برای این کار می‌توان از برخی مراکز یا شرکت‌ها مشورت گرفت که یکی از آنها شرکت آرکا افشان است. این شرکت در زمینه تولید و فروش دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح فعالیت داشته و دارای سابقه چندین ساله در این خصوص است. بیشتر تجارب شرکت آرکا افشان در زمینه تولید دستگاه ضدعفونی کننده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است. آرکا افشان توانسته با الهام از ایده‌ها خارجی و بهره‌گیری از مهندسی معکوس نسبت به ساخت دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح اقدام کند که دستگاه نوکوپرشیا نمونه موفق آن به شمار می‌رود. از آنجا که قیمت دستگاه ضدعفونی کننده هوا برای خریدار ایرانی اهمیت زیادی دارد، آرکا افشان تلاش کرده تا محصولات خود را با بهینه‌ترین قیمت و متناسب با توان مشتری ایرانی به بازار عرضه کند. کارشناسان این شرکت می‌توانند در زمینه خرید این نوع از دستگاه‌ها به خریداران مشاوره تخصصی ارائه دهند که این کار با یک تماس تلفنی امکان‌پذیر است.

+نوشته شده در جمعه 13 دی 1398برچسب:دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح+دستگاه نوکوپرشیا+آرکا افشان,ساعت12:33توسط pars | |

احتمالا تا به حال نام ارز های دیجیتال و بیت کوین را شنیده اید. تقریبا می توان گفت روزی نیست که خبر مهمی از این ارز ها منتشر نشود. حتی این خبر ها گاهی آن قدر مهم و انقلابی هستند که تمام کانال های خبری که موضوعاتی دیگر را پوشش می دهند نیز مجبور می شوند اخبار این ارز های پر سود را پوشش دهند. اکثر این خبر ها درباره افزایش قیمت های بسیار بالای این ارز ها خبر می دهند. اگر هنوز متوجه نشده اید که می خواهیم شما را با چه بازاری آشنا کنیم در ادامه به طور کامل به شما خواهیم گفت شما در این چند ساله چه سرمایه ای را از دست داده اید. 

 

 

ارز دیجیتال چه قدر سود دارد؟

شاید هنگامی که از خبر های مهم و افزایش قیمت به شما گفتیم با خود فکر کردید احتمالا افزایش قیمت بیت کوین هم مانند افزایش قیمت دلار است و این افزایش قیمت حتی در شدیدترین حالت هم نمی تواند برای کسانی که سرمایه پایینی دارند زیاد جلوه دهد. باید به شما بگوییم که شما به شدت در اشتباه هستید. اجازه دهید این موضوع را به صورت کاملا ثابت شده با آمار و ارقام برایتان توضیح دهیم. 

بیت کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰۰ دلار قیمت داشت. اگر شما در آن زمان تنها ۲۰۰ دلار هزینه می کردید، یا بهتر بگوییم، اگر فقط بر روی ۲۰۰ دلار از دارایی خود سرمایه گذاری می کردید و یک بیت کوین می خریدید، الان حدود ۱۰ هزار دلار پول به دست آورده بودید بدون آن که هیچ کاری انجام دهید. منظور ما از هیچ کاری، واقعا هیچ کاری است!

شاید با خود بگویید بازار ارز های دیجیتال هم مانند بسیاری از بازار های دیگر مخصوص افراد خارج از کشور است و مگر می شود داخل ایران هم ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. باید بگوییم که این درست است که ارز های دیجیتال کمی دیر تر از سایر نقاط دنیا به بازار ایران وارد شدند، اما اکنون این ارز ها کاملا جای خود را در ایران باز کرده اند و هر روزه این ارز ها در مقادیر بالا خرید و فروش می شوند و افراد زیادی از این راه کسب درآمد های میلیونی آن هم به صورت روزانه دارند. 

این یک واقعیت است که دیگر دست کسی به بیت کوین ۲۰۰ دلاری نمی رسد، اما هنوز هم این ارز پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می توان روی آن سرمایه گذاری بسیار موفق کرد. پس هنوز هم برای به دست آوردن یک سود خوب دیر نشده است. برای شروع این سرمایه گذاری ابتدا باید بتوانید بیت کوین بخرید. 

 

 

خرید و فروش بیت کوین در ایران

پیش از این که خرید فروش بیت کوین در ایران را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که روش خرید و فروش تمام ارز های دیجیتال مانند هم است اما از آن جا که بیت کوین پر طرفدارترین، گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال است، ما در این مطلب فقط از نام بیت کوین استفاده می کنیم اما اگر ارز دیگری است که به آن علاقه دارید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید روش انجام آن مانند بیت کوین است و تفاوتی ندارد. 

خرید ارز دیجیتال در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا است. صرافی های آنلاین زیادی برای انجام این کار فعالیت می کنند که می توانید به صورت مستقیم ریال پرداخت کرده و بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را تحویل بگیرید. برای تبدیل بیت کوین به ریال در ایران و یا بر عکس سایت های داخلی وجود دارند که می توانید برای آن ها ریال فرستاده و ارز دیجیتال دریافت کنید و یا اگر بیت کوین در اختیار دارید به این سایت ها فروخته و در ازای آن ریال دریافت کنید. 

شما با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال می توانید سرمایه گذاری خود را شروع کنید. 

اما اگر ارز خود را خرید اید و الان قیمت آن زیاد شده است احتمالا می خواهید آن را بفروشید و این سوال برایتان پیش آمده است که نحوه فروش بیت کوین در ایران چگونه است؟ روش فروش بیت کوین در ایران نیز مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. 

حال که نحوه خرید بیت کوین در ایران و همچنین فروش آن را می دانید می توانید به راحتی سرمایه گذاری خود را انجام دهید و به کسب درآمد دلاری بپردازید. 

 

گرمایش از کف یکی از جدیدترین روش‌های گرمایشی ساختمان

 

کلیه خدمات مربوط به گرمایش که در فصل زمستان به آن نیاز دارید به طور کامل در “کاردون” ارائه می‌شوند. برخی از خدمات پرطرفدار گرمایش که در “کاردون” ارائه می‌شوند عبارتند از: سرویس و تعمیر آبگرمکن، نصب آبگرمکن، نصب، سرویس و تعمیر بخاری، نگهداری و تعمیر موتورخانه و همچنین نصب موتورخانه که تنها بخشی از خدمات پرطرفدار گرمایش را شامل می‌شود. همچنین خدمات مربوط به سرویس و تعمیر پکیج، تعمیر شوفاژ، تعمیر و نصب حوله خشک کن، سرویس و تعمیر شومینه، گرمایش از کف، نصب پکیج و همچنین نصب شومینه نیز جزو خدمات آنلاین “کاردون” می‌باشد. که درخواست‌های زیادی را دربر دارد. در ادامه نحوه ارائه هر یک از خدمات و همچنین نحوه ثبت سفارش در سایت “کاردون” را به طور کامل برایتان می‌گوییم.

 

سرویس و تعمیر آبگرمکن

سرویس آبگرمکن و تعمیر آبگرمکن شاید به ظاهر کار آسانی به نظر برسد. سرویس و تعمیر آبگرمکن باید به دست متخصص این حرفه انجام شود. بنابراین به دنبال فیلم اموزش تعمیر ابگرمکن دیواری، فیلم آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان، آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان pdf، اموزش رایگان تعمیر ابگرمکن دیواری بوتان، آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 نباشید و کار را به متخصص این حرفه بسپارید. در برخی مواقع که با آب سرد در فصل زمستان روبرو می‌شویم باید سریعا با متخصص تعمیر آبگرمکن ارتباط برقرار کنیم. اما شاید پیدا کردن متخصص به این سرعت امکان پذیر نباشد. “کاردون” امکانی را فراهم آورده که شما در سریعترین زمان ممکن به چندین متخصص به صورت همزمان دسترسی پیدا کنید. از بین تعمیرکاران آبگرمکن و سرویسکاران آبگرمکن بهترین را برای خود انتخاب نمایید. اما به یاد داشته باشید که در هنگام ثبت سفارش تعمیر آبگرمکن و یا سرویس آبگرمکن حتما مدل آبگرمکن خود را مشخص نمایید. زیرا نحوه سرویس و تعمیر آبگرمکن هر یک از مدل‌ها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال: سرویس آبگرمکن دیواری بوتان b3115 با تعمیر آبگرمکن ایستاده یا تعمیر رگلاتور آبگرمکن دیواری بوتان کاملا متفاوت است. همچنین هزینه سرویس و تعمیر آبگرمکن‌ها با هم متفاوت است.

 

نصب آبگرمکن

شما با نصب آبگرمکن در ساختمان خود می‌توانید به آب گرم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. قیمت نصب آبگرمکن به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در قیمت نصب آبگرمکن می‌توان به برند آبگرمکن، اندازه آبگرمکن، محل نصب آبگرمکن را می‌توان نام برد. به خاطر هزینه نصب آبگرمکن به د نبال آموزش نصب آبگرمکن بوتان b3115، طریقه نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115، آموزش تصویری نصب آبگرمکن دیواری بوتان، آموزش نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115، نحوه نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115 نباشید. چون در صورتی که این کار به صورت اصولی و صحیح انجام نشود عواقب جانی و مالی جبران ناپذیری در پی دارد.انتخاب بهترین نوع آبگرمکن یکی از مهمترین مواردی است که قبل از نصب آبگرمکن باید به آن توجه داشت. از بین انواع برندهای آبگرمکن موجود در بازار کدام یک برای شما مناسب تر است؟ در چنین مواردی می‌توانید با متخصصین تاسیسات حاضر در “کاردون” مشورت نمایید. از جمله عوامل موثر در انتخاب شما می‌توان به عواملی همچون: مصرف خانگی یا مصرف غیر خانگی، میزان آب مصرفی شما، مکان و فضای آزاد و همچنین بودجه شما، اشاره نمود.

 

نصب، سرویس و تعمیر بخاری

قیمت تعمیر بخاری در مقایسه با خرید و نصب بخاری جدید بسیار کمتر است. نصب بخاری دیواری نیک کالا، نصب بخاری دیواری دودکش دار با نحوه نصب بخاری دیواری آبسال و طریقه نصب یخاری دیواری با یکدیگر متفاوت است. همچنین هزینه سرویس بخاری از تعمیر بخاری کمتر است. بنابراین به صرفه تر است که حداقل به طور سالیانه و منظم سرویس بخاری خود را انجام دهید. تا مجبور به تعمیر بخاری و حتی در شرایط بحرانی خرید و نصب بخاری جدید نشوید. خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر بخاری همگی در “کاردون” ارائه می‌شود. برخی از خدماتی که در هنگام سرویس بخاری و یا تعمیر بخاری ارائه می‌شوند عبارتند از: تنظیم ارتفاع لوله بخاری از کف، رفع مشکل سرد شدن لوله بخاری، پس از روشن نمون بخاری بوی گاز به مشام می‌رسد، از بخاری روشن که در حال کار است بوی گاز به مشام می‌رسد، بخاری شعله مناسب و منظمی ندارد، بخاری خود به خود خاموش می‌شود و … تنها بخشی از مشکلاتی است که در هنگام ثبت درخواست تعمیر بخاری یا سرویس بخاری به کررات تکرار می‌شود. در ادامه نحوه ثبت سفارش و دریافت خدمات از “کاردون” را به طور کامل برایتان شرح می‌دهیم.

 

 نگهداری و تعمیر موتورخانه

نگهداری و تعمیر موتورخانه تهران یکی از خدمات پردرخواست در “کاردون” است که در واقع حضور تعمیرکار تاسیسات موتورخانه یکی از مهمترین موارد در مدیریت ساختمان است. نگهداری و تعمیر موتورخانه کاری بسیار تخصصی است که باید توسط متخصص این حرفه انجام شود. در صورتی که نگهداری و تعمیر موتور خانه به دست افراد نابلد و بی تجربه که آموزش سرویس موتورخانه را ندیده اند انجام شود؛ می‌تواند خسارات جبران ناپذیر بسیار زیادی در بر داشته باشد. قبل از هرچیز با نگهداری صحیح و بازدید از موتورخانه به موقع دیگر نیازی به تعمیر موتورخانه نخواهید داشت. اما در صورتی که نیاز به تعمیر موتور خانه داشتید حتما کار را به دست متخصصین این حرفه(شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه) بسپارید. “کاردون” بهترین متخصصین را در یک مکان گرد هم آورده تا شما بتوانید در هنگام ثبت درخواست تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات در یک لحظه حداکثر به هفت سرویسکار از بهترین متخصصین شهرتان دسترسی داشته باشید و از بین بهترین‌ها بهترین خود را انتخاب نمایید.

 

نصب موتورخانه

نصب موتورخانه حتما باید توسط یک متخصص آموزش دیده و با تجربه انجام شود. در صورتی که می‌خواهید از قیمت نصب موتورخانه آگاهی کسب نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم که درخواست خود را در سایت ثبت نمایید و به رایگان قیمت نصب موتورخانه را از کارشناسان ما دریافت نمایید. هزینه نصب موتورخانه به عوامل متعددی از جمله: لوله کشی آب سرد و گرم، نصب مخزن، نصب مشعل الکتریکی یا گازی و موارد مشابه بستگی دارد.

  • قیمت نصب موتورخانه
  • قیمت نصب موتورخانه شوفاژ
  • قیمت موتورخانه ساختمان
  • قیمت تجهیزات موتورخانه
  • قیمت موتورخانه مرکزی
  • قیمت موتورخانه شوفاژ

 

سرویس و تعمیر پکیج

با مشاهده کوچکترین مشکل در عملکرد پکیج بهتر است به فکر سرویس و تعمیر پکیج شبانه روزی باشید. سرویس پکیج باید به طور منظم در صورتی که مشکلی نداشته باشید دو بار در سال انجام شود. سرویس پکیج شامل مواردی از جمله: هواگیری پکیج، اسید شویی پکیج و همچنین شستشوی پکیج می‌باشد. خدمات مربوط به تعمیر پکیج شامل مواردی همچون: تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج ایرفو، تعمیر انواع پکیج، تعمیر مبدل پکیج، شناسایی کد خطای پکیج، بررسی علت آب دادن پکیج و همچنین بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج می‌توان اشاره نمود. کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر پکیج در “کاردون” به صورت آنلاین ارائه می‌شود. که می‌توانید قبل از دریافت خدمات از هزینه سرویس پکیج یا تعمیر پکیج خود مطلع شوید. که بر اساس نرخ اتحادیه تعمیر پکیج اعلام می شود.

 

تعمیر شوفاژ

تعمیر شوفاژ و تعمیر رادیاتور شوفاژ یکی از خدمات پردرخواست در زمینه خدمات گرمایشی است که توسط “کاردون” ارائه می‌شود. برخی از خدماتی که در حوزه تعمیر پکیج ارائه می‌شود عبارتند از: جابجایی رادیاتور شوفاژ، تعویض آب شوفاژ، بسته بودن شیر برگشت رادیاتور، علت آب دادن شیر رادیاتور شوفاژ، سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ، وجود صدای آب در رادیاتور شوفاژ و همچنین نشتی رادیاتور که می‌‌توانید به رایگان از طریق ثبت سفارش از کارشناسان ما قیمت خدمات تعمیر شوفاژ را دریافت نمایید.

 

تعمیر و نصب حوله خشک کن

نصب حوله خشک کن در حمام در فصل زمستان گرمای دلپذیری به شما هدیه می‌کند. با نصب حوله خشک کن(گیره حوله خشک کن، بست حوله خشک کن) از گرمای یکنواخت در حمام بهره مند می‌شوید. در صورتی که از همان ابتدا، زمان لوله کشی پکیج، نصب حوله خشک کن خود را انجام نداده اید به دنبال راهنمای نصب حوله خشک کن بوتان یا سایر برندها نباشید. شما می‌توانید در هر زمان که خواستید درخواست نصب حوله خشک کن را به تنهایی در سایت “کاردون” ثبت نمایید. اما در صورتی که حوله خشک کن را از قبل نصب نموده اید و نیاز به تعمیر حوله خشک کن داشتید. به عنوان مثال: هواگیری حوله خشک کن ایران رادیاتور، ارتفاع استاندارد نصب حوله خشک کن، اتصالات حوله خشک کن، نحوه هواگیری حوله خشک کن و موارد مشابه که نیاز به تعمیر و نصب حوله خشک کن دارید می‌توانید به رایگان از کارشناسان حاضر در “کاردون” قیمت دریافت نمایید.

 

سرویس و تعمیر شومینه

پیدا کردن علت خاموش شدن شومینه گازی شومینه و سرویس و تعمیر شومینه کاری است که بدون داشتن تخصص و تجربه کافی امکان پذیر نیست. شاید هم اکنون که با مشکل شومینه خود روبرو شده اید به دنیال سرویسکار حرفه ای در زمینه سرویس شومینه یا ترموکوپل شومینه هستید و نمی‌دانید به کدام سرویسکار مراجعه نمایید و یا از قیمت ترموکوپل شومینه گازی آگاهی ندارید؟ ما برای این مشکل شما راه حل خوبی داریم. ما بهترین متخصصین در شهر شما را گرد هم آورده ایم تا شما بتوانید از بین بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران، بهترین خود را انتخاب نمایید.

 

سیستم گرمایش از کف چیست

نقشه گرمایش از کف یکی از جدیدترین روش‌های گرمایشی ساختمان است. سرویسکار با تجربه قبل از اجرای پروژه گرمایش از کف باید نقشه گرمایش از کف را تهیه نموده و فاصله لوله‌های گرمایش را تنظیم نماید. هزینه گرمایش از کف(قیمت سیستم گرمایش از کف برقی) ارتباط مستقیمی با نظرات کارشناسی در مورد گرمایش از کف، موقعیت مکانی ساختمان، نوع و برند لوله کشی استفاده شده درپروژه گرمایش از کف دارد. برخی از مهمترین عواملی که افراد ترجیح می‌دهند از خدمات گرمایش از کف استفاده نمایند عبارتند از: راحتی در چیدمان و دکوراسیون منزل، جلوگیری از خشکی هوا، صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه، گرمای یکنواخت در محیط را می‌توان نام برد.

 

نصب پکیج

در صورتی که نصب پکیج به درستی و توسط متخصص نصب پکیج انجام نشود بعد از نصب با مشکلات متعددی روبرو می‌شوید. بنابراین به دنبال آموزش تصویری نصب پکیج، آموزش نصب پکیج دیواری بوتان، آموزش نصب پکیج ایران رادیاتور، طریقه نصب پکیج لورچ، نحوه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور، نحوه نصب پکیج دیواری بوتان و نصب پکیج سایر برندها نباشید و کار را به کاردون بسپارید. هزینه نصب پکیج به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله برند پکیج شما، محل قرار گیری پکیج، اندازه پکیج و موارد مشابه که می‌توانید با ثبت درخواست نصب پکیج و مشخص نمودن تمامی موارد خواسته شده در مراحل ثبت درخواست به رایگان از متخصصین حاضر در “کاردون” قیمت نصب پکیج را دریافت نمایید.

 

نصب شومینه

نصب شومینه یکی از خدمات پردرخواست در فصل زمستان است. در صورتی که در شهر خود برای نصب شومینه به دنبال نصاب شومینه ماهر و با تجربه هستید “کاردون” همراه شماست. ما بهترین‌ها در هر حوزه را دور هم جمع کرده تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن به بهترین متخصصین دسترسی داشته باشید و بتوانید از چندین متخصص به رایگان قیمت نصب شومینه(هزینه نصب شومینه گازی، نصب ترموکوبل شومینه گازی، نصب شومینه هیزمی، نصاب شومینه گازی) را دریافت نمایید. یک نصاب حرفه ای شومینه با انواع شومینه آشنایی دارد و در نصب انواع مدل‌های شومینه تبحر دارد. بنابراین وقت خود را برای اموزش تصویری نصب شومینه گازی، طرز راه اندازی شومینه، راهنمای نصب شومینه گازی تلف نکنید.

 

نحوه ثبت سفارش انواع خدمات گرمایش در کاردون چگونه است؟

شما به راحتی بدون نیاز به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی به صورت آنلاین درخواست خود را در سایت “کاردون” ثبت می‌کنید. پس از ثبت درخواست شما سرویسکاران و تعمیرکاران حاضر در “کاردون” برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می‌کنند. بعد از دریافت قیمت پیشنهادی به پروفایل هر یک از کارشناسان مراجعه نموده و از میزان تخصص و مهارت هر یک اطلاعات خوبی به دست می‌آورید. همچنین با مشاهده امتیازات و نظرات مشتریان قبلی از نحوه عملکرد و خدمت رسانی آن‌ها آگاهی پیدا می‌کنید و از میان بهترین متخصصین حاضر بهترتن خود را انتخاب نمایید.

+نوشته شده در شنبه 7 دی 1398برچسب:,ساعت15:46توسط pars | |

چرا شوفاژ گرم نمی‌شود؟ 

 

اهمیت و ضرورت وجود سیستم‌های گرمایشی بر کسی پوشیده نیست. هیچ کدام دوست نداریم سرما را بدون بخاری، شومینه، شوفاژ، آبگرمکن، پکیج یا موتورخانه تجربه کنیم. افراد با توجه به نیازشان برای تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی موردنظرشان اقدام می‌کنند. سرویس پکیج و تعمیر پکیج، سرویس آبگرمکن و تعمیر آبگرمکن، نصب بخاری، سرویس و تعمیر بخاری، تعمیر شوفاژ، نگهداری و تعمیر موتورخانه، تعمیر و نصب حوله خشک کن، سرویس و تعمیر شومینه، گرمایش از کف، نصب پکیج، نصب آبگرمکن، نصب موتورخانه، نصب شومینه از جمله خدمات گرمایشی است که هر کدام تخصص خاصی را نیاز دارد.

 

سرویس و تعمیر پکیج

پکیج یکی از پر مصرف‌ترین سیستم‌های گرمایشی در ایران است. اگر از پکیج برای تامین آب گرم یا برای گرم کردن شوفاژ‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است هر شش ماه یک بار برای سرویس پکیج اقدام کنید.

اهمیت تعمیر به موقع پکیج نیز بر کسی پوشیده نیست. اگر هرگونه ایرادی در عملکرد پکیج وجود داشته باشد، فورا شخصی را برای تعمیر پکیج پیدا کنید.

 

سرویس پکیج چه مزایایی دارد؟

سرویس به موقع پکیج مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا:

هزینه تعمیر پکیج کاهش می‌یابد: اگر قطعه‌ای معیوب باشد، قبل از آسیب رساندن به دیگر قطعات پکیج تعویض می‌شود. همین اقدام شما را از صرف هزینه‌های سنگین برای تعمیر پکیج بیمه می‌کند. زیرا هزینه سرویس پکیج کمتر از هزینه تعمیر پکیج می‌شود.

افزایش عمر پکیج: با انجام سرویس پکیج، عمر مفید دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

 

نکاتی که بهتر است به آن توجه کنید:

توجه داشته باشید سرویس پکیج و رسوب زدایی آن با دستگاه رسوب گیری پکیج مناسب انجام شود.

همچنین روش سرویس پکیج ایران رادیاتور تفاوتی با سرویس پکیج بوتان ندارد. به همین دلیل قیمت سرویس پکیج بوتان تفاوتی با هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور نخواهد داشت.

 

خدماتی که در زمینه سرویس پکیج توسط سرویسکار پکیج ارائه می‌شود شامل:

  • هواگیری پکیج
  • اسیدشویی پکیج
  • شستشوی پکیج
  • رسوب زدایی پکیج
  • جوشکاری مبدل پکیج
  • رسوب زدایی مبدل اصلی پکیج
  • خدمات تعمیر پکیج

تعمیر پکیج تنها مربوط به زمستان نیست، اما برایمان عملکرد مناسب آن در روزهایی که هوا سرد می‌شود، اهمیت می‌یابد. اگر مشاهده کردید که آب حمام گرم نمی‌شود، یا پکیج روشن نمی‌شود، اولین اقدام شما چیست؟ عده‌ای هنگام مواجه شدن با مشکلاتی در پکیج، به تعمیرکار پکیج فعال در نمایندگی مراجعه می‌کنند. اما اگر به هر دلیل به نمایندگی برند پکیج خود دسترسی ندارید، راه حل چیست؟ بهترین راه این است که تعمیر پکیج خود را به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گرمایشی بسپارید. پکیج شما از هر برند و مدلی که باشد، تعمیرکار پکیج برای رفع و عیب یابی دستگاه شما به محل شما می‌آید. تعمیر مبدل پکیج، عیب یابی کد خطای پکیج، تعمیر پکیج دیواری بوتان، عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور از جمله مواردی هستند که با خیال راحت می‌توانید به تعمیرکار پکیج بسپارید.

 

  • تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  • تعمیر پکیج بوتان
  • تعمیر پکیج ال جی
  • تعمیر پکیج لورچ
  • تعمیر پکیج ایرفو
  • تعمیر پکیج زمینی اخگر
  • تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما
  • تعمیر پکیج دیواری گلدیران
  • تعمیر پکیج بوتان مدل calda venezia
  • تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff

 

 

سرویس و تعمیر آبگرمکن

آبگرمکن یکی از وسایل مورد استفاده برای تامین آب گرم مصرفی است. در زندگی مدرن امروزی آب گرم همیشه در دسترس است و زندگی بدون آن ناممکن است. اگر به هر دلیلی آب سرد باشد و آبگرمکن دچار عیب و مشکل شود زندگی را مختل می‌کند. حمام کردن، شستن دست‌ها، استفاده از سرویس بهداشتی یا شستن ظرف‌ها را بدون وجود آبگرمکن تصور کنید. حال که از اهمیت آن باخبر شدیم، اگر با روشن نشدن آبگرمکن یا روشن نشدن شمعک آن مواجه شدید چه اقدامی انجام می‌دهید؟ سرویس و تعمیر آبگرمکن را به دست متخصصان شهر خودتان بسپارید.

  • سرویس آبگرمکن بوتان
  • تعمیر آبگرمکن ایستاده
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3118
  • سرویس آبگرمکن دیواری بوتان b3115
  • تعمیر رگلاتور آبگرمکن دیواری بوتان

تعمیر شوفاژ را به متخصص بسپارید.

 

علت آب دادن رادیاتور شوفاژ چیست؟ چرا شوفاژ گرم نمی‌شود؟ علت بسته بودن شیر برگشت رادیاتور چیست؟ این‌ها مشکلاتی است که ممکن است برای شوفاژ شما هم پیش آید.

یکی از وسایل گرمایشی برای ساختمان‌ها شوفاژ است. شوفاژ از طریق پکیج یا سیستم گرمایش مرکزی، گرما را منتقل می‌کند. اگر به هر دلیلی به تعمیر شوفاژ، تعمیر رادیاتور شوفاژ، جابجایی رادیاتور شوفاژ، تعویض آب شوفاژ و تعویض منبع دوجداره نیاز داشته باشید، به تنها چیزی که نیاز دارید یک تعمیرکار رادیاتور شوفاژ است. تعمیرکاری را انتخاب کنید که قادر باشد هرگونه عیب و نقص را در شوفاژ رفع کند. برای اطلاع از هزینه هواگیری شوفاژ یا دستمزد نصب رادیاتور می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و به رایگان قیمت بگیرید.

 

نصب، سرویس و تعمیر بخاری

نصب بخاری گازی و استفاده از آن بسیار آن است. همین موضوع باعث شده است که استفاده از آن بسیار رایج باشد. اما استفاده از این وسیله خطراتی را به همراه دارد. اهمیت دارد که نصب بخاری، سرویس بخاری و تعمیر بخاری به چه شکل انجام شود. اگر هرگونه اشکالی مانند نشتی بوی گاز، خاموش شدن ترموکوپل را مشاهده کردید، سریعا برای تعمیر بخاری گازی اقدام کنید. علاوه بر تعمیر بخاری، می‌توانید برای هر یک از موارد زیر از متخصصان قیمت بگیرید:

  • تعمیر بخاری گازی و برقی
  • جابه‌جایی و نصب بخاری گازی و برقی
  • سرویس بخاری گازی و برقی
  • تعمیر ترموکوپل بخاری
  • تعمیر بخاری بدون دودکش آبسال
  • تعمیر بخاری گازی پلار
  • تعمیر فندک بخاری گازی

سختی مشاهده فیلم آموزش تعمیر بخاری گازی، آموزش تعویض فیلتر بخاری گازی، نحوه تعویض ژیگلور بخاری گازی، شمعک بخاری روشن نمیمونه، آموزش تعمیر بخاری گازی pdf، فیلم آموزش تعمیر بخاری گازی، دانلود آموزش تعمیر بخاری گازی، فیلم تعمیر بخاری گازی را به خود ندهید. اگر بخاری با مشکل جدی روبرو باشد، آن را به تعمیرکار بسپارید.

 

 نگهداری موتورخانه، تعمیر موتورخانه و نصب موتورخانه

موتورخانه و حرارت مرکزی، یکی از تاسیساتی است که علاوه بر تامین آب گرم برای گرمایش نیز مورد استفاده قرار گیرد. نگهداری موتورخانه و تعمیر موتورخانه دو نیاز و دغدغه مدیران و اهالی ساختمان‌هاست. زیرا هر چند وقت یک بار سرویس موتورخانه باید انجام شود. متخصصین تاسیسات، علاوه بر نگهداری و تعمیر موتورخانه باید راهی برای بهینه کردن مصرف انرژی موتورخانه ساختمان ارائه دهند.

  • طرز کار موتورخانه
  • راه اندازی و نصب موتورخانه
  • تطابق دیگ و مشعل در موتورخانه
  • رسوب زدایی و سرویس دیگ موتورخانه

 

قیمت نصب موتورخانه چقدر است؟

قیمت نصب موتورخانه متناسب با قیمت موتورخانه ساختمان، قیمت تجهیزات موتورخانه، قیمت موتورخانه مرکزی، قیمت موتورخانه شوفاژ تعیین می‌شود.

 

نصب پکیج یا نصب آبگرمکن؟

همیشه این سوال برای کسانی که می‌خواهند وسیله موردنظر خود برای گرم شدن آب را تهیه کنند، پیش می‌آید. نصب پکیج یا نصب آبگرمکن به خود شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید در کنار آب گرم، از شوفاژ استفاده کنید پکیج گزینه مناسب‌تری است. شرایط نصب پکیج در آشپزخانه از نصب آبگرمکن مناسب‌تر است.

اگر به نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115، نصب آبگرمکن گازی ایستاده یا دیواری نیاز داشتید، از متخصصان شهر خود به رایگان قیمت بگیرید.

  • آموزش نصب آبگرمکن بوتان b3115
  • نحوه نصب آبگرمکن دیواری بوتان b3115
  • آموزش تصویری نصب آبگرمکن دیواری بوتان
  • طریقه نصب آبگرمکن مخزنی گازی
  • آموزش تصویری نصب پکیج
  • آموزش نصب پکیج دیواری بوتان
  • آموزش نصب پکیج ایران رادیاتور
  • نحوه نصب پکیج دیواری بوتان
  • نحوه نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • طریقه نصب پکیج لورچ

 

تعمیر و نصب حوله خشک کن

معمولاً کار تعمیر و نصب حوله خشک کن بر عهده‌ی متخصص تاسیسات و لوله کشی است. همان‌طور که می‌دانید، حوله خشک کن نوعی رادیاتور است که وظیفه گرم کردن حمام و کاهش غلظت رطوبت را دارد. علاوه بر این، از آن برای خشک کردن حوله‌ها، دستمال‌ها و لباس‌های کوچک نیز استفاده می‌شود. مواردی که هنگام نصب حوله خشک کن به آن توجه می‌شود: ارتفاع استاندارد نصب حوله خشک کن، ارتفاع استاندارد حوله خشک کن، مراحل نصب حوله خشک کن، فیلم نصب حوله خشک کن، راهنمای نصب حوله خشک کن بوتان است. لوازم نصب حوله خشک کن که به آن نیاز دارید: بست حوله خشک کن، گیره حوله خشک کن، اتصالات حوله خشک کن است. هنگام تهیه و خرید به آن دقت کنید.

 

تعمیر حوله خشک کن شامل چه مواردی می‌شود؟

  • تعمیر سوراخ شدن حوله خشک کن
  • تعمیر رادیاتور حوله خشک کن
  • هواگیری حوله خشک کن
  • هواگیری حوله خشک کن ایران رادیاتور

 

سرویس شومینه، تعمیر شومینه و نصب شومینه

چگونه شومینه گازی را روشن کنیم؟ آیا از نصاب شومینه برای راه اندازی شومینه بهره ببریم؟ در این قسمت به تمامی سوال‌های شما پاسخ داده‌ایم

این روزها در بسیاری از ساختمان‌ها از شومینه برای گرمایش خانه استفاده می‌کنند. نصب شومینه اقدامی برای داشتن یک وسیله گرمایشی لوکس است. نصب ترموکوبل شومینه گازی نیازمند مهارت است که از عهده هر نصاب شومینه شاید برنیاید.

قبل از آن‌که بخواهید شومینه خود را روشن کنید، به سرویس آن نیاز دارید. سرویس شومینه گازی شامل شستشوی شومینه، بررسی عملکرد ترموکوبل شومینه، بررسی لوله‌های گاز و تعویض هیزم آن است.

علت خاموش شدن شومینه گازی را باید در ترموکوبل شومینه پیدا کنید. اگر شومینه شما ناگهان خاموش می‌شود، یا هرگونه مشکلی در عملکرد شومینه خود مشاهده کردید، فورا شیر گاز خود را ببندید و عیب یابی آن را به متخصص تعمیر شومینه بسپارید. تعمیر شمعک شومینه، تعمیر ترموکوپل شومینه به راحتی توسط متخصصان انجام می‌شود.

 

قیمت نصب شومینه

هزینه نصب شومینه گازی یا هر مدل شومینه بهتر است از یک نصاب شومینه بپرسید. قیمت ترموکوپل شومینه گازی یا هر وسیله‌ای که استفاده می‌کنید بر قیمت نصب تاثیر می‌گذارد.

 

مزایا و معایب سیستم گرمایش از کف چیست؟

گرمایش از کف یکی از روش‌های جدید برای گرمایش خانه و ساختمان در زمستان است. اگر قصد راه اندازی گرمایش از کف برای ساختمان خود دارید، بهتر است ابتدا با مزایا و معایب آن آشنا شوید سپس تصمیم بگیرید.

  • مزایای سیستم گرمایش از کف
  • پخش گرمای یکنواخت دمای محیط
  • راحتی استفاده و تنظیم دمای محیط
  • مقرون به صرفه بودن مصرف انرژی
  • بدون سر و صدا کار کردن
  • طول عمر بالا نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی

 

معایب سیستم گرمایش از کف

  • دمای آن به تدریج بالا می‌رود
  • هزینه سیستم گرمایش از کف تقریبا زیاد است
  • راه اندازی گرمایش از کف زمان بر است
  • بعد از مدتی به هواگیری گرمایش از کف نیاز دارید
  • به خاطر بتن ریزی گرمایش از کفف هر گونه تغییرات بعدی سخت است

 

کلام پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا یک مطلب جامع در مورد سیستم‌های گرمایشی داشته باشیم. سرویس پکیج و تعمیر پکیج، سرویس آبگرمکن و تعمیر آبگرمکن، نصب بخاری، سرویس و تعمیر بخاری، تعمیر شوفاژ، نگهداری و تعمیر موتورخانه، تعمیر و نصب حوله خشک کن، سرویس و تعمیر شومینه، گرمایش از کف، نصب پکیج، نصب آبگرمکن، نصب موتورخانه، نصب شومینه بخشی از خدماتی است که توسط متخصصان گرمایشی کاراباما ارائه می‌شود. قبل از انجام هر یک از این خدمات از چند متخصص به رایگان قیمت بگیرید.

 

+نوشته شده در جمعه 6 دی 1398برچسب:,ساعت17:9توسط pars | |

ضدعفونی؛ روش‌های قدیمی یا استفاده از دستگاه نوکواسپری (Nocospray)؟

 

هر روز با محیط‌ها و اجسام گوناگونی در تماس هستیم که در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی هستند به همین دلیل بدن ما متأثر از این آلودگی‌هاست. این مسئله در مراکز بهداشتی و درمانی، مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌های دندان ‌پزشکی و … مهم‌تر و حساس‌تر نیز هست.

در این مقاله دستگاهی را به شما معرفی کنیم که کاربرد زیادی در مراکز بهداشتی و درمانی دارد و با وجود این دستگاه دیگر نگران آلودگی‌هایی که در این مکان‌ها بوجود می‌آید نخواهیم بود. این دستگاه ضدعفونی کننده دستگاه نوکو اسپری (Nocospray) نام دارد. اما قبل از معرفی این دستگاه کاربردی، به عفونت های بیمارستانی می‌پردازیم و آماری از میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری های ناشی از آنها ارائه می‌کنیم.

 

عفونت‌های بیمارستانی

عفونت هاي بيمارستاني (HAI) در مراكز بهداشتي درماني، مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ها بسیار شایع هستند و علت آن بیشتر حضور و رفت و آمد بیمارانی است که به انواع بیماری ها مبتلا هستند. این عفونت ها غیر از سایر بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند برای پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل نیز بسیار خطرناک خواهند بود.

بعضی از باکتری‌ها وقتی در شرایط نامساعد محیطی از جمله کمبود مواد غذایی (مانند منابع کربن و ازت)، محیط خشک و دمای بالا قرار می‌گیرند به دور خود دیواره ضخیمی می‌سازند که به آن اسپور باکتری گفته می‌شود. باکتری‌های تشکیل دهنده اسپور به سختی از مناطق آلوده پاک می‌شوند که این موضوع منجر به شیوع و عود کردن بیماری ها می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضدعفونی هوا، ضدعفونی سطوح و همینطور ضدعفونی ابزارها و تجهیزات پزشکی اهیمت پیدا می‌کند.

 

نرخ مرگ و میر بر اثر عفونت‌های بیمارستانی

افزایش نرخ عفونت های بیمارستانی به پیامدهای منفی برای بیماران مانند طولانی تر شدن طول درمان، ابتلا به بیماری جدید در زمان بستری و در بدترین حالت به مرگ منجر می‌شود. براساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شد، 99 هزار نفر هر سال در اثر بیماری‌های عفونی فوت می‌کنند. در این مطالعه مشخص شد که بسیاری از این عفونت‌ ها حداقل به یک آنتی بیوتیک مقاوم هستند. باکتری‌های مقاوم به آنتی بیوتیک 16.6 میلیارد دلار تا 26 میلیارد دلار در سال هزینه اضافی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند.

 

روش‌های سنتی ضدعفونی یا راه‌ حل جدید

امروزه رایج‌ترین روش برای ضدعفونی فضا (منشور از فضا، محیط و سطوح است) روش سنتی است. در این حالت از مواد سفید کننده، ضدعفونی کننده، دستمال و میکروفیبر استفاده می‌شود. توانایی پرسنل برای تمیز کردن سطوح محدود است زیرا همه میکروب‌ها قابل مشاهده نیستند و البته که محدودیت زمانی هم همیشه مشکل ساز است.

 

با استفاده از یک سیستم ضد عفونی مانند Nocospray علاوه بر ضدعفونی منظم، اثبات شده که شیوع پاتوژن‌ها کنترل و حتی کاهش نیز پیدا می‌کند. نتیجه این کار صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های مالی و بهداشتی است.

 

سیستم Nocospray یک راه حل موثر، مقرون به صرفه و آسان به موسساتی مانند بیمارستان ها، مراکز مراقبت و مدارس ارائه می‌دهد که امکان جبران خطاهای انسانی و محدودیت‌های زمانی را دارد و با استفاده از آن می‌توانید از ضدعفونی کامل یک فضا مطمئن باشید.

الان زمان آن است که در مورد نوکواسپری (Nocospray) توضیح کاملی ارائه کنیم تا با این روش جدید ضدعفونی بیشتر آسنا شوید.

 

نوکواسپری (Nocospray) چیست؟

Nocospray  یک دستگاه ضدعفونی قابل حمل و با کاربری آسان است که از شیوع بیماری و پاتوژن‌های کشنده جلوگیری می‌کند. این دستگاه یک سیستم ضد عفونی کالیبره شده است که از دو بخش زیر تشکیل شده است:

1-       دستگاه Nocospray

2-       محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده، داخل دستگاه Nocospray قرار می‌گیرد. وظیفه تنظیم دوز و غلظت محلول بر عهده دستگاه است. مکانیسم کار این دستگاه به این صورت است که محلول ضدعفونی کننده در فضا اسپری می‌شود و بر روی سطوح مختلف از جمله کف، تمامی سطوح تجهیزات، بخش های از دستگاه‌ها و تجهیزات که کاربر انسان امکان دسترسی به آن را ندارد را به خوبی ضدعفونی می‌کند.

این دستگاه می‌تواند عوامل بیماری زای خطرناک را که در بیمارستان‌ها معمول است، از بین ببرد. مقدار محلول مورد نیاز برای ضدعفونی کردن به ابعاد اتاق و نوع پاتوژن موجود در آن بستگی دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است تنها کافی است محلول را در دستگاه قرار دهید و نیازی به رقیق‌سازی و اندازه‌گیری ندارد.

 این دستگاه در کشور کانادا ساخته شده است و همانطور هم که گفتیم در کاهش هزینه های مالی ناشی از ضدعفونی سیستم درمان، بسیار موثر است. این دستگاه در ایران از طریق شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی در دسترس است و برای خرید دستگاه نوکواسپری می‌توانید با شرکت‌های واردکننده نظیر سینا گستر پیشرفته تماس بگیرید.

ما در بین جستجوهایی که داشتیم با شرکت "سینا گستر پیشرفته" آشنا شدیم که از برترین شرکت‌ها در زمینه واردات مواد ضدعفونی سطوح، ضدعفونی کف، ضدعفونی تجهیزات و دستگاه ها بسیار مطرح است.

دستگاه نوکو اسپری(Nocospray) را که شرکت سینا گستر پیشرفته واردکننده آن است و در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید از این شرکت تهیه کنید. قیمت دستگاه های ضدعفونی کننده در شرکت های مختلف با هم متفاوت است پس اگر قصد خرید دستگاه ضدعفونی سطوح را دارید و یا مایل به خرید دستگاه ضدعفونی محیط هستید و یا از آن بهتر به دنبال دستگاهی برای ضدعفونی کردن تجهیزات و دستگاه های مرکز درمانی خود هستید، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرد تا راهنمای شما در بهترین و به صرفه ترین خرید باشند.

 شرکت "سینا گستر پیشرفته" جزو آن دسته از وارد کننده با سابقه تجهیزات پزشکی است که با خیال راحت می‌توانید این دستگاه را از آن‌ها تهیه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+نوشته شده در پنج شنبه 23 آبان 1398برچسب:,ساعت11:58توسط pars | |

ضدعفونی؛ روش‌های قدیمی یا استفاده از دستگاه نوکواسپری (Nocospray)؟

 

هر روز با محیط‌ها و اجسام گوناگونی در تماس هستیم که در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی هستند به همین دلیل بدن ما متأثر از این آلودگی‌هاست. این مسئله در مراکز بهداشتی و درمانی، مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌های دندان ‌پزشکی و … مهم‌تر و حساس‌تر نیز هست.

در این مقاله دستگاهی را به شما معرفی کنیم که کاربرد زیادی در مراکز بهداشتی و درمانی دارد و با وجود این دستگاه دیگر نگران آلودگی‌هایی که در این مکان‌ها بوجود می‌آید نخواهیم بود. این دستگاه ضدعفونی کننده دستگاه نوکو اسپری (Nocospray) نام دارد. اما قبل از معرفی این دستگاه کاربردی، به عفونت های بیمارستانی می‌پردازیم و آماری از میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری های ناشی از آنها ارائه می‌کنیم.

 

عفونت‌های بیمارستانی

عفونت هاي بيمارستاني (HAI) در مراكز بهداشتي درماني، مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ها بسیار شایع هستند و علت آن بیشتر حضور و رفت و آمد بیمارانی است که به انواع بیماری ها مبتلا هستند. این عفونت ها غیر از سایر بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند برای پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل نیز بسیار خطرناک خواهند بود.

بعضی از باکتری‌ها وقتی در شرایط نامساعد محیطی از جمله کمبود مواد غذایی (مانند منابع کربن و ازت)، محیط خشک و دمای بالا قرار می‌گیرند به دور خود دیواره ضخیمی می‌سازند که به آن اسپور باکتری گفته می‌شود. باکتری‌های تشکیل دهنده اسپور به سختی از مناطق آلوده پاک می‌شوند که این موضوع منجر به شیوع و عود کردن بیماری ها می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضدعفونی هوا، ضدعفونی سطوح و همینطور ضدعفونی ابزارها و تجهیزات پزشکی اهیمت پیدا می‌کند.

 

نرخ مرگ و میر بر اثر عفونت‌های بیمارستانی

افزایش نرخ عفونت های بیمارستانی به پیامدهای منفی برای بیماران مانند طولانی تر شدن طول درمان، ابتلا به بیماری جدید در زمان بستری و در بدترین حالت به مرگ منجر می‌شود. براساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شد، 99 هزار نفر هر سال در اثر بیماری‌های عفونی فوت می‌کنند. در این مطالعه مشخص شد که بسیاری از این عفونت‌ ها حداقل به یک آنتی بیوتیک مقاوم هستند. باکتری‌های مقاوم به آنتی بیوتیک 16.6 میلیارد دلار تا 26 میلیارد دلار در سال هزینه اضافی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند.

 

روش‌های سنتی ضدعفونی یا راه‌ حل جدید

امروزه رایج‌ترین روش برای ضدعفونی فضا (منشور از فضا، محیط و سطوح است) روش سنتی است. در این حالت از مواد سفید کننده، ضدعفونی کننده، دستمال و میکروفیبر استفاده می‌شود. توانایی پرسنل برای تمیز کردن سطوح محدود است زیرا همه میکروب‌ها قابل مشاهده نیستند و البته که محدودیت زمانی هم همیشه مشکل ساز است.

 

با استفاده از یک سیستم ضد عفونی مانند Nocospray علاوه بر ضدعفونی منظم، اثبات شده که شیوع پاتوژن‌ها کنترل و حتی کاهش نیز پیدا می‌کند. نتیجه این کار صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های مالی و بهداشتی است.

 

سیستم Nocospray یک راه حل موثر، مقرون به صرفه و آسان به موسساتی مانند بیمارستان ها، مراکز مراقبت و مدارس ارائه می‌دهد که امکان جبران خطاهای انسانی و محدودیت‌های زمانی را دارد و با استفاده از آن می‌توانید از ضدعفونی کامل یک فضا مطمئن باشید.

الان زمان آن است که در مورد نوکواسپری (Nocospray) توضیح کاملی ارائه کنیم تا با این روش جدید ضدعفونی بیشتر آسنا شوید.

 

نوکواسپری (Nocospray) چیست؟

Nocospray  یک دستگاه ضدعفونی قابل حمل و با کاربری آسان است که از شیوع بیماری و پاتوژن‌های کشنده جلوگیری می‌کند. این دستگاه یک سیستم ضد عفونی کالیبره شده است که از دو بخش زیر تشکیل شده است:

1-       دستگاه Nocospray

2-       محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده، داخل دستگاه Nocospray قرار می‌گیرد. وظیفه تنظیم دوز و غلظت محلول بر عهده دستگاه است. مکانیسم کار این دستگاه به این صورت است که محلول ضدعفونی کننده در فضا اسپری می‌شود و بر روی سطوح مختلف از جمله کف، تمامی سطوح تجهیزات، بخش های از دستگاه‌ها و تجهیزات که کاربر انسان امکان دسترسی به آن را ندارد را به خوبی ضدعفونی می‌کند.

این دستگاه می‌تواند عوامل بیماری زای خطرناک را که در بیمارستان‌ها معمول است، از بین ببرد. مقدار محلول مورد نیاز برای ضدعفونی کردن به ابعاد اتاق و نوع پاتوژن موجود در آن بستگی دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است تنها کافی است محلول را در دستگاه قرار دهید و نیازی به رقیق‌سازی و اندازه‌گیری ندارد.

 این دستگاه در کشور کانادا ساخته شده است و همانطور هم که گفتیم در کاهش هزینه های مالی ناشی از ضدعفونی سیستم درمان، بسیار موثر است. این دستگاه در ایران از طریق شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی در دسترس است و برای خرید دستگاه نوکواسپری می‌توانید با شرکت‌های واردکننده نظیر سینا گستر پیشرفته تماس بگیرید.

ما در بین جستجوهایی که داشتیم با شرکت "سینا گستر پیشرفته" آشنا شدیم که از برترین شرکت‌ها در زمینه واردات مواد ضدعفونی سطوح، ضدعفونی کف، ضدعفونی تجهیزات و دستگاه ها بسیار مطرح است.

دستگاه نوکو اسپری(Nocospray) را که شرکت سینا گستر پیشرفته واردکننده آن است و در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید از این شرکت تهیه کنید. قیمت دستگاه های ضدعفونی کننده در شرکت های مختلف با هم متفاوت است پس اگر قصد خرید دستگاه ضدعفونی سطوح را دارید و یا مایل به خرید دستگاه ضدعفونی محیط هستید و یا از آن بهتر به دنبال دستگاهی برای ضدعفونی کردن تجهیزات و دستگاه های مرکز درمانی خود هستید، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرد تا راهنمای شما در بهترین و به صرفه ترین خرید باشند.

 شرکت "سینا گستر پیشرفته" جزو آن دسته از وارد کننده با سابقه تجهیزات پزشکی است که با خیال راحت می‌توانید این دستگاه را از آن‌ها تهیه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+نوشته شده در پنج شنبه 23 آبان 1398برچسب:,ساعت11:58توسط pars | |

استعلام لازم قبل خرید ویلا در کردزار

 

پس از اینکه خیالتان راحت شد که زمین دارای کاربری مسکونی است، نوبت به مراحل گرفتن مجوز های قانونی برای ساخت و ساز ویلا یا شهرک ها می رسد. 

اولین کار بابت مجوز ویلا در کردزار با فدک ملک پروانه ساخت می باشد. منظور این است که قبل از اقدام ساخت و ساز ویلا در شهریار باید ابتدا پروانه ساخت از طریق سازمان متولی که در آن منطقه است اقدام شود. 

علت اینکه باید کد رهگیری برای خریداری زمین یا ویلا در کردزار گرفت، چیست؟ 

وقتی خریدار و فروشنده از سلامت قرارداد اطمینان پیدا و مبایعه نامه را امضا کردند. نوبت به این می رسد که طرفین می بایست با هم به دهیاری یا شورای آن منطقه رفته و تاییدیه سلامت و مالکیت را از دهیار آن منطقه خواستار باشند. 

مشاور املاک  fadakmelk      در شهریار است، می تواند این مراحل را به صورت قانونی از پیش رویتان بردارد و کار را برایتان راحت تر کند. با فدک ملک بهترین ها پیش روی شما است.

در هر مشاور املاکی که قرارداد بسته می شود آن املاکی موظف است کد رهگیری ملک را آماده کرده و در اختیار مالک جدید ملک قرار دهد.

کد رهگیری از چه مواردی تشکیل شده؟

می توان گفت شامل: کدپستی، پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک و بقیه مشخصات ثبتی ملک می باشد. اگر داخل ملکی ویلا وجود داشته باشد، در قسمت توضیحات بایستی متراژ و نوع ساخت ویلا نیز ذکر شود.

این نکته را بهتر است بدانید که فقط املاکی که دارای پروانه املاک هستند می توانند کد رهگیری برای معاملات بگیرند در غیر این صورت امکانی وجود ندارد.

با این گفته ها می دانید که برای اینکه خرید خوبی داشته باشید و قبل از اینکه ویلا در کردزار بخرید حتم? باید به این موارد توجه کنید. فروشندگان ویلا نیز می بایست از این امر استقبال کنند.

+نوشته شده در چهار شنبه 22 آبان 1398برچسب:,ساعت22:34توسط pars | |

چگونه در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کم خطر داشته باشیم؟

 

 

احتمالا شما تا الان حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. اگر اخبار را در تلویزیون و یا سایر پلتفرم های خبری دنبال می کنید حتما خبر های مربوط به نوسانات قیمتی ارز های دیجیتال را شنیده اید. نوساناتی که در یک روز تا چند صد دلار و یا حتی در مواردی تا چند هزار دلار افزایش قیمت را برای یک ارز دیجیتال به همراه دارند. اما آیا از سودی که در سرمایه گذاری در این ارز ها وجود دارد خبر دارید؟ هدف از عرضه ارز های دیجیتال در ابتدا حذف شدن واسطه ها و از بین رفتن کارمزد های بالا برای انجام تراکنش های مالی و تبدیل ارز ها به یکدیگر بود. هدف بعدی دستیابی به یک ارز جهانی بود. ارزی که با استفاده از آن بتوانید در تمام نقاط دنیا بدون در نظر مرز های جغرافیایی و بدون نیاز به هرگونه تبدیل پول، از ارز خود استفاده کنید. اما یک ویژگی دیگر هم بود که در ابتدا به آن اشاره ای نشد و البته کسی هم بر روی آن حساب نمی کرد. آن ویژگی شگفت انگیز، قابلیت سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال بود. ارز های دیجیتال پس از عرضه خود در ابتدا مشکلات زیادی داشتند و چندین بار سقوط های سنگین داشتند، اما به مرور زمان این مشکلات بر طرف شد و مردم توانستند به این ارز ها اعتماد کنند. پس از این که این ارز ها توانستند اعتماد عموم مردم را به دست آورند، روند بازار عوض شد و تقاضا برای ارز های دیجیتال از میزان عرضه بیشتر شد و به همین دلیل ارزش این ارز ها روز به روز بالاتر رفت. حال این ارز ها به نقطه ای رسیده اند که سرمایه گذاری در آن ها حتی از سرمایه گذاری در بازار های بورس و دلار و... نیز می تواند بسیار سودآور تر باشد.

 

 

چه مقدار سرمایه برای این کار نیاز است؟

برای خرید ارز دیجیتال تقریبا می توان گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید حتی با یک دلار ارز دیجیتال بخرید و از آن استفاده کنید. اما خب طبیعی است که هرچه پول بیشتری در این کار بگذارید، سود های بزرگ تری نیز به دست خواهید آورد. این کاملا بستگی به شما دارد که می خواهید با چه میزان دارایی، سرمایه گذاری خودتان را آغاز کنید. می توانید برای شروع با چند ده و یا چند صد دلار کار خود را آغاز کنید و پس از آن به مرور به سرمایه خود اضافه کنید.

نکته بعدی که باید به شما بگوییم این است که اصلا فرقی ندارد شما در چه کشوری زندگی می کنید. شما در ایران هم می توانید به سادگی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده و سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. پس اصلا نگران این دسته از سوالات نباشید.

اما سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بیت کوین نیز مانند هر سرمایه گذاری دیگر ریسک های خودش را دارد. اما ما یک خبر خوب برای شما داریم. بر خلاف سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر که تقریبا خودتان و شانستان هستید و باید خیلی حرفه ای باشید تا بتوانید در آن ها سود کنید، در ارز دیجیتال می توانید بدون هیچ دانش اولیه ای، با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، در ارز دیجیتال سرمایه گذاری با ریسک پایین انجام دهید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت ارز مورد نظر شما نشان داده شده است. در این نمودار تاریخچه قیمتی ارز ها به دقت نشان داده شده و بر اساس آن ها قیمت روز های آینده ارز پیش بینی می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و تحلیلگران بسیار حرفه ای بازار و همچنین کامپیوتر های قدرتمند انجام می شود و معمولا تا حد قابل قبولی در پیش بینی درست عمل می کنند و می توانند قابل اعتماد باشند. برای مثال در سیگنال خرید و فروش بیت کوین به شما گفته می شود که این ارز در بازه زمانی گذشته چه قیمت هایی را پشت سر گذاشته است و در بازه زمانی پیش رو پیش بینی می شود چه رفتاری از خود نشان دهد. در اطلاعات داده شده به همراه این نمودار ها به شما گفته می شود که ارز مورد نظرتان در یک بازه زمانی مشخص احتمالا چه رفتاری را از خودش نشان می دهد، بر رو چه حدود قیمتی ارز خریداری کنید و بر روی چه قیمتی ارز خود را بفروشید. سیگنال ترید ارزهای دیجیتال فقط به تازه کار ها اختصاص ندارد و حتی سرمایه گذاران حرفه ای از این نمودار ها استفاده می کنند تا بتوانند سرمایه گذاری موفقی را داشته باشند.

 

 

از کجا می توان سیگنال خرید ارز دیجیتال را تهیه کرد؟

سیگنال ارزهای دیجیتال را می توانید در گروه های تلگرامی تهیه کنید. این گروه ها به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل می توانید این اطمینان را داشته باشید که فقط افراد محدودی به این سیگنال ها دسترسی دارند و شما به صورت اختصاصی و خصوصی به این سیگنال ها دسترسی دارید. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر ارز های معروف و پر طرفدار مانند بیت کوین، به شما ارز های تازه کاری که می توانند در عرض کمتر از چند روز سود های بسیار بالا به شما بدهند نیز معرفی می شود. فراموش نکنید که ارز های تازه کار تر به دلیل این که هنوز خوب جای خود را در بازار پیدا نکرده اند می توانند سود های موقتی اما بسیار خوب و بالایی را به شما بدهند. با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید از قیمت مناسب در هنگام فروش با خبر شده و در بهترین قیمت ممکن ارز خود را فروخته و سود کنید.

ارز های دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری به نسبت جدید است که هنوز مانند بازار های دیگر مانند بازار بورس اشباع نشده است. به همین دلیل ارز های دیجیتال پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند و قطعا اگر به موقع ارز خود را خریداری کنید اصلا ناامید نشده و می توانید به یک سود بسیار خوب در شروع کار، برای ادامه به خود انگیزه بدهید.


اگر دستی در بازار سرمایه گذاری داشته باشید و همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید، قطعا تا به حال نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. البته حتی اگر سرمایه گذار هم نیستید هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر یک دلار پول دارید و می خواهید روی آن سرمایه گذاری، پس این مطلب برای شما نوشته شده است. 

 

پیش از آن که به سراغ اصل مطلب و یک سرمایه گذاری موفق برویم، در ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با ارز های دیجیتال به شما می دهیم. 

 

../../../Downloads/Cons00.jpg

 

ارز دیجیتال چیست؟

 

اگر بخواهیم خیلی ساده برای شما توضیح دهیم، ارز های دیجیتال نوعی از پول هستند که هیچ شکل فیزیکی از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های الکترونیک ما وجود دارند. 

 

شاید با خود فکر کنید که اصلا چه دلیلی دارد که برای پول فیزیکی که قابل لمس هست و آن را در جیب خود داریم یک جایگزین دیجیتالی درست شده است. جواب این سوال را به شما می گوییم. درست شدن ارز های دیجیتال دو هدف عمده را دنبال می کنند. یکی آن که با استفاده از این ارز ها شما به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود در ارتباط هستید و دیگر نیاز نیست تا به موسسه های واسطه مانند بانک ها برای انتقال وجه خود اعتماد کنید. 

 

دلیل دوم که برای بسیاری از مردم کارایی بسیار بیشتری دارد جا به جایی ارز با خارج از کشور است. شاید فکر کنید که تنها در ایران است که جا به جایی پول و ارسال و دریافت آن به خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است، اما باید بگوییم در سایر نقاط دنیا هم وضع همین است. در تمام نقاط دنیا مردم برای این که این دست کار ها را انجام دهند باید به صرافی ها رفته و پول خود را به صورت مستقیم و یا بعد از تبدیل کردن برای مقصد ارسال کنند. 

 

این موضوعی است که حتی کارت های اعتباری بین المللی هم تنوانسته اند آن را حل کنند زیرا هنوز هم کشور های زیادی وجود دارند که از خدمات این موسسات پشتیبانی نمی کنند. 

 

../../../Downloads/Cons02.jpg

 

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش می آید این است که این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید به شما بگوییم که این ارز های توسط فرآیندی به نام استخراج به دست می آیند. برعکس ارز های سنتی مانند دلار که بانک مرکزی تولید آن ها را بر عهده دارد، در ارز های دیجیتال همه می توانند ارز تولید کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. برای انجام این کار نیاز به سخت افزار های با مشخصات مناسب است تا بتوانید استخراج سودآوری را داشته باشید. در ادامه به شما می گوییم اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز دیجیتال تولید کنید نیاز به چه کاری دارید. 

 

ارز بین المللی

 

همین امر باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال به وجود آید. ارز هایی که هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و می توان آن ها را به تمام نقاط دنیا و به تمامی کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز های دیجیتال بشر را به یک آرزوی دیرینه که پیدایش یک ارز بین المللی باشد نزدیک کرد. 

 

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از عرضه ی این ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرایش پیدا کنند. بسیاری از مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و پول خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال خریدند. پس از مدتی شیب گرایش مردم به سوی این ارز ها تند تر شد و این ارز ها افزایش قیمت های شدیدی را به دلیل افزایش تقاضا تجربه کردند. 

 

سپس مردم متوجه یک پتانسیل نهفته در این ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمایه گذاری در آن ها بود. 

 

مردم متوجه شدند می توانند دارایی خود را بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در این نوسانات قیمت سود های بسیار خوبی به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال رسما به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و هر روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. 

 

../../../Downloads/Cons01.jpg

 

مشاور ارز دیجیتال

 

احتمالا می دانید که هر سرمایه گذاری ریسک های خودش را دارد و ممکن است همان طور که در یک روز سود می کنید، روز دیگری روند بازار برعکس شده و سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشتید به ضرر تبدیل شود. دقیقا در همین نقطه است که تفاوت یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده مشخص می شود. یک فرد موفق می تواند با دریافت راهنمایی از افراد حرفه ای در بدترین شرایط بازار هم سود کند اما یک شخص ناموفق حتی در وضعیت خوب بازار هم با شانس می تواند سود به دست آورد. 

 

شما می توانید به راحتی از یک مشاور ارز دیجیتال کمک گرفته و مانند یک فرد حرفه ای کسب درآمد کنید و روزانه به سرمایه خود اضافه کنید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمایه گذاری را پیدا کنید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از یک سرمایه گذاری موفق نمی تواند شما را خوش حال کند. 

 

اگر کمی درباره ارز های دیجیتال اطلاعات دارید و می خواهید خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنید برای شما هم پیشنهاد بسیار خوبی داریم. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید بهینه ترین دستگاه های ممکن را تهیه کرده و با یک هزینه ی قابل قبول بیشترین مقدار ممکن را استخراج کنید. در ایران هم افراد زیادی هستند که هم اکنون به این کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز دیجیتال استخراج می کنند. اما پیش از هر چیز نیاز است تا از مشاوره استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و با قوانین و مقررات و همچنین هزینه های پیش رو آگاهی کامل داشته باشید و سپس برای یک سرمایه گذاری رویایی اقدام کنید. 

+نوشته شده در سه شنبه 14 آبان 1398برچسب:مشاور ارز دیجیتال,مشاوره بیت کوین,مشاوره استخراج بیت کوین,مشاوره استخراج ارز دیجیتال,ساعت15:7توسط pars | |

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

 

 

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که اخبار را دنبال می کنید، قطعا تا به حال با نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین برخورد داشته اید. ارز ها دیجیتال نوعی پول الکترونیک هستند که هیچ شکل فیزیکی ندارند و فقط به صورت دیجیتالی یافت می شوند. 

 

این ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه ی خود قرار بود فقط حکم پول را داشته باشند، اما رفته رفته به ابزاری برای ذخیره سرمایه و سرمایه گذاری تبدیل شدند. 

 

بازار ارز های دیجیتال از حدود سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد و به همین دلیل نسبت به بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز اشباع نشده و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد. 

 

ارز های دیجیتال مانند بین کوین تقریبا یکی دو سالی می شود که پر ایران هم سر و صدای زیادی به راه انداخته اند و مردم در حال جذب شدن به این بازار و سرمایه گذاری در آن می باشند. 

 

ورود به بازار ارز های دیجیتال نیاز به یکسری دانش های اولیه دارد و باید و نباید هایی دارد که باید از آن ها مطلع باشید. برای ورود به این بازار مانند هر بازار دیگری نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید. 

 

درست است که بازار ارز های دیجیتال پتانسیل سودآوری بالایی دارد اما اگر تعاریف و دانش اولیه و لازم را درباره ی آن نداشته باشید ممکن است سرمایه اولیه خود را به کلی از دست بدهید. پس اگر میخواهید به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال وارد شوید، آموزش ارز دیجیتال اولین کاری است که باید انجام دهید. 

 

چطور ارز دیجیتال را مبادله کنیم

 

/Users/denadenaab/Downloads/Binance.jpg

 

خرید و فروش ارز های دیجیتال را می توان با خرید و فروش دلار و یورو مقایسه کرد. اگر شما بخواهید دلار و یورو خرید و فروش کنید یکی از راه هایی که دارید این است که به طور مستقیم یک فرد را پیدا کنید و با او معامله ی خود را انجام دهید. این کار از این جهت خوب ایت که شما به طور مستقیم با فرد مورد نظر خود معامله می کنید و دیگر نیازی به واسطه و پرداخت کارمزد ندارید. اما این روش یک نقطه ضعف دارد و آن هم پیدا کردن فردی است که ارز مورد نظر شما را در اختیار دارد و قصد دارد آن را به شما بفروشد. 

 

در بحث ارز های دیجیتال هم دقیقا همین ماجرا وجود دارد. یکی از راه هایی که در اختیار دارید این است که فردی را که قصد دارد از شما ارز بخرد یا به شما ارز بفروشد را پیدا کرده و معامله ی خود را انجام دهید. اما در زمینه ی ارز های دیجیتال پیدا کردن همچین فردی بسیار سخت تر از ارز های سنتی می باشد. راه بهتری که در اختیار شما قرار دارد استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. 

 

برای ارز های دیجیتال تعداد زیادی صرافی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. 

 

یکی از موارد بسیار مهمی که کاربران ایرانی باید در ارتباط با صرافی های ارز دیجیتال در نظر داشته باشند قوانین آن صرافی ها در ارتباط با کشور های تحت تحریم می باشد. اگر شما این قوانین و راه های رو به رو شدن با آن را ندانید ممکن است تمام سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. 

 

یکی از معروف ترین و محبوب ترین صرافی های حال حاضر ارز های دیجیتال صرافی بایننس می باشد. این صرافی سرعت بالایی در انجام تراکنش ها دارد و برای انجام تراکنش نیز کارمزد پایینی دریافت می کند که همین امر باعث پرطرفدار شدن این صرافی شده است. 

 

اما پیش از آنکه به این صرافی وارد شوید و شروع به انجام تراکنش خای خود کنید نیاز به آموزش صرافی بایننس دارید. مهمترین دلیل این کار این می باشد که این صرافی در مواجهه با کاربران ایرانی کمی سخت گیر می باشد. دلیل بعدی این می باشد که به هر حال شما برای ورود به یک پلتفرم جدید و کار کردن با آن نیاز دارید تا با آن پلتفرم به طور کلی آشنا شده و فوت و فن ها و میانبر های آن را نیز یاد بگیرید. 

 

شاید شما بتوانید خودتان این موارد را یاد بگیرید اما این کار مستلزم صرف زمان است و شاید در طول این مدت شما با یک کلیک اشتباه بخشی از سرمایه خود را از دیت بدهید و یا حتی از یک معامله ی بسیار خوب جا بمانید. 

 

پس فراموش نکنید که اگر می خواهید به دنیای ارز های دیجیتال وارد شوید حتما آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

 

قطعا برای انجام هر کاری دو راه وجود دارد، یکی راه سخت و دیگری راه آسان و کم دردسر تر. سرمایه گذاری هم از این قاعده مستثنی نیست. در سرمایه گذاری یکی از راه ها این است که شما خودتان بازار مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و با مشاهده ی روند قیمتی تصمیم بگیرید که الان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می باشد یا خیر. با انجام این کار شما شما درواقع راه سخت و با ریسک بالا را انتخاب کرده اید. دلیل آن هم این است که شما از همه چیز خبر ندارید. شما کارشناس و تحلیلگر نیستید و ممکن است پیش بینی هایتان در بسیاری از مواقع درست از کار نیاید. اگر شما نتوانید بازار مورد نظرتان را به درستی تحلیل کنید و پیش بینی نادرستی انجام دهید این امکان وجود دارد که تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

 

حال ما می خواهیم راه آسان و کم ریسک تری را به شما معرفی کنیم. این راه استفاده از سیگنال ارز دیجیتال است. 

 

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال درواقع یک نمودار است که توسط سیستم های پیشرفته ی تحلیلی و کارشناسان اقتصادی رسم می شود و تغییرات قیمتی ارز ها را نشان داده و روند پیشروی آن ها را پیش بینی می کند. در این نمودار ها به شما نشان داده می شود که چه زمانی وقت خرید است و چه زمانی وقت فروش. با استفاده از این سیگنال ها ریسک سرمایه گذاری تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. 

 

شما می توانید در کانال های سیگنال ارز دیجیتال عضو شده و روند تغییرات ارز مورد نظر خود را مشاهده کرده و بهترین زمان را برای خرید و فروش انتخاب نمایید. 

 

اگر در دنیای ارز های دیجیتال تازه وارد هستید هیچ چیز بهتر از سیگنال ارزی برای شما وجود ندارد. با این سیگنال ها می توانید با کمترین تجربه با ریسک پایین سرمایه گذاری کرده و در اکثر مواقع سود های قابل توجه بدست آورید. چه چیزی بهتر از اینکه تازه وارد باشید و مانند یک حرفه ای سود بدست آورید و سرمایه خود را افزایش دهید! اگر تصمیم جدی گرفته اید تا به این بازار که پتانسیل بسیار خوبی برای سودآوری دارد وارد شوید حتما کانال سیگنال را در لیست کارهای ابتدایی خود قرار دهید. 

+نوشته شده در دو شنبه 13 آبان 1398برچسب:آموزش ارز دیجیتال,آموزش صرافی بایننس,سیگنال ارز دیجیتال,ساعت9:18توسط pars | |